KPACEH Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Колеги днес пред вкъщи за късмет, ми се спука някой маркуч за спирачките, педала потъна до долу и съответно спирачките изчезнаха. За късмет пред вкъщи преди да се паркирам. Въпроса е следния, представа имате ли си кой от многото може да е, като клекнах видях май маркуч тънък и светъл в края на кората под двигателя висящ, не съм сигурен утре ще го огелдам дали е маркуч но си мисля че е. Знаете ли кой може да е , в смисъл има ли някой принципно заподозрян. Второ спирачна течност каква ще ми препоръчате. Трето тъй като ще се наложи смяна на течноста , смяна на маркуча и съответно обездушаване, някакви тъбкости за които да съм наясно , защото ще надзиравм майстора. Четвърто ориентировъчна цена и време за което се извършва обездушаването. Други допълнителни съвети , които ще ми бъдат в помощ.Благодаря на всички предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 (Редактирано) 1. Поглеждаш всички маркучи,тези зад гумите-на спирачните апарати и този който е на "кантарчето",намира се близо до задния мост,където е омаслено,там е проблема.При възможност смени всичките,ако са напукани.2. .........................................3. Обезвъдушаването се започва от най далечното колело на спирачната помпа-задно дясно,задно ляво,предно дясно,предно ляво.3.Нужни са двама души за обезвъздушаването,единият ще натиска спирачния педал,като помпи/натискане 10-15 пъти последователно/,а другият,ще радвива пробката за обезвъздушаване,която се намира на самия спирачен апарат.Педалът се натиска няколко пъти,докато с е втвърди,задържа се натиснат и пробката се развива за секунди,докато излезе въздуха.Това се прави няколко пъти,може да се стигне и до 10 или повече,докато започне да излиза само течност,не трябва да има мехурчета-въздух.Предварително си разхлаби пробките и много внимателно с хубав и здрав гаечен ключ,мисля че беше 10 или 11,не помня точно,развалиш ли гайката на пробката,евекта ще е отвратителен.Като започнеш развиването,завърташ много рязко ключа.Това се прави на всичките спирачни апарати,след което си готов.Ако долу-горе си запознат с обезвъдушаването,може да спестиш пари за този ремонт.Има ли течност в казанчето на спирачната система?Надявам се да не съм пропуснал нещо,но има и тази вероятност Редактирано 25 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванюша Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 (Редактирано) Цена на предните два за Б5 на предно предаване 30-40 лева мисля бяха Италиански, цена на труд 20 лева, време за работа половин един час, възможно е и повече. Течността не помня производител. Съвет каде да гледаш значи маркучлето при съединяването с трабичката, виж врътката на самата трабичка да не е клеясала и при развиването то и от маркучлето да не се посука самата трабичка, при мен и отзад и отпред беше така, като отпред майстора разкачи цяла трабичка за да отварти маркучлето без посуквания. А даже и да се посука има и лек за това, отиваш при газаджия и му казваш на каква трабичка да ти сложи врътки, или изрязвате края на посуканата и има инструмент вкарваш новата врътка и спомоща на този инструмент трабичката става като фуниика отпред и е почти като заводско. При обезвъздушаването можеш да ползваш и една шлауфка надената на пробката за обезвъдушаване за удобство да не пруска и да гледаш балончетата. Иначе имаи напредвид че може да ти се наложи употребата на ключ тип звезда с прорез за контра при развиването на маркучлето от трабичката. Първоначално след ремонта караи стабилно и внимателно и следи за течове. Успех и да кажеш какво е станало, приятен ремонт. Редактирано 25 Април 2012 от Ванюша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 (Редактирано) Обезателно се обезвъздушава и линията на съединителя. Това става от пробката на долната помпа ( тази на кутията ). ... и този който е на "кантарчето",намира се близо до задния мост А евентуално фото на въпросното "кантарче", щото не знаех, че и А4 го има. Редактирано 25 Април 2012 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 (Редактирано) А евентуално фото на въпросното "кантарче", щото не знаех, че и А4 го има.Оппа,може да съм прекалил с обясненията,отнесох се доста,наистина може да няма. Редактирано 25 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Няма проблем, посоката е вярна. При подобен проблем обаче, задължително се сменя цялата спирачна течност от системата.До сутринта ще е изтекло всичко от казанчето, а това дето е останало по тръбичките, ще "пине" водица.За да е сигурно, че е сменена течността, през всяка пробка се прокарват 200-250ml от новата чиста течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Онова което съм видял под колата висящо не е маркуч, а свиснкиа опашка от кората. Благодаря за съветите. Ще се поиграе малко или много и ще го оправим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Не спомена спирачната течност в казанчето намаляла ли е,ако не,значи трябва да сменяш гумички на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Не спомена спирачната течност в казанчето намаляла ли е,ако не,значи трябва да сменяш гумички на помпата.Май не е, ще погледна довечера да видя как е. Но същия ден след проблема 5 мин след това не беше намаляла. Днес ще я погледна. Ако не е намаляла явно е голям проблем , защото и колко струва този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 сИгаказанчето ми е все още пълно. След като запалих и натиснах два пъти спирачката, петното го видях отдясно , смятам че е маркуча към дясното колело защото долния носач и полуоската бяха мазни а носача окъпан. Това е от сраната на шАфьора. Давайте мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Или е маркучето на спирачката, или цилиндърчето. По-добре отиди на сервиз или някой който го е правил да я погледне и оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Вдигни на крик,махни гумата и разгледай добре,направи снимки и ги качи тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Ок разбрахме се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване