adrian87 Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Здравейте колеги!Проблема е следния , Беше ми се износил семеринга на вала на хъдравличната помпа.Сменихме го както и О пристените вътре в помпата.Зглобихме я.Монтирахме помпата обратно , наляхме хидравлично масло в казанчето.След това отвих една малка прабка на върха на помпата(която според мен е за обезвъждушаване).След известно време оттам излезна въздух и течност а след това започна да излиза само течност и затворих пробката.Вдигнах колата на трупчета от пред и започнах да навивам пълен ляв и десен и така около 10 пъти при отворена капачка на казанчето.След което запалих , помпата почна да прави налягане за около 4-5 секунди и дръпна въздух от някъде(съдя по това че в казанчето течността започна да се пени).Помпата вие и не иска да направи налягане.какво ли не опитвахме та разглобявахме помпата пак за да види да не сме я зглобили грешно(така около 5-6 пъти)Покарах колата така около 5 минути но хидравлика никаква и помпата си вие!МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ! Как се обезвъждушата това чудо ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 До колкото знам се обезвъздушава като се завърти няколко пъти волана от крайно ляво до крайно дясно положение но на запален двигател. Нали помпата трябва да работи за да циркулира хидравличната течност по системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adrian87 Публикувано 22 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 (Редактирано) Въртях го и на запален двигател , даже я покарах малко така но резултат никакъв Редактирано 22 Април 2012 от adrian87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Да не е хлабав ремъка? Или остава да си си вкарал автогол нещо със сглобката. Маркучи, клапана за високото вътре в маркуча? Уплътнения? А всъщност за каква кола става въпрос точно защото в аватара ти има две коли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 По вероятно е клапанчето да не работи в помпата,разглобте,почистете,проверете клапанчето,лопатките на помпата трябва да се движат мн леко,дано О пръстените да са ви верните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adrian87 Публикувано 22 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Колата е Audi 100 2.6 ABCПомпата е сглобена правилно със сигурност(гледах снимков материал как се прави)Почистена е перфектно , семеринг,О-пръстените са с точен размер , лопатките се движат свободно , клапанчето в помпата е почистено , абе всичко си е точно.Да няма някаква уловка с обезвъждушаването че вече от толкова разглобяване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Добре де, то смърт без причина няма Тогава остава да си взема въздух от някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adrian87 Публикувано 22 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Добре де, то смърт без причина няма Тогава остава да си взема въздух от някъде. Прав си че не може да "умре" без причина За въздух единственото място от където може да дърпа въздух е връзката на входа на помпата(маркуча от казанчето до нея) , която е направена със скоба.Евентуално от там да смуче въздух , но пък от там не тече масло като е изгасена колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Преди смяната на семеринга как работеше помпата - виеше ли, волана лек ли беше? Проблема със семеринга е, че ако е текло много и помпата е останала без масло макар и за много малко ще се износи и после няма да работи както трябва. Двигателя какви букви е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 То може да не тече но пак да си взема въздух. Случвало ми се е. Опитай се да я притегнеш и огледай внимателно маркуча да няма някъде нацепен участък. А на другия маркуч за високото налягане там нали е с 2 дифтунги (не знам дали при теб са медни ) та, сменени ли са с нови или поне откалени ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adrian87 Публикувано 22 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 (Редактирано) Помпата заработи нормалноПроблема беше в новия О-пръстен този гиолемия на снимката http://postimage.org/image/w9k9fgw5x/. Диаметъра му беше същия но дебелината на новия който сложих се оказа че е с 0.05мм. по-малка Което естествено с просто око не се забелязва , а и с шублера не го забелязахме.Микрометъра свърши идеална работа , сега всичко си е на мястото и няма течове Благодаря ви много за бързите отговори Редактирано 22 Април 2012 от adrian87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 ааааа ,можело ,като правите хидравлика,първо се подгответе добре,после няма как ремонта да не е успешен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o1976 Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Помпата заработи нормалноПроблема беше в новия О-пръстен този гиолемия на снимката http://postimage.org/image/w9k9fgw5x/. Диаметъра му беше същия но дебелината на новия който сложих се оказа че е с 0.05мм. по-малка Което естествено с просто око не се забелязва , а и с шублера не го забелязахме.Микрометъра свърши идеална работа , сега всичко си е на мястото и няма течове Благодаря ви много за бързите отговори Колега какъв е точният размер на това уплътнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts