Jump to content

Audi C5 2.7T или 2.8Q


Recommended Posts

Здравейте колеги, нов съм тук, но се надявам скоро да се сдобия с Ауди... :)

За целта обаче се нуждая от малко помощ от разбирачи, тъй като съм малко скаран с колите :D

Колебая се между два двигателя на марката - 2.7Т и 2.8 Qattro

Кой от двата бихте препоръчали и какви са проблемите и поддръжката на въпросните мотори? :)

Поздрави :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук повечето сме фенове на турбините :hilezh: 2.7Т :zustimm: повече разходи по поддръжката има, но си заслужават. Да не говорим и за ъпгрейдите дето могат да му се правят :respekt:

На атмосферката к'вото и да и правиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писано е достатъчно и за двата мотора.

Нямат общо като вървене, 2.7т са 10 версии, като на всичките най-скъпото е ремонт на турбините.

И двата са тежки и харчат много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вървежа ти е приоритет и обичаш да се "забавляваш" да ремапваш, да вдигаш мощността - 2.7Т е твоя мотор. Като цяло по сложен и поради малкото място - по труден за ремонти.

Ако искаш надежден агрегат, но харчеш малко повече и вървящ малко по малко - 2.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички казвате вдигане на мощноста, но никой не казва , че ше му струва на колегата 5 цифрена сума тая мощност.....

2.8 куатро е по правилния избор тук!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги :zustimm:

Аз попринцип предпочитам 2.7Т, но ще видя как ще се развият нещата :) отдавна съм ги харесал тези колички и най-накрая се реших да пробвам B) Ще поумувам още малко и ще видя какво ще стане :zustimm:

Пак благодаря за мненията :P

Поздрави :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роман,това не го очаквах от теб.

2.7 Т се вдига целия матор за профилактика на турбините.Един път качествено обслужен,не би трябвало да имаш грижи.

А каквото и да си говорим twinturbo доставя в пъти повече удоволствие от атмосферка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги :zustimm:

Аз попринцип предпочитам 2.7Т, но ще видя как ще се развият нещата :) отдавна съм ги харесал тези колички и най-накрая се реших да пробвам B)

Виж сега, никой не оспорва, че 2.7 е по-приятния мотор, особено в купе на А4.

Но трябва да си запознат освен с предимствата и с възможните му проблеми, преди да вземеш решение.

За мен 2.8 има предимство във вървенето пред 1.8Т, но мисля, че увеличения разход и сложност на обслужване в никакъв случай не отговарят на това предимство.

Разликата между 2.8 и 2.7 е в двете турбини (средно по 500лв) и двата ЕГТ сензора (средно по 350лв).

Почти всичко друго е еднакво. (при 2.7 липсват вакуумните недоразумения в колектора на 2.8).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги :zustimm:

Аз попринцип предпочитам 2.7Т, но ще видя как ще се развият нещата :) отдавна съм ги харесал тези колички и най-накрая се реших да пробвам B) Ще поумувам още малко и ще видя какво ще стане :zustimm:

Пак благодаря за мненията :P

Поздрави :bia:

zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...