martin13 Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 Здравейте колеги проблема ми е следният когато минавам през неравности-дупки се чува ясно дрънчене от рейката точно където се съединява с волана.Този звук е от около месец два.Някой зблъсквал ли се е с такъв проблем и вярно ле е че на а4б6 е многоиграчка да се свали рейката за да се ремонтира евентуално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 Пада и гредата и скоростите за да се добереш до рейката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 Че рейката излиза трудно - така е, но чак пък да сваляш скорости... Все пак излиза настрани към калника, не надолу. Всъщност демонтажа и е същия като на А4 В5 и А6 С5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Март 2012 Доклад Share Публикувано 17 Март 2012 За Б5: http://www.audiworld.com/tech/misc-40.shtml Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 18 Март 2012 Доклад Share Публикувано 18 Март 2012 При мен и скоростите свалиха, явно на "майсторите" им е било "сефтето" с моето б6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 18 Март 2012 Доклад Share Публикувано 18 Март 2012 При мен и скоростите свалиха, явно на "майсторите" им е било "сефтето" с моето б6 Явно им е било сефтето с Ауди от тоя вид, не конкретно с В6-ца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bamzebg Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Колега разреши ли проблема?И при мен се появи същия и се чудя дали да свалям за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Какво става ако се кара продължително с този проблем? И какви пари струва целия ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bamzebg Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 И аз това се чудя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abotev Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Може да е тампон на кормилната щанга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bamzebg Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 При мене не е тампон а точно кадето се съединяват рейката и волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 30 Март 2012 Доклад Share Публикувано 30 Март 2012 вижте го това каренце под воланът се намира доста често дава проблем то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Явно това ще е масов проблем.И моята тропка отпред.След серия от диагностики се оказа че рейката тропа.Тропането е глухо не като на метал в метал.Чува се от към краката по средата точно зад средната конзола.Сменихме ляв кормилен накрайник като заподозрян,но се оказа че не е от него.При смяната му са забелязали луфта в рейката.На място когато рязко въртя волана в ляво-дясно се чува същото потропване (не говоря за обороти на волана,а за сантиметър-два).Утре ще карам колата в сервиз и ще рециклирам рейката.Намерил съм човек който се занимава с това от много години и е с големи препоръки.Видяхме се за да изкаже мнение като майстор и трябва да ви кажа че останах с много добри впечатления.Определено изглежда като човек който много си разбира от работата.Зная че рециклирането е сериозен дерт и за това споделям тази информация.Ще пиша за развитието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Явно това ще е масов проблем.И моята тропка отпред.След серия от диагностики се оказа че рейката тропа.Тропането е глухо не като на метал в метал.Чува се от към краката по средата точно зад средната конзола.Сменихме ляв кормилен накрайник като заподозрян,но се оказа че не е от него.При смяната му са забелязали луфта в рейката.На място когато рязко въртя волана в ляво-дясно се чува същото потропване (не говоря за обороти на волана,а за сантиметър-два).Утре ще карам колата в сервиз и ще рециклирам рейката.Намерил съм човек който се занимава с това от много години и е с големи препоръки.Видяхме се за да изкаже мнение като майстор и трябва да ви кажа че останах с много добри впечатления.Определено изглежда като човек който много си разбира от работата.Зная че рециклирането е сериозен дерт и за това споделям тази информация.Ще пиша за развитието.Кажи цена за рециклирането и ако знаеш за чисто нова рейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Кажи цена за рециклирането и ако знаеш за чисто нова рейка.Чисто нова оригинална е 2200лв... с връщане на старата около 1400лв цени с ДДС.Ако не тече рейката и луфта не е голем не е проблем да се кара. А и може да се ядосвате после, ако се окаже, че тропането е от карето и само сте си дали парите напразно. Въпросното каренце върви заедно с кормилният прът и е към илядо лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 (Редактирано) Цената за която сме се разбрали без да види рейката е 180лв, като той не се занимава със сваляне и качване.Разбира се може да има малко "+".Това зависи от вида на рейката,защото имало някои които ръждясвали и ако е такава малко се оскъпява ремонта.Все пак не се се знае предния собственик дали не е сменявал рейка и ако е сменял с каква я е сменил.Опита го е срещал и с японски рейки за които се купували разни допълнителни елементи за смяната.За това сме коментирали цена за рециклиране за стандартна фабрична рейка - 180лв.Хубавото е че работи на принципа на Пепи със спирачните апарати.Носиш си рейката и той ако има такава рециклирана ти я дава нея и всичко става дет се вика за минути,за един ден може да се свърши цялата работа.Цена за нова нямам никаква представа. Редактирано 2 Април 2012 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Чисто нова оригинална е 2200лв... с връщане на старата около 1400лв цени с ДДС.А цените на неоригиналните?..Точно Коyо-то са проблемните ,а и трудно се рециклирали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drifttt Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Колеги аз карам така от 1 година и половина. Само притягам рейката от време на време. Тя си трака и като си играйш с волана но ако не те дразни няма проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 (Редактирано) Къде да оглеждам за теч от нея? Имам някакви жестоки съмнения, че няколко месеца тя ми трака постоянно - шума се чува зад таблото. В движение почна ли да въртя рязко волана в ляво и дясно има чук,чук,чук. През неравности в завои същата работа.Носачите са гледани, здрави са. Редактирано 2 Април 2012 от KGK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Зная че рециклирането е сериозен дерт и за това споделям тази информация.Ще пиша за развитието.Колега ,какво стана с рейката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гунди Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 да се включа и аз-моята имаше теч-малък,слагах някакви добавки в хидр.течност,понамаля теча.Оня ден сменям масла и филтри и забелязах,че пак си капе!А аз не обичам нещо да ми капе да не говорим за теч!!!Брата на жена ми казва-а бе карай така,тя всяка втора рейка капе,но аз отидох при майстор,той ми намери рейка втора ръка-300лв,в добро състояние и я монтира!Засега няма нищо,но след месец ще отида на контролен преглед и пак да я огледа.Старата я взех,мисля да я дам за рециклаж(има в Казанлък ги правят),въпреки категоричното несъгласие на майстора(той е против такива изпълнения)!А бе ако е до 200лв ще я рециклирам за да имам резервна за зор заман!Така че каквото решиш колега-всичко вече е до късмет!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Колега ,какво стана с рейката?Малка промяна в плановете поради заетост на сервиза.Утре ще я правим,не съм писал за да не пълня темата с постове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 А цените на неоригиналните?....Чел съм колеги да са намирали по 800лв, но никъде не съм виждал или питал по магазините.Къде да оглеждам за теч от нея? Имам някакви жестоки съмнения, че няколко месеца тя ми трака постоянно - шума се чува зад таблото. ....Тече в маншоните на вътрешните кормилни накрайни или долу в краката дето се нанизва кормилният прът.Слагаш главата близо до педалите под таблото и въртиш волана с ръка и слухтиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gec1bg Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 За B5 в АУТО1 ми искаха около 1000лв-1200лв (не помня точно колко) за оригинална рейка. ~1400 за няква друга. В техническия университет има много добър сервиз специално за рейки помпи и хидравлики като цяло. Със сваляне, рециклиране и сглобяване ми искаха 320лв.Знам че са добри и дават гаранция щото мой приятел там си прави А4 Б5. С ремонт и на помпата му взеха 450лв. Повече от година колата е безупречна.За щастие моя проблем се оказа от другаде и не се наложи ремонт. А можеха да ме излъжат и да ми вземат парите, но ме върнаха за което съм им благодарен .Май още пазя визитката, но гуугле знае всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 (Редактирано) Явно това ще е масов проблем.И моята тропка отпред.След серия от диагностики се оказа че рейката тропа.Тропането е глухо не като на метал в метал.Чува се от към краката по средата точно зад средната конзола.Сменихме ляв кормилен накрайник като заподозрян,но се оказа че не е от него.При смяната му са забелязали луфта в рейката.На място когато рязко въртя волана в ляво-дясно се чува същото потропване (не говоря за обороти на волана,а за сантиметър-два).Утре ще карам колата в сервиз и ще рециклирам рейката.Намерил съм човек който се занимава с това от много години и е с големи препоръки.Видяхме се за да изкаже мнение като майстор и трябва да ви кажа че останах с много добри впечатления.Определено изглежда като човек който много си разбира от работата.Зная че рециклирането е сериозен дерт и за това споделям тази информация.Ще пиша за развитието.Такаааа, ето и обещаната информация от мен.Свалиха рейката и я закарах на човека за който говоря в предния пост.Уговорката беше че той има нова рециклирана немска и ако моята е такава направо ги сменяваме и си отивам щастлив.Е, да ама моята се оказа че е Koyo - френско-японска рейка която не е много хубаво да я имаш.Та човека каза че тези рейки са проблемни и че никога не се отремонтирвали напълно.Проблемът бил в ако правилно съм запомнил "пиньона" който е връзката с волана и който всъщност върти прътовете.Бил сметнат за тежестта на А4 и с времето се износвал.Лекуването било да се намери такъв от А6 който бил същия,но по усилен.Слагал се той и проблема се решава.Стори ми се голям филм и се върнах в моя сервиз които работят с онези известни момчета намиращи се някъде на "Орион" които не зная кои са,но съм чувал от доста места че са много добри.Обясних на управителя за казуса,той им звънна и те му казаха че принципно това е проблема на тези рейки,че тропали,но те ги правели и гаранцията е една година.Реших че това е правилния избор.Поразгледахме я на едно менгеме и освен протичането и видяхме луфт около 2 милиметра.Странно но не мога да си обясня как това може да тропа толкова силно.Както и да е,пратиха рейката за рециклиране.Днес взех колата.......тропа си,по същия начин и същия звук.И да си призная честно вече имам съмнения че тропането е от нея,и дано да не е от нея защото всичко е било напразно ако наистина не подлежи на ремонт.Баси.... в три сервиза ходя за диагностика не могат да разберат от къде тропа,тва е кола не совалка!!!Смених кормилен накрайник,рециклирахме рейката(което не беше напразно защото течеше)но тропането си го има.Казах им ей тропа си,сичко си е същото.И за мое учудване управителя,който ми е и комшия ми заяви че е чул да тропа но това било друго тропане.Преди е тропала рейката,това било друго.Викам "ей кретен" как ше е друго бе аз да не съм луд???Не било рейката.Викам добре де може да не е рейката,аз не казвам че е тя,просто дойдох заради тропането и си отивам с него.Теглих му една майна и си заминах.Те тва е историята,ако до края на седмицата нещата продължат като вчера и днес ви казвам че ще емигрирам в Оман или Пакистан и да се свършва! Особено след като разбрах че по една моя жалба до КЗП по която имам правото да си искам парите за счупен телефон,то ако продавача откаже да ми ги върне,само съда може да го задължи!!Ми що ни е тогава ЗЗП и КЗП????Както и да е,малко лирично отклонение.....Кажете моля ви къде да ида да ми кажат кво бе майка му тропа!!!! Редактирано 10 Април 2012 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване