untouchable Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 Здравейте колеги, нов съм тук, но се надявам скоро да се сдобия с Ауди... За целта обаче се нуждая от малко помощ от разбирачи, тъй като съм малко скаран с колите Колебая се между два двигателя на марката - 2.7Т и 2.8 QattroКой от двата бихте препоръчали и какви са проблемите и поддръжката на въпросните мотори? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piop Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 2.8 quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 тук повечето сме фенове на турбините 2.7Т повече разходи по поддръжката има, но си заслужават. Да не говорим и за ъпгрейдите дето могат да му се правят На атмосферката к'вото и да и правиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi267 Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 Твърдо за 2.7Т )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 Писано е достатъчно и за двата мотора.Нямат общо като вървене, 2.7т са 10 версии, като на всичките най-скъпото е ремонт на турбините.И двата са тежки и харчат много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 Ако вървежа ти е приоритет и обичаш да се "забавляваш" да ремапваш, да вдигаш мощността - 2.7Т е твоя мотор. Като цяло по сложен и поради малкото място - по труден за ремонти. Ако искаш надежден агрегат, но харчеш малко повече и вървящ малко по малко - 2.8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 всички казвате вдигане на мощноста, но никой не казва , че ше му струва на колегата 5 цифрена сума тая мощност.....2.8 куатро е по правилния избор тук! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
untouchable Публикувано 16 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 Благодаря колеги Аз попринцип предпочитам 2.7Т, но ще видя как ще се развият нещата отдавна съм ги харесал тези колички и най-накрая се реших да пробвам Ще поумувам още малко и ще видя какво ще стане Пак благодаря за мненията Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 Роман,това не го очаквах от теб.2.7 Т се вдига целия матор за профилактика на турбините.Един път качествено обслужен,не би трябвало да имаш грижи.А каквото и да си говорим twinturbo доставя в пъти повече удоволствие от атмосферка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 Благодаря колеги Аз попринцип предпочитам 2.7Т, но ще видя как ще се развият нещата отдавна съм ги харесал тези колички и най-накрая се реших да пробвам Виж сега, никой не оспорва, че 2.7 е по-приятния мотор, особено в купе на А4.Но трябва да си запознат освен с предимствата и с възможните му проблеми, преди да вземеш решение.За мен 2.8 има предимство във вървенето пред 1.8Т, но мисля, че увеличения разход и сложност на обслужване в никакъв случай не отговарят на това предимство.Разликата между 2.8 и 2.7 е в двете турбини (средно по 500лв) и двата ЕГТ сензора (средно по 350лв).Почти всичко друго е еднакво. (при 2.7 липсват вакуумните недоразумения в колектора на 2.8). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 16 Март 2012 Доклад Share Публикувано 16 Март 2012 Благодаря колеги Аз попринцип предпочитам 2.7Т, но ще видя как ще се развият нещата отдавна съм ги харесал тези колички и най-накрая се реших да пробвам Ще поумувам още малко и ще видя какво ще стане Пак благодаря за мненията Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts