Jump to content

4i4o1976

Members
  • Мнения

    104
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    aat/sdi

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Последни посетители

2051 профилни разглеждания

4i4o1976's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 4i4o1976

    разлика между AEL и AAT

    http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=16905
  2. 4i4o1976

    VAG-COM

    Мерси колега.Ще почакам и други колеги да изкажат мненията си и да се хващам да го оправя проблема. Цитиране на предходно мнение!
  3. 4i4o1976

    VAG-COM

    Здравейте колеги.Колата започна да прекъсва и да гасне на място.С4 ААТ 2.5ТДИ. Каква е тази грешка и как да се отстрани.Изтривам и пак се появява. Control Module Part Number: 4A0 907 401 E Component and/or Version: 2,5l R5/2VT EDC HS D01 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 2 Faults Found: 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 03-10 - No Signal - Intermittent 00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
  4. Комби или седан е колата. Ако е седан цена,състояние и снимки на стоповете.
  5. Стопове цена 2-та външни, и 2та вътрешни
  6. За седан стават ли колега?
  7. Здравейте,да попитам и аз. Да ли са взаимно заменяеми дисплеите на климатрониците на А3, А4, А6, 100,от 1994-1997г.
  8. 4i4o1976

    S-line чаши

    Някой прави ли още такива чаши
  9. Едно въййййй от мен, и много км без ядове
  10. 4i4o1976

    a6 c4 2.6

    Цитиране на предходен пост! http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=43270 зъбните колела се зацепват само на конус без шпонка
  11. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=68233&hl=%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82
  12. След дълго чакане и търсене се уредих с озвучаване на американската фирма BOSE.Става въпрос за фабричната музика монтирана от Ауди на купето на А6 (C5) Avant. Тъй като ако само се похваля, няма да се разбере какво ми коства и как стоят точно нещата. Та попаднах на една обява тук във форума, че се продава една А6 на части, отидох да я видя без да търся нещо специално, ей така ако си харесам нещо. Момчето дето я продава ми каза, че музиката била BOSE, питах го има ли усилвател и туба в багажника, той ми отговори "не", касетофона си изглежда абсолютно стандартен "Audi concert", Викам си ебати босето Обаче като загледах мрежичките на говорителите по вратите видях надписите "audi bose" Исках да чуя как свири, но имаше проблем със захранването от акумулатора, та се мъчихме доста, накрая пуснахме касетофона и той изписа "BOSE" на дисплея, след което всичко засвири Звука веднага се отличава от стандартния! намерихме и тубата и усилвателя, бяха си на мястото Пазарих цялата система без чейнджъра, който е същия като моят и го купих. Тук ще направя малко уточнения: моята А6-ца Avant е (беше) със стандартното озвучаване което включва: 1.радио-касетофон "audi concert" производство на "Blaupunkt" 2. четири ниско и средночестотни 16,5см говорители + четири високочестотни говорители, монтирани по двойки във всяка врата и произведени от фирмата "Haes". 3. CD-чейнджър за 6 диска производство на "Matushita" (Panasonic) 4.Субуфер с вграден усилвател производсто на "Blaupunkt" Всичко това с обща мощност 140 вата (4X20W + 60W sub) Системата в този си вид свири чудесно! BOSE системата включва следното: 1.радио-касетофон "audi-concert" производство на "BOSE" (външно не се отличава по нищо от стандартните!) 2. четири ниско и средночестотни 16,5см говорители производство на "BOSE" + четири високочестотни говорители с филтър производство на "Blaupunkt", монтирани по двойки във всяка врата. 3. CD-чейнджър за 6 диска производство на "Matushita" (Panasonic) 4.Субуфер производство на "BOSE" 5. Пет-канален усилвател "BOSE" 6. Надписи "audi bose" за четирите врати Обща мощност 250W Първо си мислех, че купувайки, касетофона, говорителите, суб-а и усилвателя приключвам с покупките, след което монтирам и край..............да ама не!!!!!!! купих всичко гореизброено, даже същия ден спазарих стария ми касетофон оставяйки по този начин без музика! което бе грешка! След малко мислене разбрах, че ще ми трябва и Цялото окабеляване" което, ако още не ви говори нищо в следващите редове ще разберете какво точно означава. Касетофоните "audi concert" били те производство на Panasonic, Blupunkt или BOSE са двуканални!!!!! т.е с вграденият им усилвател могат да захранят само две двойки говорители (ниски+високи). Имат четири нискочестотни изхода за аудио сигнала! както и изхода за Субуфер. По всичко което съм изчел досега за тези системи оставам с впечатлението, че всички компоненти на системата работят единствено когато са заедно! разбирам го, че ако се смени касетофона нещата не стават, същото важи и за усилвателя и говорителите. (не съм пробвал дали е така в действителност!) Защо ми (ви) трябва окабеляването? В оригиналната ми аудио система, нещата работят по следния начин: Касетофона захранва директно четирите говорители в предните две врати директно. от нискочестотните изходи излизат два канала и отиват в задната част където е монтиран субуфера с вградения усилвател от където тръгват две двойки кабели за задните врати и по този начин работят и те! В BOSE системата окабеляването и така: Касетофона не захранва никой говорител, просто от петте (незнам защо са толкова много при положение, че звука е двуканално стерео?!) нискочестотни изхода излизат кабели и отиват пак в задната част при субуфера на който е монтирам външно усилвателя, който захранва един път субуфера и втори път осемтте говорителя в четирите врати! т.е. окабеляването в BOSE системата е почти изцяло обратно, на всичкото отгоре кабелите са двойно по дебели от стандартните, всичко това тръгва в добре увит с изолирбанд сноп в задната дясна част на колата, който по пътя си се обединява и с други кабели (антената) , стигайки по този начин до пода пред задните седалки, където се обединява с идващия от лявата задна част кабел за СД-чейджъра, снопа расте и върви плътно в дясно под шофьорската седалка, добре опакован и защипан на всеки 10см със скоби, стигайки до под краката на шофьорското място се обединява с плюсовия кабел и масата които са на отделно захранване от това на касетофона (захранващия кабел на касетофона НЕ може да захрани добре усилвателя!!!!!) , към снопа се присъединяват и четири малки кабела водещи до борд компютъра (FIS-а) задачата им е да показват показанията на дисплея на касетофона и ина екрана на Информационната система в таблото (FIS). Та всички тези кабели (без захранващия и масата) се събират в една букса на касетофона! Реших да не си правя експерименти с рязане на кабели ,пренареждане на букси и пресмятане на кабели и затова купих цялото окабеляване. това ми отне общо около 4-5 часа демонтаж от колата донор Така, вече имах в гаража си цялата система + кабелите, свалих си от интернет две схеми, една за изходите и входовете на касетофона и една за буксата на усилвателя (помогнаха много!!!) Вече на теория всичко беше ясно как да се свърже, оставаше практиката, която след като вече е история, мога да кажа, че е доста изморителна и напрегната! Навих един приятел да ми помага с разглобяването, окабеляването и сглобяването на цялата система и просто чакахме първият уикенд за целта като се надявахме да свършиме в рамките на един ден. Какво трябва да се разглоби по колата: 1.Двете кори от двете страни на багажника, никелираната лайстна на прага на багажника, частично уплътнението на багажната врата. 2.Задните седалки (без облегалките) 3.Предните седалки 4.Лайстните до праговете на вратите (всички и от двете страни) 5.Средната конзола (подлакътник, ръчна спирачка и копчетиите) 6.Централната конзола (скоростен лост, пепелника, климатроника, касетофона) 7.Четирите кори на вратите 8.Целият мокет на пода. Сами разбирате за какво става въпрос, още повече, че тази кола не съм я разглобявал още, и има доста щипки (мразя щипки! ) В Събота аз сам свърших първата част от операцията, приятеля ми беше обещал в неделя да е свободен за останалата работа. Първо закачих цялата система повърхностно да видя дали работи правилно - работи Свалих четирите кори на вратите и смених говорителите, поставих и надписите на мрежичките (отне ми около 5-6 часа) работих бавно и внимателно! В Неделя започнахме работа в 8 часа с отиване до Бриколаж за консумативи и найлон/платнище да ни пази от дъжда, защото в гаража не мога да отворя напълно вратите и няма начин да се работи Задницата на колата частично стърчеше извън гаража, а найлона я покриваше и ние отдолу бачкахме .Цял ден дъжд!!!!! Яко гърбене при най неподходящите условия ама това щот сме ентусиасти! Почнахме от задната част, свалихме каквото трябваше, бавно и спокойно, за да няма счупени елементи и щипки (иначе тук едно голямо евала на немците всичко е добре измислено и пасва идеално и след раз/сглобяване, ние даже ги бяхме кръстили Ханс и Гюнтер - гадните немски монтажни копелета Заменихме суб уфера и кабела с новите, после постепенно заменяхме старите ми кабели с новите и сглобихме всичко по задницата. После свалихме в една дъждовна пауза седалките и ги изнесахме от купето да не пречат.Свалихме конзолата и таблото, лайстните и т.н. Вдигнахме мокета (отдолу е някакъв кошмар от кабели!) Заменихме кабела и стигнахме до най проблемното място - мокета под педалите и жабката, там почти няма как да се повдигне защото в предната си част мокета е защипан от таблото, а табло не ми се сваля!!!!!!!!!!!!!! Та с напипване на сляпо, разопаковахме снопа от изолирбанда и другите снопове, вързахме плюса, масата, кабелите за компютъра. Прокарахме края на кабела до касетофона, заменихме всички кабели водещи до говорителите във вратите и бяхме готови, оставаше само сглобяването. Пуснахме системата за проба - мммммм мания!!!!!!!!!!!!!!!!! страхотно свири! Сглобихме всичко и в 20.00 часа бяхме готови, 12 часа!!!!!! работа, с една кратка обедна почивка + 5-6 часа от предния ден + 5 часа разглобяване на колата донор = 22 часа!!! Впечатления: Първото нещо което се набива на уши е чистотата на звука, BOSE-то свири много чисто, високите са перфектни!!!!! Второто впечатление е от баланса на звука, нищо не липсва и не е в излишък, както и да регулираш настройките на касетофона, звука е страхотен! (старата ми музика беше определено басово настроена) Баса: тук все още мисля какво да кажа за субуфера на BOSE, не съм сигурен, че е по-силен от стандартната туба на Blaupunkt (всъщност, като обем и разположение двете туби са еднакви, основната разлика е в разположението на басовия говорител, на Blaupunkt-а говорителя гледа към стоповете, а на BOSE-то точно обратното към фаровете. Има малка раалика в размера на говорителите, този на Blaupunkt-a е малко по-голям Иначе баса от говорителите във вратите е доста по-силен от предишните. Пробвах как звучи звука с и без тубата, няма осезаема разлика, трябва да се заслушаш и тогава ще чуеш плътния бас на тубата, който е по-скоро допълващ отколкото основен!, докато при стандартната система, тубата играе доста важна роля в басовото озвучение. Като цяло басът е по-плътен, защото докато слушах BOSE-то още монтирано на колата донор с моята касета с дискове и после същите дискове на моята кола, звука ми струваше по кух в моята кола! но естествено сега няма как да го потвърдя. Другата основна разлика е в силата на звучене, BOSE-то започва да криви доста по-късно от стандартната с-ма, то това се подразбира де, все пак е по мощно с 110 вата. В крайна сметка съм доволен, музиката е супер, но разликата не е огромна спрямо стандартна, чието ниво явно също е доста добро. Аз се кефя на такива работи и за мен си заслужаваше целия труд, но това няма да важи за всеки друг. Стандартната музика е доста добра, просто BOSE-то е още по-добро! Качеството на звука може да се постигне и с компоненти на други фирми купени от магазина, затова спор няма! Ще поясня и защо съм избрал BOSE а не един хубав mp3-плеър и добри говорители, купени нови от магазина. Първо заради дизайна на касетофона, който се връзва перфектно с останалия интериор, второ заради осветлението на бутоните и дисплея, заради издръжливостта на компонентите, ксетофона не прегрява, защото не се ползва усилвателя му, дори след 7-8 години употреба, вида и копчетата му са като нови, информацията от дисплея ми стои и на таблото, има почти всички екстри като функции. Всички говорители пасват идеално по местата си, изчислени са правилно, тубата не ми стои в багажника да пречи, а запълва свободно пространство с чудновата форма и т.н. Готов съм да помогна физически и със съвети на всеки който мисли да прави подобна трансплантация, трудоемко е, но нали знаете после колко е голям кефа от свършената работа при това лично. Намерих това дано ти е полезно
×
×
  • Create New...