Jump to content

Recommended Posts

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко: доста тясна кола, алуминиево окачване, мотор харчещ масло за друго не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, зависи къде ще я караш... Иначе, перфектен градски автомобил с отлична визия. Перфектно поведение на пътя (именно заради тези алу носачи). Кола от "начален лукс клас". Двигателят, на някои екземпляри, харчел масло, но не съм чел за по-сериозни проблеми - все пак е атмосферен бензин! Вярно, че и това не е малко, но ако е надеждна... Тясна не е! Ако си над 100 кг ще те подпира малко в раменете, ама то тогава само МВ Е или S-class, или някоя стара Волга върши работа. Аз съм 188см / 88 кг и ми е супер комфортна.

Конкретната кола - 1700 паунда... отлична е за тези пари!

Дано съм бил полезен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари и по това което пише е просто великолепна.Ако си живееш там и си е караш не му мисли.Едва ли е като барутниците в България.Все пак на живо си преценяваш ...На тези километри реални вярвам е абсурд да харчи масло повече от нормалното за модела.

Редактирано от valio 323
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мислиш да я мъкнеш до България, особено с автовоз, да ти давам моята за 6000лв, с ГИ на няма и 5хил.км.

С фарове за нашето движение, регистрирана. И моята има някои забележки по външния вид, но нищо фрапиращо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко: доста тясна кола, алуминиево окачване, мотор харчещ масло за друго не се сещам.

Ей много компетентен си на тема Б6ци, колкото повече ги плюеш толкова повече се убеждавам, че си нямал кой знае какъв досег с такава кола.

Както вече сме коментирали това дали на някой му е тясна или не зависи от много фактори. То и аз тебе не те разбирам как караш по-широка кола, но на почти четвърт век ама това е друга тема.

Към автора:

Тази кола не е лесна за обръщане, а да я караш с десен волан може би знаеш, че не е готино за теб и околните.

Окачването е алуминиево, но е бетон, аз лично карам такава А4ка купена нова от БГ и карана само тук, със 17ки е и спортно окачване и не съм сменил нищо по ходовата част, карам я редовно на прегледи и е ОК.Около мен имам 10ина сходни примера.Определено това окачване не бива да се сравнява с това на по-страта А4ка, което пак е здраво, но това е по-здраво.

Вози супер добре и има страхотно пътно поведение, както написа един колега по-горе.Евтина е за обслужване, масло оригинално на Ауди 135лв., маслен филтър 17лв., въздушен 40лв., горивен 25лв. като това са цени за оригинални части, не за алтермативни боклуци.

Минусите в конкретната кола са двигателя, който иначе е прекрасен.Харчи малко и върви достатъчно, но в 80% от екземплярите харчи масло.Има някой фактори, които понижават и други които повишават разхода, но в добрия случай разхода е 300гр./1000км.

По-сериозният проблем е този с маслената помпа, която струва 2200лв., честно не качва какво трябва маслото или прави свръх налягане и в двата случая ще имаш да сменяш неща по мотора.

Като гледам цената на колата, мотора и оборудването , не мисля, че си заслужава, включвам и цената на обръщането.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей много компетентен си на тема Б6ци, колкото повече ги плюеш толкова повече се убеждавам, че си нямал кой знае какъв досег с такава кола.

Както вече сме коментирали това дали на някой му е тясна или не зависи от много фактори. То и аз тебе не те разбирам как караш по-широка кола, но на почти четвърт век ама това е друга тема.

Колега представи си, че всеки ден имам досег точно до такава кола и не можеш да ме убедиш, че не е тясна.

Въпросната кола на "четвърт век" ми доставя повече удоволствие от шофирането от колкото този модерна технология :flehan:

Нищо лично въпрос на вкус :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти го каза, "въпрос на вкус" .По моите критерии и начин на употреба не е тясна, по твоите е, затова не трябва да се дава категорично и точно мнение като "доста тясна кола" , а "на мен колата ми е тясна" . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За размерите си е теснична А4 - ката.

Таблото е широко,вратите дебели,седалките тесни и тавана даже си е ниско.

Това не е задължително кофти.Салона е много качествен,няма паразитни шумове и в колата се чувстваш комфортно.

Просто предлаганото място вътре е смешно за лимузина от среден клас.

И не се старая да обиждам някого или да влизам в чужди спорове,само казвам че си е тесничко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей много компетентен си на тема Б6ци, колкото повече ги плюеш толкова повече се убеждавам, че си нямал кой знае какъв досег с такава кола.

Извинявай, но на фона на А6 С4 дори, въпросната е доста ... тясна. А за хора с малки деца и багаж, това е от значение, знаеш. На теб може и да не ти е тясна, но на повечето хора със семейства им малее. Да не говорим, че е и неудобна за дълъг път с деца. Облегалката на задните седалки на аванта специално те изгърбват, като на Опел са вирнати, колената ти опират в предните седалки, таванът е скосен точно над главите на задните пасажери... Това са моите впечатления от тези коли. Като седна отпред и да карам и зад мен не може да се седи. Обичам на мен да ми е широко, като дръпна седалката и отзад остава място като на А3 между седалките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е! Даже и новата А8 е по-голяма вътре и особено на задните седалки! Има малки бизнес бюрца.:wall::D

Колеги, ако ще правим сравнения, нека да са с В2, 3, 4, 5 и 8... Корабът С4 е по-голям, как да не е... А как по-трудно му се намира място в град като София или Варна?

Пак да кажа: Аз съм 188/88кг имам две малки деца (6г и 3г, т.е. на столчета) и жена - колата е супер и не чувствам липса на обем!!! И Raino е прав - въпрос на вкус! Колегата няма да я купи от е-Бей... Предполагам, че ще се качи и ще прецени преди да бръкне в джоба!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Благодаря,на всички за саветите купих малко по скъпа автоматик.Иначе аз си живея и работя в Англия за това не мисля за обръщане на волана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...