_Damen Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 Колеги,При смяната на гумите забелязах че под двигателя нямам никаква предпазна кора (Img1). Поразтърсих се из мрежата и това което успях да намеря за кора под двигателя беше единствено една малка кора която изглежда се закача за предната броня и не покрива кой знае колко от мотора (Img2). Тъкмо бях решил да я купувам и разглеждайки снимката на колата забелязах че тази кора всъщност си е на мястото (Img3).Понеже ми изглежда малко странно да няма друга кора на това място (а и в нета не намерих нищо друго за там), може ли някой да ме светне има ли друга някаква предпазна кора която ми убягва или просто бензиновите модели ги оставят така отворени отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros81 Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 И при мен е така колега.Не е като при А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Damen Публикувано 17 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 Странна работа е немската инженерна мисъл. На дизеловите А3 кората е доста по голяма и скрива всичко отдолу. Предполагам при тях има и някаква шумоизолираща функция. За бензиновите единственото което ми идва на ум за да го оставят така отворено е подобряване на охлаждането. Не знам дали си забелязъл, но като се включат перките, жегата излиза точно някъде между предните гуми и предните врати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros81 Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 Точно така е.Като пусне перки и седиш до нея усещаш горещина в краката.При дизелите не знам как е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 Всъщност аз когато търсих кори за моята кола се оказа,че за бензиновите А3-ки са 4 корите - тази,за която вече е споменато,две които се захващат за подкалниците и крепят една трета м/у тях,която пази картера....бяха ми дали и линк колегите към нещо от типа avtokori.bg, но в момента немога да го намеря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Damen Публикувано 18 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Понеже ме заинтригува последния пост на колегата ( ) да не би това да е въпросната 4-та кора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Damen Публикувано 18 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Всъщност май съм в грешка. На последната снимка са просто 3-те кори заедно. Разглеждайки обаче отново снимките от първия пост ми изглежда че при мен част от дясаната липсва. За това се подведох че е друга кора.Все пак ако foxy-the infant prodigy си спомни за линка ще съм много благодарен. Междувременно ще си намеря здрава дясна за подкалника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) Ако въпросът е към мен - не, не е това кората. Обясниха ми че за бензините се сглобяват ей тия парчета:Уточнявам, че все още не съм монтирала подобно нещо, но може би тия дни ще му дойде времето и ще дам допълнително инфо как точно се случват нещата.П.П. Колежка съм... Редактирано 18 Април 2012 от foxy-the infant prodigy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lushito Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) И мен напоследък ме терзае същия въпрос- колко точно са корите като бройка и от къде да си ги набавя Та ровейки се из форума попаднах на тези тема- има два сайта - незнам дали колежката визира някой от двата тема Редактирано 18 Април 2012 от lushito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 И мен напоследък ме терзае същия въпрос- колко точно са корите като бройка и от къде да си ги набавя Та ровейки се из форума попаднах на тези тема- има два сайта - незнам дали колежката визира някой от двата темаТочно за тая тема говорех....мерси, че я изрови за автосклада ставаше въпрос...цените им са доста изгодни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) И аз заводски нямах кора под мотора. Доколкото проучих на бензиновите се монтира само една къса в предната част, която не покрива кой знае каква част от мотора, а за дизеловите е такава, която го закрива изцяло. В официално представителство на Ауди в Гърция ми поискаха около 100 евро за въпросната оригинална кора и известно време за доставка. Взимайки в предвид нашите чудни пътища реших, че не си струва инвестицията и потърсих за афтърмаркет решения.В крайна сметка си взех комплект от две странични кори и една голяма под целия мотор от Автосклад. Въпросният магазин има и тема във форума тук. Колегата беше много отзивчив и отговори на всичките ми питанки относно монтажа по скайп.Като цяло нямаше нищо сложно в монтирането, всичко си беше plug and play. В началото не бях привърженик на идеята да се фиксира кората с свински опашки, както настояваше човекът който ми я монтираше, а исках да е само със болтове. Но в последствие, след като неколкократно ми изпопадаха част от болтовете по нашите лунни пътища и долната кора се разкачваше частично и започваше да похлопва, склоних освен болтовете да я стегнат и със допълнителни свински опашки. От там нататък проблеми с разкачване не съм имал. Вече около три години карам с въпросните кори и все още не са се строшили, дори и след многократното пързаляне по корем из снеговете тази зима . Мисля, че напълно оправдаха вложените средства. Редактирано 18 Април 2012 от STRSHR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Damen Публикувано 19 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 Първо искам да се извиня на колежката foxy-the infant prodigy - явно ще трябва да забърсвам очилата преди да пиша Виж колежката lushito трудно бих я объркал с тази снимка За корите - тези 3 парчета които е дала foxy-the infant prodigy ги има в повевчето интернет магазини. И в avtkori.bg и в avtosklad.bg за А3 8L (до 2003) доколкото виждам има само тези 3. Голямата която е в avtosklad.bg би трябвало да е за дизеловите мотори въпреки че не е посочено изрично. В avtkori.bg обаче си казват че е за дизел. И за това съм по склонен да си мисля че за бензиновите мотори са само 3-те. Колегата STRSHR - да разбирам ли че си монтирал голямата кора (която уж е за дизелов мотор) на бензинов мотор? Ако пасва без проблем, тогава още утре си я поръчвам и приклюяваме с търсенето на въпросната 4 бройка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 19 Април 2012 Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 Да колега, монтирах голямата кора, която е за дизел, на моя бензинов AGN. Няма никакви проблеми с монтирането, пасва си идеално. На мен също това ми беше основната дилема, но колегата който ги продава ме увери, че няма да имам проблеми с монтирането й.Освен нея сложих тази и тази съответно от дясно и от ляво. При закупуването на трите заедно имаше отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Damen Публикувано 21 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2012 Днес си взех кората и другата седмица ще пробвам да я кача. Малка подробност която ми убягна е че е възможно да не става за моя автоматик. В нашите сайтове разбира се това не го пише но в ebay си го казват. Въобще голям филм е с тея кори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiTo80 Публикувано 25 Май 2012 Доклад Share Публикувано 25 Май 2012 Очевидно след многото сняг през зимата и отвратителните коловози по улиците много от нас търсят кора под двигателя. Аз попаднах на една тема във VW Club, която може да е полезна на някой колега. Тъй като изпълнението е по-скоро гаражно, а и цената е висока, аз лично все още се колебая. Това е линкът и част от текста, в темата имаше и снимки. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=326329&start=0 Метални защитни кориАуди АЗ и Фолксваген Г4 Вариант "Стандарт" -- страници и основна кора от 1,2мм. стоманена ламарина- прахово боядисана - черна или сива!- закрепване на носещите странични кори чрез нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.- закрепване на основната кора към страниците чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 14 кг.Цена с включен монтаж - 180,00 лв.Вариант "Ултра" - алуминий- страници от 1,5мм и основна кора от 2мм. алуминиева ламарина- прахово боядисана - черна или сива!- закрепване на носещите странични кори чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.- закрепване на основната кора към страниците чрез нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 8,00кг. Цена с включен монтаж - 220,00 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Damen Публикувано 27 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 Благодаря за инфото колега!Според мен наситина откъм защита металната кора е най-доборото решение. Не знам доколко обаче е подходящо. За моя А3 Автомат например, Ауди (ЕТКА) въобще не дават кора за под двигателя. Има само една малка отпред близо до бронята и 2 странични до подкалниците, но самия картер и скорости са си открити отдолу . Не че не става, но тази по-голямата която покрива целия мотор отдолу я дават само за дизеловите мотори. Така че предполагам имат нещо предвид за да не я дават при положение че тя пасва перфектно и на бензинов автомат.За VW темата - има доста снимки и добре се вижда че мотора е ограден от всякъде с ламарина. Без да съм специалист, и при положение че фабрично не е "капсулован" така, не бих си сложил такава кора дори и на ръчка. И все пак хубаво е че някой предлага и този вариант, който между другото не е чак толкова скъп - в Avtokori голямата кора е ~100 лв. а страничните са по 25 лв. И това е без монтажа и фитингите за тях.Очевидно след многото сняг през зимата и отвратителните коловози по улиците много от нас търсят кора под двигателя. Аз попаднах на една тема във VW Club, която може да е полезна на някой колега. Тъй като изпълнението е по-скоро гаражно, а и цената е висока, аз лично все още се колебая. Това е линкът и част от текста, в темата имаше и снимки. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=326329&start=0 Метални защитни кориАуди АЗ и Фолксваген Г4 Вариант "Стандарт" -- страници и основна кора от 1,2мм. стоманена ламарина- прахово боядисана - черна или сива!- закрепване на носещите странични кори чрез нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.- закрепване на основната кора към страниците чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 14 кг.Цена с включен монтаж - 180,00 лв.Вариант "Ултра" - алуминий- страници от 1,5мм и основна кора от 2мм. алуминиева ламарина- прахово боядисана - черна или сива!- закрепване на носещите странични кори чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.- закрепване на основната кора към страниците чрез нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 8,00кг. Цена с включен монтаж - 220,00 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 Очевидно след многото сняг през зимата и отвратителните коловози по улиците много от нас търсят кора под двигателя. Аз попаднах на една тема във VW Club, която може да е полезна на някой колега. Тъй като изпълнението е по-скоро гаражно, а и цената е висока, аз лично все още се колебая. Това е линкът и част от текста, в темата имаше и снимки. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=326329&start=0 Метални защитни кориАуди АЗ и Фолксваген Г4 Вариант "Стандарт" -- страници и основна кора от 1,2мм. стоманена ламарина- прахово боядисана - черна или сива!- закрепване на носещите странични кори чрез нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.- закрепване на основната кора към страниците чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 14 кг.Цена с включен монтаж - 180,00 лв.Вариант "Ултра" - алуминий- страници от 1,5мм и основна кора от 2мм. алуминиева ламарина- прахово боядисана - черна или сива!- закрепване на носещите странични кори чрез стоманени болтове и нит-гайки М10 в съществуващи отвори по носещата рама на автомобила,общо 9 точки.- закрепване на основната кора към страниците чрез нит-гайки М10 И М6,гарантиран бърз монтаж и демонтаж при нужда от сваляне.- гумено уплътнение между рамата ,страниците и основната кора.- тегло на всички детайли + крепежните елементи около 8,00кг. Цена с включен монтаж - 220,00 лв.Здравейте колеги!Искам да кажа ,че металните кори ,които предлагам изобщо не са гаражно изпълнение!!!!!Обмислям производството от поне една година и съм обърнал внимание на изключително много размери,варианти,начини на монтаж и т.н.!В обявата ми пише ,че се приемат поръчки и за нестандартни решения и ако някой има идея за подобрения в/у собствената му кола,да заповяда!Ако хвърля 5 000 лв. за реклама ,сигурно няма да изглеждат "гаражни",нали!??Сравнение с пластмасовите измишльотини от разни "сайтчета" изобщо и не искам да правя,прилика няма!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 (Редактирано) Друг е въпроса за какво са ви тези кори отдолу.Да е офроуд возило да го пазите, да е някоя пистова "бегачка", също, но на нашите дръгели освен излишно тегло и в много редки случаи "някаква" "защита" от нещо си, друго не вършат.Нито обезшумяват, нито охлаждат/топлят.Е, естетически каруците имат "вид" с правилната, поставена на място кора.Не се психясвайте, по-добре за парите за кора сипете гориво, ще е много по-удачен разход, от една безмислена пластмаса/желязо.И ще преваря пристрастните към "немския инжинерен гений", няма смисъл да се позовавате на същия, корите са почти безмислени. Редактирано 27 Май 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinely Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 (Редактирано) Скоро си сложих стоманена кора от долу и ми останаха 2 странични пластмасови кори + една леко счупена основна, ако на някой ги иска да свирка Колата е: A3 1999 1.8 AGN Редактирано 1 Октомври 2012 от martinely Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i0rdan Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Аз бих си сложил само заради картера, понеже го спуках няколко пъти, но дали трябва да е метална, пластмасовата не помага ли ? Иначе за колегата - евала, че е направил нещо предприемчиво, но не знам дали ще успея да събера 180 лв., въпреки че за картери дадох много повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimgdim Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Здравей колега!Имам ауди А3 1.9 тди куатро 2003 г.Какво може да сложим за да предпазим картера и останалите уязвими елементи на ходовата част?Здравейте колеги!Искам да кажа ,че металните кори ,които предлагам изобщо не са гаражно изпълнение!!!!!Обмислям производството от поне една година и съм обърнал внимание на изключително много размери,варианти,начини на монтаж и т.н.!В обявата ми пише ,че се приемат поръчки и за нестандартни решения и ако някой има идея за подобрения в/у собствената му кола,да заповяда!Ако хвърля 5 000 лв. за реклама ,сигурно няма да изглеждат "гаражни",нали!??Сравнение с пластмасовите измишльотини от разни "сайтчета" изобщо и не искам да правя,прилика няма!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване