matuski Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Здравейте,Става върпос за Ауди А4 1.9 тди, 131 к.с. (2002г)Миналата седмица усетих, че при ниските обороти колата е станала малко мудна. Направих диагностика и се установи, че между 1000- 1800 оборота колата губи около 25% от мощността. След 1800 оборота всичко работи нормално и колата ускорява както обикновенно. Човекът, който ми прави диагностиката каза, че това може би е причинено поради пробив в системата. Днес цялата система беше проверена, както и всички вакуми и клапани. Турбото не показва, че има проблем (не харчи масло, не пуши и свисти нормално).може ли някой да даде мнение каква може да бъде причината за този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Как по точно ги установихте тези 25% загуба на мощност. Пусни тук записа от диагностиката,може да се види нещо важно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matuski Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Здравей,Нямам запис, но човека прави диагностиката в движение и ми показа, че имало нормални стойности. в момента стойностите, които ми показа при ниските обороти бяха със загуба от 25%извинявам се ако не давам достатъчно информация но не разбирам много от тези работи. единственото, което ме притеснява е да не е нещо с турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Причини за загуба на мощност има много,твоя човек не ти ли каза от какво е!?Филтри,гориво,дебитомер,катализатор,управление на турбината,колектори и т.н.Трябва да се проверят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matuski Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Каза ми човека и всичко е проверено. Направи диагностика на вакумите, клапани, управление на турбината, маркучите към турбината (за евентуален пробив), интеркулера и всичко е наред. масло, филтри (въздушен, маслен, горивен) са сменени преди около два месеца. Гориво зареждам от две години на един и същи Шел. в момента усещането е все едно карам BMW 320d. Няма никой и изведнъж към 2000 об.м дърпа много яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Уж всичко е наред,а пък казваш ,че не е наред!? Нещо пропускате!?Кой ти гледа колата? Дебитомера какви стойности дава!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matuski Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 В сервиза на един познат е колата. За дебитомера май нищо не ми казаха или поне не си спомням. общо взето на компютъра освен намалемата мощност при ниско обороти всичко останало беше наред. Да не би защото цяла зима я карам леко заради лошото време да се е запущила или турбото да е заминало.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 От бавното каране зимата ,може да се е задръстила,но ако се е счупило турбото щеше да го разбереш по най-гадният начин.Предполагам ,че не е това!Почистете дебитомера със спрей за финна електроника и пробвай как ще се държи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matuski Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 От къде да купя такъв спрей? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 От къде да купя такъв спрей?Шегуваш се вече,нали?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matuski Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 има ли причина да го правя? никога не съм се сблъсквал с такова нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Във всеки магазин за авточасти продават такъв спрей.И аз мисля,че проблема идва от дебитомера.А майстора провери ли ,дали лостчето на разтоварващия клапан на турбината се движи свободно..и ЕГР-а дали работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Спрей за почистване на финна електроника!!! Търсиш магазин за такива неща!В авто магазин "специалистите" ще ти дадат може би спрей за чистене на карбуратори,което не е същото,май!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Почисти дебитомера с MAF CLEANER. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matuski Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Отивам да търся MAF CLEANER Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Ако намериш, кажи от къде си взел, че аз в Благоевград търся, но не намирам. Като питам и ме гледат все едно хляб искам да си купя от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matuski Публикувано 29 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 има ли някой в София, на който да закарам колата, да я погледне и да си каже мнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
santana1 Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=93615&view=findpost&p=1436576&hl=&fromsearch=1 Колегата,обаче е в Перник,препоръчвам го! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matuski Публикувано 8 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 проблема е разрешен след смяна на маркучите на вакума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Колко пари ти струваха тези маркучи и от къде ги взе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts