Jump to content

A3 2.0TDI се самозагася


pNkLr

Recommended Posts

Здравейте,

Тази сутрин имах неприятна изненада - влизам в колата, давам на контакт и FIS-a и лампичките не светят (часовника и километрите са си ок). Пробвах да запаля въпреки това - запали нормално и изгасна веднага (все едно съм върнал ключа). Пробвах и да давам газ - пак се гаси сама, явно се е включила някаква защита. Мислех си да не е нещо свързано с имобилайзера, но пък всички копчета на ключа си бачкат... Иначе има ток, плафоните си светят, музиката бачка, успява да запали от раз. Бих искал преди да тръгна да я тегля на диагностика да я закача на компютър, обаче кабела ми е извън града (имам VCDS 908). Отворен съм за всякакви идеи и съвети. Ако има мераклии с кабел, моля да ми пишат на лични да се разберем нещо за днес/утре, в София съм.

Благодаря :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че копчетата на ключа си работят, по това което си описъл симптомът е като проблем в имобилайзера или в електрониката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Има ли нещо лесно, което да се направи в такъв случай - примерно да разкача и закача наново акумулатора? С кабел предполагам има стандартна процедура, сега ще потърся.

Между другото, ако проблема е в имобилайзера не трябва ли изобщо да не мога да запаля?

Редактирано от pNkLr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега предполагам,че имобилайзера ти е вграден в таблото.При положение,че нямаш захранване на таблото следва имото не може да направи врьзка с чипа в ключа.Провери си предпазителите.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да провери предпазителите и с мултицет дали идва захранване на имото. Той се намира някъде зад контактният ключ, поне при ауди а4 е така. Не съм запознат по какъв начин може да се оправи, освен с почистване на антената, има подобна тема пак за А4 във форума как се прави. По принцип когато имобилайзера се ебава, колата пали и след 4-5 сек. гасне. На таблото трябва да имаш и жълт индикатор представляващ кола с гаечно ключе, което да премигва когато гасне колата. Но щом нямаш светлини по таблото явно и то не свети. Най-точно ще си покаже като го закачиш на ВАГ. Пробвай и с резервния ключ ако имаш такъв дали няма да запали.

П.С. ето линк към въпросната тема в случай, че сметнеш, че ще ти е необходима http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=89554

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси за идеите, ще погледна. Иначе още сутринта пробвах и двата ключа. След като не ми бачкат разни неща по таблото, може наистина да има някъде прекъснат кабел и да трябва да се разкоства... Все пак предпочитам да я закача първо на VAG преди да тръгна да я разкоствам (още се надявам някой колега с кабел и добра душа да се намеси).

Редактирано от pNkLr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги бих ти помогнал, но съм от Благоевград :) дано някой по-наблизо се навие, късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имате ли идея къде мога да я закарам, да я погледнат (и оправят) без да я насерат? По принцип избягвам Софийските майстори. Ако ще я дърпам донякъде по-добре да е утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всичко личи, че проблемът ти е в кабелчето на имобилайзера. Минал съм по тоя път и имаш същите симптоми. Аз смених кабелчето с оригинално и всичко се оправи. Минаха 4 години и все още не се е проявило пак(при новия собственик). Ако преди да ти угасне колата, жълтата лампичка с ключенцето мига, значи е точно това. Ако изобщо не палеше, съвсем друг щеше да е проблема, но палещо и веднага след това гаснещо Ауди означава само едно - КАБЕЛ НА ИМОБИЛАЙЗЕРА.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено е имобилайзера. Но според мен проблема е в тока до таблото, щом не пали то няма как да разчете ключа. накарай таблото да светне и колата ще запали. Данеби да има мишоци и да са гризнали некое кабелче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като колата тръгна сама(и все още върви) я закарах при един от легендарните форумни майстори, та ето накратко какво ми обясни:

- масово таблата, които се монтират на А3 8P(2003-2005) и А4 B6(2003-2004) са с бъгав софтуер (версия преди 150), който не подлежи на манипулация

- един симптом - когато колата стои на място понякога стрелката на оборотите заиграва без всъщност те да се менят

- проблема се проявява понякога при големи температурни амплитуди

- решението е ново табло (по-скоро втора ръка, понеже чисто ново е ~1600 лева)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...