gemballa.bg Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Здравейте, в момента съм с ниско окачване, което включва по къси пружини. Лятото е екстра, но сега в големите снегове в чудо се виждам. Навсякъде опира, ляга по корем... Единствената алтернатива ми е регулируемо окачване. Колата е Б5 , 1.8ТК , седан. Колата е семейна, така че желая да се наблегне на по-мека возия. Не разбирам от такива окачвания, за това моля за съвети и предложения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Цък койлоувърчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 13 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Не ми е ясно това снижаване което го дават (в случая от горният линк) от 2,5 до 6,0 см , спрямо какво е? От кола със сток нормално окачване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 И аз се включвам в темата защото имам същия проблем аз съм с спортни фк ама зимата да качвам оригиналните па пролетта да свалям не си е работа ... та ако може някой друг линк да дадете ...извинявам се ,че ползвам темата на колегата но да не отварям нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=83959&st=40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Ромка я разкажи малко по темата за какво иде реч Препоръчай марки, видове , като се има в предвид, че колата от към двигател е стокова и немам никакво намерение да се правя на рацер П.П. Тези които е дал NIKO ми допадат защото в горно положение са на 25мм от стоковото, ако има вариант за още по-близко е дори по-добре П.П.2 Мисля си че не е необходимо да има опция за настройка на твърдост, при положение се че изберат възможно най-меките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOHC! Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 (Редактирано) Ето тези: http://shop.achtuning.com/Vogtland-GT3-Coilover-Kit-Audi-B5-A4-S4.aspx в горно положение са наравно със стоковите!Иначе най-доброто е на H&R и KW! Доста качествени са разбира се и Koni, Bilstein, Tein и други.П.П. За повечето регулируеми окачвания трябва да се знае и това: The shocks require removal from vehicle to be adjusted! Редактирано 14 Февруари 2012 от DOHC! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Със всяко променяне на височината, ако искаш всичко да е, както трябва ест. следва стенд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Да драсна 2 реда.Моите койлоувъри са бюджетни,но се оказа,че са много стабилни.Взех ги за 400лв с доставката от немски тунинг гаражни майстори.Регулират се само по височина,но не и по твърдост.http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/index.php?cat=c3006_B5.htmlКаквото и да правих все нещо не беше наред.Накрая се грабнах от Бургас и отидох при Тодор Дунев в София.Около 7 часа им отне да наместят нещата точно и след близо 1+ година време нямам никакви проблеми.Цялата работа дойде около 80лв,като лично Дунев идваше да проверява коша,докато не му хареса.За вниманието и отношението му само G-Zl.: 2007-KTV/STUTT-EX-0219/MOESeite 3 von 9Eine auszugsweise Vervielf?ltigung oder Wiedergabe dieses Schriftst?ckes bedarf der schriftlichen Zustimmung des T?V ?sterreich.I.1 Einschr?nkungen zum VerwendungsbereichVorderachse bezogen auf zul?ssige Achslasten und Einstellma?e:Federausf?hrung und EVO 1060 VA (Hauptfeder)D?mpferausf?hrung GFAU02VA ohne D?mpfkraftverstellungf?r zul. Achslasten bis max. 1120 kgzul?ssiger Einstellbereichder Federtellerh?he30 bis 110 mmBezugsgr??en f?r daso.g. Einstellma?Gewindeh?he Federbein bis zum unteren FedertellerHinterachse bezogen auf zul?ssige Achslasten und Einstellma?e:Federausf?hrung und EVO 1160 HA (Hauptfeder)D?mpferausf?hrung GFAU02HA ohne D?mpfkraftverstellungf?r zul. Achslasten bis max. 1010 kgzul?ssiger Einstellbereichder Federtellerh?he20 bis 100 mmBezugsgr??en f?r daso.g. Einstellma?Gewindeh?he Federbein bis zum unteren FedertellerII. Beschreibung des Teiles / ?nderungsumfangesTieferlegung des Aufbaus und ?nderung der Fahrwerksabstimmung durch ge?nderte Fahrwerksfedernund D?mpfer.Vorderachse : Federbein mit Hauptfeder auf verstellbaren Federtellern, Austausch-Endanschl?ge, Einfederweg um 10 mm vergr??ert, Ma? der Tieferlegungbis ca. 70 mm (je nach Fahrzeugausf?hrung).Hinterachse : Federbein mit Hauptfeder auf verstellbaren Federtellern, Austausch-Endanschl?ge, Einfederweg um 10 mm vergr??ert Ma? der Tieferlegungbis ca. 70 mm (je nach Fahrzeugausf?hrung) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Да драсна 2 реда.Моите койлоувъри са бюджетни,но се оказа,че са много стабилни.Взех ги за 400лв с доставката от немски тунинг гаражни майстори.Регулират се само по височина,но не и по твърдост.http://www.tatechnix...t=c3006_B5.htmlКаквото и да правих все нещо не беше наред.Накрая се грабнах от Бургас и отидох при Тодор Дунев в София.Около 7 часа им отне да наместят нещата точно и след близо 1+ година време нямам никакви проблеми.Цялата работа дойде около 80лв,като лично Дунев идваше да проверява коша,докато не му хареса.За вниманието и отношението му само И аз съ мсе нагледал на този сайт - но регулируемо за А3 8Л няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Ето тези: http://shop.achtunin...i-B5-A4-S4.aspx в горно положение са наравно със стоковите!Иначе най-доброто е на H&R и KW! Доста качествени са разбира се и Koni, Bilstein, Tein и други.П.П. За повечето регулируеми окачвания трябва да се знае и това: The shocks require removal from vehicle to be adjusted!При всички случаи ще търся такова което да може да се регулира без да се сваляСъс всяко променяне на височината, ако искаш всичко да е, както трябва ест. следва стенд Ясно ми е, аз тъй или иначе при всяка подмяна на зимни с летни гуми и обратно минавам стенд. Така че ще се застъпят нещата Да драсна 2 реда.Моите койлоувъри са бюджетни,но се оказа,че са много стабилни.Взех ги за 400лв с доставката от немски тунинг гаражни майстори.Регулират се само по височина,но не и по твърдост.http://www.tatechnix...t=c3006_B5.htmlКаквото и да правих все нещо не беше наред.Накрая се грабнах от Бургас и отидох при Тодор Дунев в София.Около 7 часа им отне да наместят нещата точно и след близо 1+ година време нямам никакви проблеми.Цялата работа дойде около 80лв,като лично Дунев идваше да проверява коша,докато не му хареса.За вниманието и отношението му само Твоите изискват ли размонтиране за да се регулират?Опс.. видях че са 30-110мм което не ме устройва. Търся такива като от горният линк 0-70мм или нещо подобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 15 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Някой да даде мнение, препоръка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Има едно окачване при което се набляга основно на комфорта и височината - нарича се стандартно окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani90 Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Доста окачвания съм сменил,като съм минал от жом и тем подобни и до момент кв вариант 3.Няма друго такова окачване.Масово явление е, че си бил само с по ниски пружини, сложиш коилове ЖОМ,та техникс, фк и т.н. и си викаш ебаси мамата ... това суперско,няма нищо такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Доста окачвания............Не знам за другите, но аз полагам неимоверни усилия да схвана нещо смислено от обясненото.Вече ми е все едно, да ме наказват, да ме трият, да ме затрият ако искат, но това не се търпи повече!!!Предлагам всеки нов профил да минава кратък изпит по БЪЛГАРСКИ език, не може да се "пише" наляво и надясно без изобщо да има смисъл и съдържание! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani90 Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Така ще ти го кажа, когато трябва да пиша правилно го правя.Най-малкото ми трябва пред някакъв форумен разбирач да се обяснявам, но ще го кажа така :ЖОМФКТА ТЕХНИКС и тем подобни окачвания НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО.ОКАЧВАНЕТО за нормална улично/пистова употреба е КВ вариант 3.Това го казвам на база опита ми с чисто нови окачвания от ранга на билщаин б14/16 , кони коилове , кв вар 1 , 2 ,3 , като не изброявам ниско бюджетните като д2, к-спорт и т.н. и още по ниско бюджетните които не става за нищо като фк и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 ...........когато трябва да пиша правилно го правя.........Опитай "когато" да бъде "винаги".Но да беше само ти....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 15 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Не съм рацер и няма да гоня хилядните в завоите Търся окачване което в най-високо положение е изключително близко до стоковото. Колега беше дал по-горе линк за Vogtland 0'-3' (0-75), обаче като проверих в официалният сайт се оказа че е 40-70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Никъде не мога да намеря койлоувъри които при най-горно положение да са 1:1 със сток окачване. Възможно ли е да не се произвежда такъв вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 ТА ТЕХНИКС и тем подобни окачвания НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО.Колко хиляди км си навъртял това окачване???Щото аз съм навъртял доста,4ипика също.Говорим за такова за ежедневна употреба,а не за писта ,където се дава яката газ и в завоите колата се клати като Лили Иванова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 18 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 А може ли поне да ме насочите към фирми/хора които могат да ми помогнат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Какво ще рече 30-110мм?Ако колата да речем има просвет 110мм стоково.Впрочем на 1BE окачването колко е просвета?Примерно аз искам да става по висока от стандартното 1BA, какво трябва да гледам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 30-110мм означава снижаване в този диапазон спрямо стоково нормално окачване, което се приема за 0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Аз за ей това си мечтая ЦЪК ама цената е колкото една А4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Аз за ей това си мечтая ЦЪК ама цената е колкото една А4не само ти :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване