donevo Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Здравейте колеги!Имам следният проблем. Колата е Ауди 80 1.8S PM и от известно време нещо от предните колела стърже при ниска скорост 20-30км.ч. Усеща се едва след натискане на педала на спирачките поне 10-ина пъти, съвсем на студено всичко е Ок. При спиране от 100км тресе здраво по волана и като че ли леко придърпва вдясно. Днес сменях зимните гуми и се загледах в спирачният апарат. Погледнете на снимките, който не за от моята кола а ги ползвам за нагледно обяснение:Болта на горната час от апарат има видим луфт и се върти на ръка безкрайно(отбелязан на снимката с 1). От маншона отбелязан с 3 излизаше някаква огромна стружка. Освободих маншона и видях, че това е част от гайката отбелязана с 2. Проверих долният болт дали се върти на ръка, но резултатът беше отрицателен. Дискът много лесно се разхожда и не лежи, като че ли на мястото си, т.е. има нещо, което го отваря в противоположната страна. Проверих на другата гума как е и се оказа, че там дискът си заспива на място с леко притискане. Някой може ли да предположи кво се случва с тоя апарат? Възможно ли е стърженето, което ми вади нервите всеки път, когато се кача в колата и едва не ме докарва до нервна криза, да бъде от това? Какво да го правя? Моля за съвет, помогнете.P.S. извинявам се на колегата born to be a Lioness, че използвам неговите снимки, но няма как да го обясня по друг начин нагледно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 Колега гледам никой не ти е писал викам да ти дам някаква глупава насока. Първо апарата на снимките е заден, но това не е от толкова голямо значение. Дисковете на Б3 и Б4 наистина имат някакъв лек луфт понеже няма винтче което да ги застопорява. Та според мен е много вероятно или да имаш някакви боклуци по накладките или да не са легнали добре на диска, някой позапекъл водач на апарата или да не ти ляга добре диска на главината поради боклуци или ръжда. Свали апарата накладките и ги огледай в какво състояние са, след което може да развиеш съпорта и да свалиш самия диск и да изшкуриш добре където ляга към главината, самата главина и контакнтното място между диска и джантата. Ако направиш тези операции смятам ще има подобрение а може и да откриеш и отстраниш причинителя на проблема, сега ми хрумва също че е възможно предпазната ламарина на диска да стърже понякога в него и оттам да скрибуца, на мен ми се е случвало 2-3 пъти. Та накратко погледни тези неща и пиши за развитие, гледам си писал и за тресене там вече нещата може да идват и от криви дискове, джанти, гуми и причинителите се увеличават. Успех с манипулациите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donevo Публикувано 8 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Днес затегнах болта и спря да стърже при ниска скорост. Когато натисна педала на спирачката се усеща леко престъргване, но не е проблем за ухото. Остава обаче проблема при спиране от 100км/ч- тресе във волана. Започвам да се съмнявам, че накладките не се разбират много добре с дисковете. Марката на накладките е Феродо и са на около 10- 12 000км. Дисковите са същите, като от снимката. Аз мисля, че проблемите по тресенето във волана започнаха скоро след подмяната на накладките- около 1000-2000км. пробег. Колеги да рискувам ли да сменя накладките с други? Дайте предположение за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Колега дори и да смениш накладките с нови - не е гаранция че проблема ще спре понеже , има вероятно да е кривнал диска :просто пример - апарата не е работел добре (задържал е ) - накладката постоянно трие диска и го се нагорещява а температурата е сериозна - минаваш през локва и др. и бум диска е крив. Моя съвет е дисковете долу - носиш на стругар ама човек който знае какво прави и да ги завърти и да каже криви или не ,ако са малко кривнали и диска позволява в смисъл не е по минималните допустими милиметри , може да се пристърже и да се отстрани проблема .Аз така изпатих с нови и реномирани дискове няма да ги споменавам - сложиш ги , изчистих главини всичко , нови накладки и бум след 300 км криви .Другия вариант е и накладките да не са читави да са много зле в смисъл да са боклуци като повечето части на пазара :steinigung: .Но имай в предвид че окаже ли се дискове криви - ако земеш нови или оправиш сегашните задължително нови накладки иначе тези пак ще направят поразия - тъй като няма да лягат равномерно и ще има проблеми .п.п Аз лично бих тръгнал по-на колегата съвета - всичко свалено - почистване хубаво , накладките можеш да ги изпилиш и изравниш до колкото е възможно и да пробваш . Ако има налепи и ръжда по главината е същия ефект .Успех в начинание ако имаш въпроси питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Ако имаш съмнения че дисковете са ти криви но с оставащ голям ресурс и си от София има решение.Brakeway1 се казва сервиза, в гугъл го намери къде е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenggr Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 В този сервиз ако не се лъжа имат струг, който се закача към главината и не е необходим демонтаж на дисковете! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Точно така, процедурата си струва Sent from my HD7 Pro using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogy_do Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 100% Дисковете са криви, смяна с нови препоръчително без да се използват други интервенции! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Моите след престъргването се изкривиха за 2-3000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 разглобяваш-неизбежно е, раздвижи спирачните цилиндри добре и ги почисти с фина шкурка. Почисти двете осички по които се движи съпорта, смажи ги и ако има някъде скъсано маншонче, го смени. Внимателно ги прегледай за неправилно износване, което може да е от блокирала ос. После дай дисковете на стругар да им вземе много леко чело. Ако позволява!!! Спирачките са нещо много важно и всякакви компромиси с тях са недопустими! п Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 ... Почисти двете осички ...Водачи му се казва на това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Не се изказах правилно , но ме разбрахте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване