Jump to content

A4 1,8TQ AEB GT3071


Recommended Posts

Джамал ,като един истински араП,е добър търговец,усетИ че возилото му вече не е ноо в час ,плюс тва разни агентури го прикачиха ,а от друга страна виде че косицата е литнАл хай ин дъ скайс с тия пирамиди ( и между другото скоро ше се приводни със страшна сила :hilezh: ) и усети тънкия момент ,в който да му зашие позорно тоо буджак,а косата дори е щастлив :lol:

баси,мислех си че след мАкедонеца Сло,дето Станко полпозишъна го наигра с душегуба,нема да има по-голема нашивка,а то винаги може да има изненади :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да има клипче от малкия Нюрбургринг, косица? Иво-Г може да ти услужи с техника за заснемане, че с това топло време дрифт-ловния сезон за глигани на S3-ката свършИ и едва ли ще му трябва камерата :blackey:

Готов съм, само се обаждате и пристигам с техниката. Ама не искам да се возя, преди седмица го минавах тоя Малък Ринг и не бих желал да ме вози който и да било по него... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джамал ,като един истински араП,е добър търговец,усетИ че возилото му вече не е ноо в час ,плюс тва разни агентури го прикачиха ,а от друга страна виде че косицата е литнАл хай ин дъ скайс с тия пирамиди ( и между другото скоро ше се приводни със страшна сила :hilezh: ) и усети тънкия момент ,в който да му зашие позорно тоо буджак,а косата дори е щастлив :lol:

баси,мислех си че след мАкедонеца Сло,дето Станко полпозишъна го наигра с душегуба,нема да има по-голема нашивка,а то винаги може да има изненади :rolleyes:

Ох не припомняй ония времена със станко и макето.  :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпекс, не разводнявай темата, че катинара лети със страшна сила и тоо път може да го надЕнат на твойта халка.  :hilezh:

 

Колата си върви точно толкова, колкото трябва да върви кола с тия коне и килограми. Собственици на V8 лейки и екс такива на R5 лейки, изобщо да не се обаждат.  :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе напоследък си мисля, че никой не чете, а само драска.

 

 

Да, сложих ЕБЦ-то и вече има около 500км навъртяни с него. Тествах го, спира значително по-добре от преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е на цялостна вътрешна автомивка с пране на салона и след това мъжко каране после... Евентуално може някаква боя през лятото, малко да се поосвежи и така. Други перформанс доработки няма да има за момента. 

 

Ако турбото се окоти 3076... + съпътстващите неща покрай него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото рибата е в морето и тигана го държа в шкафа, а не на котлона :D

 

Недей да се прайш на луд, моНче, щото тука има свидетели на едни съботни телефонни разговори и ше те хванем... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни един клип на тая неземна технология 1.8T да видим как върви, че само слушаме легенди. 

Може да пробваш петака срещу него и сам да се разбереш.Пък може и да се изненадаш, че има и други моторя освен 2.2 дет стават за нещо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш петака срещу него и сам да се разбереш.Пък може и да се изненадаш, че има и други моторя освен 2.2 дет стават за нещо. 

Петака в моята конфигурация е с около половин тон по-тежък от A4. Няма какво да ме изненада тук. Моят проект е мислен с идеята за напълно стрийт кола, без драми, вървеж преди 3500 оборота и т.н. и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стори ми се, че подходи някво реЗко към косата. А колата си върви доста мъжки и може да препрарира доста коли. 

 

 

 

1,9TDI ли визирате ,колега? :hilezh:

Ама разбира се, мммче кой друг :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петака в моята конфигурация е с около половин тон по-тежък от A4. Няма какво да ме изненада тук. Моят проект е мислен с идеята за напълно стрийт кола, без драми, вървеж преди 3500 оборота и т.н. и т.н. 

Да те малолитражките като твоята имат страшния вървеж преди 3500. Направи прекинват асфалта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те малолитражките като твоята имат страшния вървеж преди 3500. Направи прекинват асфалта.

 

Е не са чак толкова спрели като твоя астматик. Като за сетъп с изцяло OEM части си е направена да върви и преди 5000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визирах тръцовете, шпек. За осмака не знам какви са ти критериите, но по моите ипреди и след 5000 върви еднакво малко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо колега, ама с тия РС сетъпи може единствено да ходите да се фотографирате на камерата на околовръстното и тва е само при условие, че се хване зелен светофар при долното ОМВ.  :biggthumpup:

 

А тия глупости за 5-те хил оборота, не знам от кои пръсти си ги смучеш при положение, че колата има пълен надув още на 3800.  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запомни си мисълта, ще ми обясниш теорията си след като си направим снимка за спомен (от червено) и ако си съгласен да покриеш евентуални възникнали нарушения в ЗДвП. Все пак стоиш зад думите си, нали? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти в час ли си, само така леко да те питам?

Влиташ тука остро и очакваш всички да изпоприпадаме по прехапания петак ли? Айде моля ви се. Има ли поне един такъв вървящ кръш с РС сетъп, няма значение в кво купе е, Ц4 Б4 Б3, може и вратите да му махнете. Ако има, да излиза за тест. Ако няма, спирайте със спама, налундзвайте капитанските шапки и отплавайте в посока, където слънце не огрява.  :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...