Jump to content

Кора под двигателя


foxy-the infant prodigy

Recommended Posts

Здравейте мили ми съфорумци и съфорумки,

пускам тема за общ размисъл относно кората под двигателя на колата, т.к. през последните дни се оказах със счупен датчик на картера, та се замислих има ли смисъл за покупката пластмасова кора и точно какъв модел трябва да бъде тя. Прегледах няколкото стари теми относно корите, но никъде не намерих инфо каква е разликата в корите за бензиновите и дизеловите двигатели, както и какво е значението определението "лява", "дясна" и "цяла". Има ли положителни или отрицателни ефекти от поставянето на въпросната кора на бензинови двигатели (знам, че дизеловите фабрично илизат с кори)?

Та дайте малко акъл как да се предпазя от тук нататък,без предложения за покупка на джип, моля...

П.П. За да не ме нападнете лошо къде съм скачала из трапищата още от сега уточнявам, че гореизброената повреди настъпи при опит да си стигна до офиса по непочистена от сняг и лед уличка и явно на някой от коловозите съм закачила конектора на датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

ако смяташ да купуваш кора под двигателя, най-добре си търси метална кора, заедно с елементите за закрепване към двигателя и купето. Ориентировъчно като цена мисля, че беше към 300 лева. Но според мен си заслужава всеки лев! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Здр . ЦЪК Та пласмасовата кора е 60 лева. Страничните мисла че не ти трябват :) Разлкиката между дизеловата и бензиновата е че се захващат на различни места :)

Смело поставай такава кора :)

Редактирано от svetlin92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Здр . ЦЪК Та пласмасовата кора е 60 лева. Страничните мисла че не ти трябват :) Разлкиката между дизеловата и бензиновата е че се захващат на различни места :)

Смело поставай такава кора :)

Да и аз ги гледах тия...там видях и страничните, та затова питах. А дали ще пази картера и прословутия датчик на него??? Наистина се замислих и за метална....ама, знам ли вече?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със захващането и долната към страничните май не беше еднакво при всички :gruebel: При мойта печка е така, ама на 1,8 не съм сигурен. Като си търсих кора за мойта, помня, че имаше разлики спрямо бензините. Но страничните дето пазят ремъците, особенно сега, си трябват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясноооооооооооооо, драмата стана пълна....вече се омешах какво точно ми трябва... Айде още някой да се включи. Нямате ли кори на бензиновите коли бе хора....една по-сериозна преспа излиза към 120,00 лв (датчик, масло и смяна)...само аз ли мисля в перспектива???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясноооооооооооооо, драмата стана пълна....вече се омешах какво точно ми трябва... Айде още някой да се включи. Нямате ли кори на бензиновите коли бе хора....една по-сериозна преспа излиза към 120,00 лв (датчик, масло и смяна)...само аз ли мисля в перспектива???

Ами аз ти написах какво ти трябва , имае точни А3 с 1,8 АГН !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясноооооооооооооо, драмата стана пълна....вече се омешах какво точно ми трябва... Айде още някой да се включи. Нямате ли кори на бензиновите коли бе хора....една по-сериозна преспа излиза към 120,00 лв (датчик, масло и смяна)...само аз ли мисля в перспектива???

Имаме си кори на бензиновите AGN-и. Моята е такава, каквато колегата dak ти е показал - полска, пластмасова, от три части. Не е много добра, две парчета от захващането са отчупени и съм ги прилемезил със свински опашки. Картер няма как да опази, по-скоро пази ремъците и някой и друг датчик. Ако намериш желязна, купувай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....една по-сериозна преспа излиза към 120,00 лв (датчик, масло и смяна)...само аз ли мисля в перспектива???

Аз днес го изпитах това с преспата, но на дизелова.За радост засега само кората е потрошена цялата <_<

Така, че за дизел ако знаете от къде читава кора може да се вземе споделете (А3 8L).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес го изпитах това с преспата, но на дизелова.За радост засега само кората е потрошена цялата <_<

Така, че за дизел ако знаете от къде читава кора може да се вземе споделете (А3 8L).

Аз си взех от тези: AvtoKori В Пловдив са, но ако им се обадиш доставят с Еконт, наложен платеж. Само им кажи какъв код ти е двигателя (моя е дизел, AHF).

При мен липсваха и трите кори! Един път спуках картер заради пропаднал асфалт, после ремъците взеха да свирят. След като ги монтирах ги няма вече тия проблеми. А и ми се струва по-тиха колата като си отвън. Винтове и пластини за захващането на корите купих от Порше БГ за около 7-8 лв всичките. Стана 2 години нито са провиснали нито са се счупили.

Редактирано от Пламен П
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре недей купува от тези кори, много са чупливи и изобщо не са здрави, поне съм ги пробвал и няма смисъл. Ако държиш да е пластмасова търси от някоя автоморга оригинални пластмасови кори или другия вариант с метална. Тези кори по нашите сайтове, при най-малкото камъче се пукат, чупят и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...