Jump to content

Проблем с хидравлична помпа


adrian87

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Проблема е следния , Беше ми се износил семеринга на вала на хъдравличната помпа.

Сменихме го както и О пристените вътре в помпата.Зглобихме я.

Монтирахме помпата обратно , наляхме хидравлично масло в казанчето.След това отвих една малка прабка на върха на помпата(която според мен е за обезвъждушаване).След известно време оттам излезна въздух и течност а след това започна да излиза само течност и затворих пробката.Вдигнах колата на трупчета от пред и започнах да навивам пълен ляв и десен и така около 10 пъти при отворена капачка на казанчето.

След което запалих , помпата почна да прави налягане за около 4-5 секунди и дръпна въздух от някъде(съдя по това че в казанчето течността започна да се пени).

Помпата вие и не иска да направи налягане.какво ли не опитвахме та разглобявахме помпата пак за да види да не сме я зглобили грешно(така около 5-6 пъти)

Покарах колата така около 5 минути но хидравлика никаква и помпата си вие!

МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ! Как се обезвъждушата това чудо !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам се обезвъздушава като се завърти няколко пъти волана от крайно ляво до крайно дясно положение но на запален двигател. Нали помпата трябва да работи за да циркулира хидравличната течност по системата. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въртях го и на запален двигател , даже я покарах малко така но резултат никакъв :wall:

Редактирано от adrian87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е хлабав ремъка? Или остава да си си вкарал автогол нещо със сглобката. Маркучи, клапана за високото вътре в маркуча? Уплътнения? А всъщност за каква кола става въпрос точно защото в аватара ти има две коли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По вероятно е клапанчето да не работи в помпата,разглобте,почистете,проверете клапанчето,лопатките на помпата трябва да се движат мн леко,дано О пръстените да са ви верните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Audi 100 2.6 ABC

Помпата е сглобена правилно със сигурност(гледах снимков материал как се прави)

Почистена е перфектно , семеринг,О-пръстените са с точен размер , лопатките се движат свободно , клапанчето в помпата е почистено , абе всичко си е точно.

Да няма някаква уловка с обезвъждушаването че вече от толкова разглобяване :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, то смърт без причина няма :) Тогава остава да си взема въздух от някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, то смърт без причина няма Тогава остава да си взема въздух от някъде.

Прав си че не може да "умре" без причина :stupid:

За въздух единственото място от където може да дърпа въздух е връзката на входа на помпата(маркуча от казанчето до нея) , която е направена със скоба.Евентуално от там да смуче въздух , но пък от там не тече масло като е изгасена колата :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди смяната на семеринга как работеше помпата - виеше ли, волана лек ли беше? Проблема със семеринга е, че ако е текло много и помпата е останала без масло макар и за много малко ще се износи и после няма да работи както трябва. Двигателя какви букви е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може да не тече но пак да си взема въздух. Случвало ми се е. Опитай се да я притегнеш и огледай внимателно маркуча да няма някъде нацепен участък. А на другия маркуч за високото налягане там нали е с 2 дифтунги (не знам дали при теб са медни ) та, сменени ли са с нови или поне откалени ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата заработи нормално

Проблема беше в новия О-пръстен този гиолемия на снимката http://postimage.org/image/w9k9fgw5x/. Диаметъра му беше същия но дебелината на новия който сложих се оказа че е с 0.05мм. по-малка :blink: Което естествено с просто око не се забелязва , а и с шублера не го забелязахме.Микрометъра свърши идеална работа , сега всичко си е на мястото и няма течове :flehan:

Благодаря ви много за бързите отговори :flehan:

Редактирано от adrian87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааааа ,можело ,като правите хидравлика,първо се подгответе добре,после няма как ремонта да не е успешен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата заработи нормално

Проблема беше в новия О-пръстен този гиолемия на снимката http://postimage.org/image/w9k9fgw5x/. Диаметъра му беше същия но дебелината на новия който сложих се оказа че е с 0.05мм. по-малка :blink: Което естествено с просто око не се забелязва , а и с шублера не го забелязахме.Микрометъра свърши идеална работа , сега всичко си е на мястото и няма течове :flehan:

Благодаря ви много за бързите отговори :flehan:

Колега какъв е точният размер на това уплътнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...