Jump to content

Регулируемо окачване


gemballa.bg

Recommended Posts

Здравейте, в момента съм с ниско окачване, което включва по къси пружини. Лятото е екстра, но сега в големите снегове в чудо се виждам. Навсякъде опира, ляга по корем...

Единствената алтернатива ми е регулируемо окачване. Колата е Б5 , 1.8ТК , седан. Колата е семейна, така че желая да се наблегне на по-мека возия. Не разбирам от такива окачвания, за това моля за съвети и предложения. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно това снижаване което го дават (в случая от горният линк) от 2,5 до 6,0 см , спрямо какво е? От кола със сток нормално окачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се включвам в темата защото имам същия проблем аз съм с спортни фк ама зимата да качвам оригиналните па пролетта да свалям не си е работа :wall:... та ако може някой друг линк да дадете ...извинявам се ,че ползвам темата на колегата но да не отварям нова :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ромка я разкажи малко по темата за какво иде реч :) Препоръчай марки, видове , като се има в предвид, че колата от към двигател е стокова и немам никакво намерение да се правя на рацер :D

П.П. Тези които е дал NIKO ми допадат защото в горно положение са на 25мм от стоковото, ако има вариант за още по-близко е дори по-добре :rolleyes:

П.П.2 Мисля си че не е необходимо да има опция за настройка на твърдост, при положение се че изберат възможно най-меките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тези: http://shop.achtuning.com/Vogtland-GT3-Coilover-Kit-Audi-B5-A4-S4.aspx в горно положение са наравно със стоковите!

Иначе най-доброто е на H&R и KW! Доста качествени са разбира се и Koni, Bilstein, Tein и други.

П.П. За повечето регулируеми окачвания трябва да се знае и това: The shocks require removal from vehicle to be adjusted!

Редактирано от DOHC!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да драсна 2 реда.

Моите койлоувъри са бюджетни,но се оказа,че са много стабилни.Взех ги за 400лв с доставката от немски тунинг гаражни майстори.Регулират се само по височина,но не и по твърдост.

http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/index.php?cat=c3006_B5.html

Каквото и да правих все нещо не беше наред.Накрая се грабнах от Бургас и отидох при Тодор Дунев в София.Около 7 часа им отне да наместят нещата точно и след близо 1+ година време нямам никакви проблеми.Цялата работа дойде около 80лв,като лично Дунев идваше да проверява коша,докато не му хареса.За вниманието и отношението му само :respekt:

G-Zl.: 2007-KTV/STUTT-EX-0219/MOE

Seite 3 von 9

Eine auszugsweise Vervielf?ltigung oder Wiedergabe dieses Schriftst?ckes bedarf der schriftlichen Zustimmung des T?V ?sterreich.

I.1 Einschr?nkungen zum Verwendungsbereich

Vorderachse bezogen auf zul?ssige Achslasten und Einstellma?e:

Federausf?hrung und EVO 1060 VA (Hauptfeder)

D?mpferausf?hrung GFAU02VA ohne D?mpfkraftverstellung

f?r zul. Achslasten bis max. 1120 kg

zul?ssiger Einstellbereich

der Federtellerh?he

30 bis 110 mm

Bezugsgr??en f?r das

o.g. Einstellma?

Gewindeh?he Federbein bis zum unteren Federteller

Hinterachse bezogen auf zul?ssige Achslasten und Einstellma?e:

Federausf?hrung und EVO 1160 HA (Hauptfeder)

D?mpferausf?hrung GFAU02HA ohne D?mpfkraftverstellung

f?r zul. Achslasten bis max. 1010 kg

zul?ssiger Einstellbereich

der Federtellerh?he

20 bis 100 mm

Bezugsgr??en f?r das

o.g. Einstellma?

Gewindeh?he Federbein bis zum unteren Federteller

II. Beschreibung des Teiles / ?nderungsumfanges

Tieferlegung des Aufbaus und ?nderung der Fahrwerksabstimmung durch ge?nderte Fahrwerksfedern

und D?mpfer.

Vorderachse : Federbein mit Hauptfeder auf verstellbaren Federtellern, Austausch-

Endanschl?ge, Einfederweg um 10 mm vergr??ert, Ma? der Tieferlegung

bis ca. 70 mm (je nach Fahrzeugausf?hrung).

Hinterachse : Federbein mit Hauptfeder auf verstellbaren Federtellern, Austausch-

Endanschl?ge, Einfederweg um 10 mm vergr??ert Ma? der Tieferlegung

bis ca. 70 mm (je nach Fahrzeugausf?hrung)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да драсна 2 реда.

Моите койлоувъри са бюджетни,но се оказа,че са много стабилни.Взех ги за 400лв с доставката от немски тунинг гаражни майстори.Регулират се само по височина,но не и по твърдост.

http://www.tatechnix...t=c3006_B5.html

Каквото и да правих все нещо не беше наред.Накрая се грабнах от Бургас и отидох при Тодор Дунев в София.Около 7 часа им отне да наместят нещата точно и след близо 1+ година време нямам никакви проблеми.Цялата работа дойде около 80лв,като лично Дунев идваше да проверява коша,докато не му хареса.За вниманието и отношението му само :respekt:

И аз съ мсе нагледал на този сайт - но регулируемо за А3 8Л няма :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тези: http://shop.achtunin...i-B5-A4-S4.aspx в горно положение са наравно със стоковите!

Иначе най-доброто е на H&R и KW! Доста качествени са разбира се и Koni, Bilstein, Tein и други.

П.П. За повечето регулируеми окачвания трябва да се знае и това: The shocks require removal from vehicle to be adjusted!

При всички случаи ще търся такова което да може да се регулира без да се сваля

Със всяко променяне на височината, ако искаш всичко да е, както трябва ест. следва стенд

Ясно ми е, аз тъй или иначе при всяка подмяна на зимни с летни гуми и обратно минавам стенд. Така че ще се застъпят нещата :)

Да драсна 2 реда.

Моите койлоувъри са бюджетни,но се оказа,че са много стабилни.Взех ги за 400лв с доставката от немски тунинг гаражни майстори.Регулират се само по височина,но не и по твърдост.

http://www.tatechnix...t=c3006_B5.html

Каквото и да правих все нещо не беше наред.Накрая се грабнах от Бургас и отидох при Тодор Дунев в София.Около 7 часа им отне да наместят нещата точно и след близо 1+ година време нямам никакви проблеми.Цялата работа дойде около 80лв,като лично Дунев идваше да проверява коша,докато не му хареса.За вниманието и отношението му само

Твоите изискват ли размонтиране за да се регулират?

Опс.. видях че са 30-110мм което не ме устройва. Търся такива като от горният линк 0-70мм или нещо подобно :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста окачвания съм сменил,като съм минал от жом и тем подобни и до момент кв вариант 3.Няма друго такова окачване.

Масово явление е, че си бил само с по ниски пружини, сложиш коилове ЖОМ,та техникс, фк и т.н. и си викаш ебаси мамата ... това суперско,няма нищо такова :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста окачвания............

Не знам за другите, но аз полагам неимоверни усилия да схвана нещо смислено от обясненото.Вече ми е все едно, да ме наказват, да ме трият, да ме затрият ако искат, но това не се търпи повече!!!

Предлагам всеки нов профил да минава кратък изпит по БЪЛГАРСКИ език, не може да се "пише" наляво и надясно без изобщо да има смисъл и съдържание!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще ти го кажа, когато трябва да пиша правилно го правя.Най-малкото ми трябва пред някакъв форумен разбирач да се обяснявам, но ще го кажа така :

ЖОМ

ФК

ТА ТЕХНИКС и тем подобни окачвания НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО.

ОКАЧВАНЕТО за нормална улично/пистова употреба е КВ вариант 3.

Това го казвам на база опита ми с чисто нови окачвания от ранга на билщаин б14/16 , кони коилове , кв вар 1 , 2 ,3 , като не изброявам ниско бюджетните като д2, к-спорт и т.н. и още по ниско бюджетните които не става за нищо като фк и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........когато трябва да пиша правилно го правя.........

Опитай "когато" да бъде "винаги".

Но да беше само ти.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм рацер и няма да гоня хилядните в завоите ;)

Търся окачване което в най-високо положение е изключително близко до стоковото. Колега беше дал по-горе линк за Vogtland 0'-3' (0-75), обаче като проверих в официалният сайт се оказа че е 40-70 :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не мога да намеря койлоувъри които при най-горно положение да са 1:1 със сток окачване. Възможно ли е да не се произвежда такъв вариант? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТА ТЕХНИКС и тем подобни окачвания НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО.

Колко хиляди км си навъртял това окачване???

Щото аз съм навъртял доста,4ипика също.

Говорим за такова за ежедневна употреба,а не за писта ,където се дава яката газ и в завоите колата се клати като Лили Иванова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече 30-110мм?

Ако колата да речем има просвет 110мм стоково.

Впрочем на 1BE окачването колко е просвета?

Примерно аз искам да става по висока от стандартното 1BA, какво трябва да гледам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...