Geremi Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 (Редактирано) Колеги, незнам на мен ли ми се струва, но в последно време сякаш раздела за Ауди 80/90 се изпълни с различни проблеми свързани с АБК мотор, а именно: "Ауди 80 АБК не пали" - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=118307 "Падат оборотите" - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=118248 "Високи обороти на празен ход АБК" - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=118131 "Лоша работа на АБК" - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=117937 "Нестабилни обороти на празен ход - АБК" - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=117880 "Гасне при спиране - АБК" - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=116141 "Б4- АБК, признаци на стъпков мотор ли е?" - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=111580 и това всичко в последните 2 месеца. Оставям на заден план темите свързани с горенето на масло. Е питам се аз един, страничен наблюдател, как би повярвал, че това е един от най-здравите и силно препоръчителни мотори за Б4. Защо така се получава?!? Просто вече издадоха багажи ли какво? Редактирано 18 Февруари 2012 от Geremi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Мотора е един от много сполучливите но....- коли над 17 години....- коли между 250-700 000 км...- коли подържани с части менте....- намеса на некъдърни монтьори....Имай в предвид, че проблемите в 90% са от износени вече части, но заводските още.....докато много други марки тези ремонти ги правят още в гаранционното обслужване като нови...Механични проблеми по механиката-мотора са много рядък момент при кола до около 450-500 000 км.....другото говори за нехайна подръжка и идиотско шофиране.Аз също съм пускал тема за горе посочените неща, но това са по-скоро дразнещи, отколкото фатални проблеми, които да не позволяват всекидневната употреба на автомобила.За мен двигателя е много добър, а за газ АБТ просто е супер, но не можах да си намеря читаво когато търсих кола тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6oslav Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Здравей колега!На мен също ми прави впечатление че раздела се напълни с доста проблемни АБК-та а аз следя всички теми в раздела с голям интерес.Аз съм също един от собствениците на АБК и въпреки проблемите си го харесвам.Няма как двигател на 20 год. да не почне да издиша от тук, от там.Другото към което ме води пътя на логиката е че чакаме да стане проблема и после почваме да се вайкаме защо така стана!Моят мотор не е пипван изобщо от всичките 3 предходни собственици в българия (аз съм 4-ти) да не казвам и цялата кола.Като наследство ми оставиха за смяна дюзи, дебитомер, филтърна кутия, въздушен маншон.Да не говорим че даже и не си бяха правили труда да направят и елементарното, да сменят крушки, половината табло с уредите не светеше, копчетата на вратите, осветлението в купето и говорителите бяха издънени и изпокъсани.Накладките предните бяха по добре задните почти ги няма.Предните смених, останаха задните.Но, си харесвам колата много и малко по малко ще я стегна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4 -ruse Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 и аз съм доволен от мотора но онзи ден и аз влязох с темата не пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 18 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Не ме разбирайте погрешно!!! Аз си го харесвам моторчето, но просто е факт, че зачестиха проблемите с него, а не например с АБТ, АДА и т.н.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Това, че не пишат не означава, че нямат проблеми....а и ние тук сме една мнооого малка извадка от шофьорите на такива коли. Тези, които даже не знаят за този форум или не ползват компютри, а си карат....какво да кажем за тях, щото познавам такива хора.Вчера си говоря с един познат монтьор, дето при тях си обслужвам колата като съм в Карнобат.....човека вика "ей тая седмица правим почти и само предници на Опел-и и 2 задни моста на МБ 124" и какво да кажем по тази логика, че тези коли са кашкавал ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 АБК е едно от най-железните и безотказни кучета, напускали заводите в Рюселсхайм на Майн някога. Ако се кара норално и му се сменя маслото и антифриза редовно - съвсем спокойно може да надживее собстеника си.Просто са много стари и зле поддържани вече - а масово са и с лошо настроени обикновени газови уредби - какво да очакваме? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Мисля си че най-безпроблемен мотор от най-разпространените си е АБТ.Факт!Дали с газ дали без,това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 ВЕРНО -АБТ-90 к. си е куц кон повече от 178км.ч на газ или бензин не вдига . Но проблем вече 6 год. не съм имал с палене и обороти. Щом при -25град. пали и кърти асфалта .Извинявам се колеги излъгах преди 3 г. се наложи да промия стъпковия мотор с дв-40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 АБК е едно от най-железните и безотказни кучета, напускали заводите в Рюселсхайм на Майн някога. ....аз знам, че в Рюселсхайм правят Опел....нашите в Инглощад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts