Jump to content

Кора под двигател А3 8L бензин


_Damen

Recommended Posts

Колеги,

При смяната на гумите забелязах че под двигателя нямам никаква предпазна кора (Img1). Поразтърсих се из мрежата и това което успях да намеря за кора под двигателя беше единствено една малка кора която изглежда се закача за предната броня и не покрива кой знае колко от мотора (Img2). Тъкмо бях решил да я купувам и разглеждайки снимката на колата забелязах че тази кора всъщност си е на мястото (Img3).

Понеже ми изглежда малко странно да няма друга кора на това място (а и в нета не намерих нищо друго за там), може ли някой да ме светне има ли друга някаква предпазна кора която ми убягва или просто бензиновите модели ги оставят така отворени отдолу.

post-63985-0-17529500-1334644535_thumb.j

post-63985-0-49471000-1334644547_thumb.j

post-63985-0-81196300-1334644553_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа е немската инженерна мисъл. На дизеловите А3 кората е доста по голяма и скрива всичко отдолу. Предполагам при тях има и някаква шумоизолираща функция. За бензиновите единственото което ми идва на ум за да го оставят така отворено е подобряване на охлаждането. Не знам дали си забелязъл, но като се включат перките, жегата излиза точно някъде между предните гуми и предните врати :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност аз когато търсих кори за моята кола се оказа,че за бензиновите А3-ки са 4 корите - тази,за която вече е споменато,две които се захващат за подкалниците и крепят една трета м/у тях,която пази картера....бяха ми дали и линк колегите към нещо от типа avtokori.bg, но в момента немога да го намеря... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност май съм в грешка. На последната снимка са просто 3-те кори заедно. Разглеждайки обаче отново снимките от първия пост ми изглежда че при мен част от дясаната липсва. За това се подведох че е друга кора.

Все пак ако foxy-the infant prodigy си спомни за линка ще съм много благодарен. Междувременно ще си намеря здрава дясна за подкалника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въпросът е към мен - не, не е това кората. Обясниха ми че за бензините се сглобяват ей тия парчета:

kora-pod-dvigatel-dqsna-audi-a3.jpg

kora-pod-dvigatel-lqva-audi-a3.jpg

kora-pod-dvigatel-sredna-audi-a3.jpg

Уточнявам, че все още не съм монтирала подобно нещо, но може би тия дни ще му дойде времето и ще дам допълнително инфо как точно се случват нещата.

П.П. Колежка съм... :female:

Редактирано от foxy-the infant prodigy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен напоследък ме терзае същия въпрос- колко точно са корите като бройка и от къде да си ги набавя :hilezh: Та ровейки се из форума попаднах на тези тема- има два сайта - незнам дали колежката визира някой от двата :gruebel:

тема

Редактирано от lushito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен напоследък ме терзае същия въпрос- колко точно са корите като бройка и от къде да си ги набавя :hilezh: Та ровейки се из форума попаднах на тези тема- има два сайта - незнам дали колежката визира някой от двата :gruebel:

тема

Точно за тая тема говорех....мерси, че я изрови :flehan: за автосклада ставаше въпрос...цените им са доста изгодни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз заводски нямах кора под мотора. :gruebel: Доколкото проучих на бензиновите се монтира само една къса в предната част, която не покрива кой знае каква част от мотора, а за дизеловите е такава, която го закрива изцяло. В официално представителство на Ауди в Гърция ми поискаха около 100 евро за въпросната оригинална кора и известно време за доставка. Взимайки в предвид нашите чудни пътища :steinigung: реших, че не си струва инвестицията и потърсих за афтърмаркет решения.

В крайна сметка си взех комплект от две странични кори и една голяма под целия мотор от Автосклад. Въпросният магазин има и тема във форума тук. Колегата беше много отзивчив и отговори на всичките ми питанки относно монтажа по скайп.

Като цяло нямаше нищо сложно в монтирането, всичко си беше plug and play. В началото не бях привърженик на идеята да се фиксира кората с свински опашки, както настояваше човекът който ми я монтираше, а исках да е само със болтове. Но в последствие, след като неколкократно ми изпопадаха част от болтовете по нашите лунни пътища и долната кора се разкачваше частично и започваше да похлопва, склоних освен болтовете да я стегнат и със допълнителни свински опашки. От там нататък проблеми с разкачване не съм имал. Вече около три години карам с въпросните кори и все още не са се строшили, дори и след многократното пързаляне по корем из снеговете тази зима :respekt: . Мисля, че напълно оправдаха вложените средства. :zustimm:

Редактирано от STRSHR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да се извиня на колежката foxy-the infant prodigy - явно ще трябва да забърсвам очилата преди да пиша :steinigung:

Виж колежката lushito трудно бих я объркал с тази снимка :respekt:

За корите - тези 3 парчета които е дала foxy-the infant prodigy ги има в повевчето интернет магазини. И в avtkori.bg и в avtosklad.bg за А3 8L (до 2003) доколкото виждам има само тези 3. Голямата която е в avtosklad.bg би трябвало да е за дизеловите мотори въпреки че не е посочено изрично. В avtkori.bg обаче си казват че е за дизел. И за това съм по склонен да си мисля че за бензиновите мотори са само 3-те.

Колегата STRSHR - да разбирам ли че си монтирал голямата кора (която уж е за дизелов мотор) на бензинов мотор? Ако пасва без проблем, тогава още утре си я поръчвам и приклюяваме с търсенето на въпросната 4 бройка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега, монтирах голямата кора, която е за дизел, на моя бензинов AGN. Няма никакви проблеми с монтирането, пасва си идеално. На мен също това ми беше основната дилема, но колегата който ги продава ме увери, че няма да имам проблеми с монтирането й.

Освен нея сложих тази и тази съответно от дясно и от ляво. При закупуването на трите заедно имаше отстъпка. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех кората и другата седмица ще пробвам да я кача. Малка подробност която ми убягна е че е възможно да не става за моя автоматик. В нашите сайтове разбира се това не го пише но в ebay си го казват. Въобще голям филм е с тея кори :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Очевидно след многото сняг през зимата и отвратителните коловози по улиците много от нас търсят кора под двигателя. Аз попаднах на една тема във VW Club, която може да е полезна на някой колега. Тъй като изпълнението е по-скоро гаражно, а и цената е висока, аз лично все още се колебая.

Това е линкът и част от текста, в темата имаше и снимки.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=326329&start=0 Метални защитни кори

Ауди АЗ и Фолксваген Г4

Вариант "Стандарт" -

- страници и основна кора от 1,2мм. стоманена ламарина

- прахово боядисана - черна или сива!

- закрепване на носещите странични кори чрез нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.

- закрепване на основната кора към страниците чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.

- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.

- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 14 кг.

Цена с включен монтаж - 180,00 лв.

Вариант "Ултра" - алуминий

- страници от 1,5мм и основна кора от 2мм. алуминиева ламарина

- прахово боядисана - черна или сива!

- закрепване на носещите странични кори чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.

- закрепване на основната кора към страниците чрез нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.

- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.

- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 8,00кг.

Цена с включен монтаж - 220,00 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото колега!

Според мен наситина откъм защита металната кора е най-доборото решение. Не знам доколко обаче е подходящо. За моя А3 Автомат например, Ауди (ЕТКА) въобще не дават кора за под двигателя. Има само една малка отпред близо до бронята и 2 странични до подкалниците, но самия картер и скорости са си открити отдолу . Не че не става, но тази по-голямата която покрива целия мотор отдолу я дават само за дизеловите мотори. Така че предполагам имат нещо предвид за да не я дават при положение че тя пасва перфектно и на бензинов автомат.

За VW темата - има доста снимки и добре се вижда че мотора е ограден от всякъде с ламарина. Без да съм специалист, и при положение че фабрично не е "капсулован" така, не бих си сложил такава кора дори и на ръчка. И все пак хубаво е че някой предлага и този вариант, който между другото не е чак толкова скъп - в Avtokori голямата кора е ~100 лв. а страничните са по 25 лв. И това е без монтажа и фитингите за тях.

Очевидно след многото сняг през зимата и отвратителните коловози по улиците много от нас търсят кора под двигателя. Аз попаднах на една тема във VW Club, която може да е полезна на някой колега. Тъй като изпълнението е по-скоро гаражно, а и цената е висока, аз лично все още се колебая.

Това е линкът и част от текста, в темата имаше и снимки.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=326329&start=0 Метални защитни кори

Ауди АЗ и Фолксваген Г4

Вариант "Стандарт" -

- страници и основна кора от 1,2мм. стоманена ламарина

- прахово боядисана - черна или сива!

- закрепване на носещите странични кори чрез нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.

- закрепване на основната кора към страниците чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.

- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.

- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 14 кг.

Цена с включен монтаж - 180,00 лв.

Вариант "Ултра" - алуминий

- страници от 1,5мм и основна кора от 2мм. алуминиева ламарина

- прахово боядисана - черна или сива!

- закрепване на носещите странични кори чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.

- закрепване на основната кора към страниците чрез нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.

- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.

- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 8,00кг.

Цена с включен монтаж - 220,00 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно след многото сняг през зимата и отвратителните коловози по улиците много от нас търсят кора под двигателя. Аз попаднах на една тема във VW Club, която може да е полезна на някой колега. Тъй като изпълнението е по-скоро гаражно, а и цената е висока, аз лично все още се колебая.

Това е линкът и част от текста, в темата имаше и снимки.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=326329&start=0 Метални защитни кори

Ауди АЗ и Фолксваген Г4

Вариант "Стандарт" -

- страници и основна кора от 1,2мм. стоманена ламарина

- прахово боядисана - черна или сива!

- закрепване на носещите странични кори чрез нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.

- закрепване на основната кора към страниците чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.

- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.

- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 14 кг.

Цена с включен монтаж - 180,00 лв.

Вариант "Ултра" - алуминий

- страници от 1,5мм и основна кора от 2мм. алуминиева ламарина

- прахово боядисана - черна или сива!

- закрепване на носещите странични кори чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.

- закрепване на основната кора към страниците чрез нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.

- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.

- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 8,00кг.

Цена с включен монтаж - 220,00 лв.

Здравейте колеги!

Искам да кажа ,че металните кори ,които предлагам изобщо не са гаражно изпълнение!!!!!Обмислям производството от поне една година и съм обърнал внимание на изключително много размери,варианти,начини на монтаж и т.н.!В обявата ми пише ,че се приемат поръчки и за нестандартни решения и ако някой има идея за подобрения в/у собствената му кола,да заповяда!

Ако хвърля 5 000 лв. за реклама ,сигурно няма да изглеждат "гаражни",нали!??

Сравнение с пластмасовите измишльотини от разни "сайтчета" изобщо и не искам да правя,прилика няма!!! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпроса за какво са ви тези кори отдолу.Да е офроуд возило да го пазите, да е някоя пистова "бегачка", също, но на нашите дръгели освен излишно тегло и в много редки случаи "някаква" "защита" от нещо си, друго не вършат.Нито обезшумяват, нито охлаждат/топлят.Е, естетически каруците имат "вид" с правилната, поставена на място кора.Не се психясвайте, по-добре за парите за кора сипете гориво, ще е много по-удачен разход, от една безмислена пластмаса/желязо.

И ще преваря пристрастните към "немския инжинерен гений", няма смисъл да се позовавате на същия, корите са почти безмислени.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Скоро си сложих стоманена кора от долу и ми останаха 2 странични пластмасови кори + една леко счупена основна, ако на някой ги иска да свирка :)

Колата е: A3 1999 1.8 AGN

Редактирано от martinely
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си сложил само заради картера, понеже го спуках няколко пъти, но дали трябва да е метална, пластмасовата не помага ли ? Иначе за колегата - евала, че е направил нещо предприемчиво, но не знам дали ще успея да събера 180 лв., въпреки че за картери дадох много повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравей колега!

Имам ауди А3 1.9 тди куатро 2003 г.

Какво може да сложим за да предпазим картера и останалите уязвими елементи на ходовата част?

Здравейте колеги!

Искам да кажа ,че металните кори ,които предлагам изобщо не са гаражно изпълнение!!!!!Обмислям производството от поне една година и съм обърнал внимание на изключително много размери,варианти,начини на монтаж и т.н.!В обявата ми пише ,че се приемат поръчки и за нестандартни решения и ако някой има идея за подобрения в/у собствената му кола,да заповяда!

Ако хвърля 5 000 лв. за реклама ,сигурно няма да изглеждат "гаражни",нали!??

Сравнение с пластмасовите измишльотини от разни "сайтчета" изобщо и не искам да правя,прилика няма!!! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...