CDYA Report post Posted December 26, 2019 Да се из.ера в темата и аз. 2Т масло има едно голямо свойство което се забравя миещо. Доказано при използването на 2Т то и изчиства част от боклуците полепнали по горивната система по скоро по металните части. И за тази цел хората ползват 2Т масло което е ниско димно/без димно отговарящо на спецификация FC FD ако не ме лъже паметта. Нещо което се тиражираше из интернет после в Мерцедес Клуба,(тук ще говоря наизуст,че ме мързи да извадя информация от интерет) Мерцедес вадят модела В211 или В212 и правят тест за издръжливост които започва от Германия през Русия до Китай,Мерцедес категорично отказали техните коли да зареждат в Русия и Китай. Поради лошото гориво не можели да поемат риска техните коли да дефектират и с тях пътувал камион с гориво от Германия,които по не потвърдена информация вътре имало малко 2Т масло. До сега не са го отрекли нито потвърдили... Аз в Германия на бензиностанция Арал съм виждал да се продава разфасовка на Кастрол 2Т масло точно за добавяне в дизела! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mshbul Report post Posted December 27, 2019 A за CDYA си е задължително. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CDYA Report post Posted December 31, 2019 Защо пък задължително ? Аз се чудя от опита ми с една Вектра и после една Е-класа при Вектрата пушенето просто спря ... как обаче деиства това 2Т масло на коли с ДПФ... (Е-класата беше с премахнат ДПФ и то страшно кадърно,за 2 години 3 пъти съм си позволявал да слагам) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mshbul Report post Posted December 31, 2019 Защото им задира помпата. И аз се чудя за дпф-а. Уж е бездимно, а маслата за мотор пускат пушек. За 10000 сипвам към 700-800мл двутактово, може и по-малко. А от моторното ми изчезва някъде пак толкова. То също отива в дпф-а и съм сигурен, че е по-вредно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CDYA Report post Posted January 3, 2020 Интересно...на мен не ми го бара изобщо. И аз така знам на 10грама на 1 лтр. и дори в чуждите форуми дават добри отзиви. Говорих с приятел които има C-класа с DPF и каза,че слага почти постоянно от както я е взел сиреч в километри 30 000(и нямал проблеми с затлачен филтър или дюзи). Quote Share this post Link to post Share on other sites
mshbul Report post Posted January 3, 2020 10мл на 1л нафта е много. Това значи на 50л да сложиш 500мл. Около 1мл на 1л е пропорцията. +/- естествено, но не по 10. Аз слагам от 50000км, но не всеки път. На 2-3 наливания пропускам. ДПФ ми е добре, но карам почти само извън града. На 273х е в момента. При мен мисля, че през турбината заминава. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CDYA Report post Posted January 3, 2020 Добре,че каза думата “много“ сега като се разтърсих аз съм се олял наистина чак с 10 грама на литър 😂 . Quote Share this post Link to post Share on other sites
venko74 Report post Posted January 4, 2020 Преди 12 часа, mshbul написа: 10мл на 1л нафта е много. Аз слагам от 50000км, но не всеки път. На 2-3 наливания пропускам. ДПФ ми е добре, но карам почти само извън града. На 273х е в момента. При мен положението е направо същото Слагам понякога малко масло,карам предимно извън града и колата ми е на 273к в момвнта..... Quote Share this post Link to post Share on other sites