Jump to content

Загуба на 25% от мощността при ниско обороти при Ауди А4 1.9тди


matuski

Recommended Posts

Здравейте,

Става върпос за Ауди А4 1.9 тди, 131 к.с. (2002г)

Миналата седмица усетих, че при ниските обороти колата е станала малко мудна. Направих диагностика и се установи, че между 1000- 1800 оборота колата губи около 25% от мощността. След 1800 оборота всичко работи нормално и колата ускорява както обикновенно. Човекът, който ми прави диагностиката каза, че това може би е причинено поради пробив в системата. Днес цялата система беше проверена, както и всички вакуми и клапани. Турбото не показва, че има проблем (не харчи масло, не пуши и свисти нормално).

може ли някой да даде мнение каква може да бъде причината за този проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Нямам запис, но човека прави диагностиката в движение и ми показа, че имало нормални стойности. в момента стойностите, които ми показа при ниските обороти бяха със загуба от 25%

извинявам се ако не давам достатъчно информация но не разбирам много от тези работи. единственото, което ме притеснява е да не е нещо с турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причини за загуба на мощност има много,твоя човек не ти ли каза от какво е!?Филтри,гориво,дебитомер,катализатор,управление на турбината,колектори и т.н.Трябва да се проверят. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каза ми човека и всичко е проверено. Направи диагностика на вакумите, клапани, управление на турбината, маркучите към турбината (за евентуален пробив), интеркулера и всичко е наред. масло, филтри (въздушен, маслен, горивен) са сменени преди около два месеца. Гориво зареждам от две години на един и същи Шел.

в момента усещането е все едно карам BMW 320d. Няма никой и изведнъж към 2000 об.м дърпа много яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза на един познат е колата. За дебитомера май нищо не ми казаха или поне не си спомням. общо взето на компютъра освен намалемата мощност при ниско обороти всичко останало беше наред. Да не би защото цяла зима я карам леко заради лошото време да се е запущила или турбото да е заминало....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От бавното каране зимата ,може да се е задръстила,но ако се е счупило турбото щеше да го разбереш по най-гадният начин.Предполагам ,че не е това!Почистете дебитомера със спрей за финна електроника и пробвай как ще се държи! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всеки магазин за авточасти продават такъв спрей.И аз мисля,че проблема идва от дебитомера.А майстора провери ли ,дали лостчето на разтоварващия клапан на турбината се движи свободно..и ЕГР-а дали работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрей за почистване на финна електроника!!! :zustimm: Търсиш магазин за такива неща!

В авто магазин "специалистите" ще ти дадат може би спрей за чистене на карбуратори,което не е същото,май!!! :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш, кажи от къде си взел, че аз в Благоевград търся, но не намирам. Като питам и ме гледат все едно хляб искам да си купя от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...