Jump to content

Някой маркуч на спирачната система се спука


KPACEH

Recommended Posts

Колеги днес пред вкъщи за късмет, ми се спука някой маркуч за спирачките, педала потъна до долу и съответно спирачките изчезнаха. За късмет пред вкъщи преди да се паркирам. Въпроса е следния, представа имате ли си кой от многото може да е, като клекнах видях май маркуч тънък и светъл в края на кората под двигателя висящ, не съм сигурен утре ще го огелдам дали е маркуч но си мисля че е. Знаете ли кой може да е , в смисъл има ли някой принципно заподозрян. Второ спирачна течност каква ще ми препоръчате. Трето тъй като ще се наложи смяна на течноста , смяна на маркуча и съответно обездушаване, някакви тъбкости за които да съм наясно , защото ще надзиравм майстора. Четвърто ориентировъчна цена и време за което се извършва обездушаването. Други допълнителни съвети , които ще ми бъдат в помощ.

Благодаря на всички предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Поглеждаш всички маркучи,тези зад гумите-на спирачните апарати и този който е на "кантарчето",намира се близо до задния мост,където е омаслено,там е проблема.При възможност смени всичките,ако са напукани.

2. .........................................

3. Обезвъдушаването се започва от най далечното колело на спирачната помпа-задно дясно,задно ляво,предно дясно,предно ляво.

3.Нужни са двама души за обезвъздушаването,единият ще натиска спирачния педал,като помпи/натискане 10-15 пъти последователно/,а другият,ще радвива пробката за обезвъздушаване,която се намира на самия спирачен апарат.Педалът се натиска няколко пъти,докато с е втвърди,задържа се натиснат и пробката се развива за секунди,докато излезе въздуха.Това се прави няколко пъти,може да се стигне и до 10 или повече,докато започне да излиза само течност,не трябва да има мехурчета-въздух.Предварително си разхлаби пробките и много внимателно с хубав и здрав гаечен ключ,мисля че беше 10 или 11,не помня точно,развалиш ли гайката на пробката,евекта ще е отвратителен.Като започнеш развиването,завърташ много рязко ключа.Това се прави на всичките спирачни апарати,след което си готов.Ако долу-горе си запознат с обезвъдушаването,може да спестиш пари за този ремонт.

Има ли течност в казанчето на спирачната система?

Надявам се да не съм пропуснал нещо,но има и тази вероятност

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена на предните два за Б5 на предно предаване 30-40 лева мисля бяха Италиански, цена на труд 20 лева, време за работа половин един час, възможно е и повече. Течността не помня производител. Съвет каде да гледаш значи маркучлето при съединяването с трабичката, виж врътката на самата трабичка да не е клеясала и при развиването то и от маркучлето да не се посука самата трабичка, при мен и отзад и отпред беше така, като отпред майстора разкачи цяла трабичка за да отварти маркучлето без посуквания. А даже и да се посука има и лек за това, отиваш при газаджия и му казваш на каква трабичка да ти сложи врътки, или изрязвате края на посуканата и има инструмент вкарваш новата врътка и спомоща на този инструмент трабичката става като фуниика отпред и е почти като заводско. При обезвъздушаването можеш да ползваш и една шлауфка надената на пробката за обезвъдушаване за удобство да не пруска и да гледаш балончетата. Иначе имаи напредвид че може да ти се наложи употребата на ключ тип звезда с прорез за контра при развиването на маркучлето от трабичката. Първоначално след ремонта караи стабилно и внимателно и следи за течове. Успех и да кажеш какво е станало, приятен ремонт.

Редактирано от Ванюша
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезателно се обезвъздушава и линията на съединителя.

Това става от пробката на долната помпа ( тази на кутията ).

... и този който е на "кантарчето",намира се близо до задния мост

А евентуално фото на въпросното "кантарче", щото не знаех, че и А4 го има.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А евентуално фото на въпросното "кантарче", щото не знаех, че и А4 го има.

Оппа,може да съм прекалил с обясненията,отнесох се доста,наистина може да няма.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, посоката е вярна. :zustimm:

При подобен проблем обаче, задължително се сменя цялата спирачна течност от системата.

До сутринта ще е изтекло всичко от казанчето, а това дето е останало по тръбичките, ще "пине" водица.

За да е сигурно, че е сменена течността, през всяка пробка се прокарват 200-250ml от новата чиста течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онова което съм видял под колата висящо не е маркуч, а свиснкиа опашка от кората. Благодаря за съветите. Ще се поиграе малко или много и ще го оправим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не спомена спирачната течност в казанчето намаляла ли е,ако не,значи трябва да сменяш гумички на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не спомена спирачната течност в казанчето намаляла ли е,ако не,значи трябва да сменяш гумички на помпата.

Май не е, ще погледна довечера да видя как е. Но същия ден след проблема 5 мин след това не беше намаляла. Днес ще я погледна. Ако не е намаляла явно е голям проблем , защото и колко струва този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сИга

казанчето ми е все още пълно. След като запалих и натиснах два пъти спирачката, петното го видях отдясно , смятам че е маркуча към дясното колело защото долния носач и полуоската бяха мазни а носача окъпан. Това е от сраната на шАфьора.

Давайте мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или е маркучето на спирачката, или цилиндърчето. По-добре отиди на сервиз или някой който го е правил да я погледне и оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни на крик,махни гумата и разгледай добре,направи снимки и ги качи тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...