leo Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) За прословутият проблем с имобилайзера изразяващ се в това колата след запалване веднага да угасне и на таблото да светне символа с количка и ключ в нея.Необходими инструменти: - Торкс (звезда) Т30*- Чашка (камък) 24* и удължител- Кръстата отверка по възможност с тънко и дълго стебло- Шестограм 4 или 5 мм. беше* - Възможни са разлики при други модели на воланите.Работа за около 20 мин.ВНИМАНИЕ!!! Преди да започнете работа откачете "+" на акумулатора!Започваме с отвиването на болтовете зад волана за да свалим AIR BAG-a с торкс Т30След това сваляте буксата на AIR BAG-a Приготвяте чашка 24 за да отвиете гайката която държи волана. За по лесно заключете волана и си вземете хубаво рамо за да стане по лесно. Следва да отбележите с молив или маркер или нещо друго положението в което е волана за да не се изкриви при слагането му обратно.Следва да отвиете трите болтчета посочени със стрелкии двата болта отдолу на долния капаккакто и шестограмния болтРазделяте двата капака (в задния край на капаците имат чопчета и внимавайте да не ги счупите)и вече виждаве буксата и антената на имобилайзератя се изважда като с нещо остро мъничко се натисте чопчето посочено с червена стрелка и едновременно с това се дърпа буксата. Със зелена стрелка съм посочил подложка която съм сложил под буксата за да не хлабчи антената на имобилайзера.Отваряте буксата на имобилайзера като чекмедже изваждате клемите една по една за да не им смените местата и притиснете показаната със стрелка пластинка за да се стегне и да контактува по-хубаво взимате една безопасна игла и почиствате Сглобявате всичко по обратния ред. Успех на всички и работете внимателно! Ето и в DOC вариантImobilaizar_po4istvane.doc Редактирано 3 Ноември 2010 от leo 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) Страхотна тема! Само да добавя, че имам съмнение, че при слаб акумулатор е възможно да имате проблем с имобилайзера, изразяващ се по същият начин. Редактирано 3 Ноември 2010 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Материала е доста добър и колегата заслужава аплодисменти.Хвала на таквиз люде кат leo . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 3 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Благодаря колега! Твоята тема за термометъра също ми свърши доста добра работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paparak Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 Браво за темата! Евала на обяснението и работата. Голямо старание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 колега задължително ли е свалянето на воланът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi 123 Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Браво колега.Супер тема и полезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Получих запитване от няколко колеги дали е задължително свалянето на волана за да може да се изчисти буксата. Отговора е ДА! Поради трите болта на снимка 5 които са зад волана и начина на сваляне на долния капак на снимка 9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepesound Публикувано 17 Април 2011 Доклад Share Публикувано 17 Април 2011 браво колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K&K quatro Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Срахотно обеснение! Поздрвления колега, най неукия би се справил след таъв снимков материал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tushee Публикувано 25 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 Е Е Е, супер си. Много БЛАГОДАРЯ за подробните снимки. Направих процедурата и стана чудесно.Засега работи перфектно. От година и нагоре карах с този проблем, всеки път преди палене се моля " хайде сега от първия път, моля ти се, айде от втория......от третия..."Отне ми малко повече от 20 мин. но защото болтовете ме измъчиха малко.Още веднъж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Колеги и аз направих процедурата, и о радост!!! сега пали без проблем Благодаря много! Само да вметна, че при мен освен кабела за бег-а имаше още 2 тънки кабелчета (кафяво и черно) които не разбрах как се разкачат от волана, та затова трябваше да го придържам Не е голяма болка, но ако някой може да покаже как става и това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 17 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Радвам се, че си се справил колега и е проработило всичко. За тези двата кабела дето говориш при пациента на който чистих буксата бяха отрязани и за това не им обърнах внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorhh Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 сърдечни благодарности на колегата за прекрасната тема... Да е жив и здрав .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikan Публикувано 21 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2011 (Редактирано) Определено е по-добре темите да са с повече снимки, така стават по-прегледни. Ето някоя снимка и от моя ремонт ( за жалост аз изгубих емобилайзера). При мен проблема продължаваше с времето.П.п. В червено съм означил положението на болтовете. (Да се види по самата кора, тези които се намират отдолу на волана и в страни към радиото). И благодаря на колегата Лео, че се е захванал да качи снимки + обяснения в темата! Редактирано 21 Септември 2011 от ikan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 22 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2011 Само да вмъкна, че тези пластмаси които си отбелязал при "ремонта" на имобилайзера не е необходимо да се свалят. Свалянето им е излишно и може да ти донесе ядове, особено тази рамка която остава под волана, държаща се на 2 болта и много крехка. В повечето случаи с времето от затягането и се напуква и се чупи при едно развиване и завиване наболта и после лепило, ала бала и т.н. Достатъчно е само волана и капаците над и под него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikan Публикувано 24 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2011 (Редактирано) Да наистина е така колега! При мен пластмасите бяха толкова яко стегнати, че ми се стори, че има болтове или пластини, които придържат долната част на капака. Иначе браво за темата, опитах се само да помогна, а не да умаловажавам труда Ви. Eто снимката, на която съм забравил да отбележа дупките:Относно моята ситуация ще дам обяснение:При мен въпреки всичко си остана проблема и затова се наложи да "излъжа" колата,че емобилайзера работи и тя да пали нормално. За 70Лв. ми направиха платка, която създава тази илюзия с прекъсвач, който служи за нормално протичане на проверка с ваком. При стартиране на теста го включвам и всичко си тече нормално без проблем (изключение кода с емобилайзера). Той винаго дава error. За съжаление така се получи. Много внимавайте, как огъвеате и поставяте елементите в обратното им положение при монтаж или демонтаж. За да не Ви се налага да давате грешни пари за нови части или "модификации". Успех с начинанието колеги ! Редактирано 24 Септември 2011 от ikan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tqnata78 Публикувано 9 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2011 Другата седмица ще пробвам и аз,понякога ми е идвало да изкъртя имобилайзера от яд че не пали.Благодаря на колегите който показват на такива като мен,как да си решат проблемите без пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 10 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2011 Аз също имах проблем с антената на имобилайзера,запалва и веднага изгасва.Направих това което е написал колегата Leo и вече нямам проблеми с паленето.Хиляди благодарности Leo за нагледната тема,благодарение на теб си реших проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Това да се чува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hun Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 А за добро утро днес не успях да запаля. Въпроса ми дали процедурата е подобна за А3, също така нормално ли е да ми свети чек лампичката на таблото (тази с количката). Симптомите са същите, пали и гасне на момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Може да е нещо по дебитомера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 25 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Предполаам на 95% е същото и за А3. Разглабянето е различно иначе почистването на буксата е едно и също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hun Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) Така за сега при А 3 няма никаква разлика освен един болт. На снимката където са посочени 3 болта след като свалим волана при мен са 2. Да ама имам проблем с изваждането на буксата снимка 11 май беше. Там където трябва да бутнем с нещо остро. Колега Лео били споделил какво използва за за да бутнеш чопчето и колко смело (силно) мога да дърпам и бутам. В колата стана като в час по шев и кройка - игли, шишове, куки и тн. , но не успях да го изкарам. Оставям го за утре, че се и смрачи. Редактирано 26 Октомври 2011 от Hun Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 27 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2011 Да така е. Чопчето е малко и чепато. Опитай с права тънковърха отверка да подпъхнеш и ползвайки я като лост да измъкнеш буксата. Може да си помагаш като едновременно с това дърпаш и кабелите на буксата, но внимателно с усет да не ги скъсаш. Пиши после какво си свършил.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts