bobonk1 Публикувано 29 Май 2012 Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 Здравейте,дойде време за малък сервиз искам да сменя ремъка с ролките и водната помпа. може ли някой да ми препоръча някава марка, тъй като искам да купя оригинални части и да я закарам в сервиз да ги сменят. колата е вече близо на 200хил. километра аз лично съм навъртял за една година 50хил. и досега съм сменял само масло и филтри (ха и нови гуми). Някакви идей на какво още ще трябва да обърна внимание и евентуално да сменя. Двигателя е BLB. май най-проблемния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omni Публикувано 29 Май 2012 Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 Пиши на колегата Raino. Аз вчера взех от него оригинални Ауди ангренаж и водна помпа за 2.0 tdi на супер цена Има още няколко неща, които трябва да погледнеш, защото наистина си има болежки този мотор, но той ще ти обясни по подробно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 29 Май 2012 Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 (Редактирано) колега нахвърляй твоите впечатления, полезно ще е за всички ни :)/> Редактирано 2 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omni Публикувано 29 Май 2012 Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 (Редактирано) Разбира се колега ще дам информация щом ще Ви бъде полезна, само уточни за кое я искаш - за частите, за двигателя или за колегата Райно :)/> Редактирано 2 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 29 Май 2012 Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 ми комплексно, части, цени, какво е предложил колегата Райно да му обърнеш внимание. Колегата викам да не го коментираме, той си има репутация, пък и там си има лични впечатления , които не са много меродавни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omni Публикувано 29 Май 2012 Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 (Редактирано) Да комплексно е най-добре да си споделя впечатленията :zustimm:/> Частите очевидно са оригинални все пак на тях и на кутиите им пише Ауди и се взимат от представителството на Ауди в Дружба (придружавал съм колегата Райно до там, за да ги вземем).Цените са с много прилични отстъпки (не съм взимал нищо с по-малко от 15% отстъпка), като не мога да кажа, че са евтини, но аз съм човек, който държи на качеството и като цяло смятам, че по-скъпото и с доказано качество в дългосрочен план излиза по евтино.Обръшам внимание на колегата, който търси ангренажен ремък и ролка, защото вчера взех тези неща и знам, че до сряда тази седмица са на промоция от Ауди. Целият ангренажен комплект (за 90 000 км) - Ангренажен ремък, водна помпа, всички други ремъчета и ролки излезна около 550 лв. (реална цена около 950 лв.)Колата е А4 Б7 2.0 ТДИ 2006 година.Аз поддържам три Аудита с оригинални части и консумативи от колегата Райно и до сега (вече две години) не съм имал никакви проблеми. Да личните впечатления не са меродавни, но репутацията му смятам, че е с покритие :zustimm:/> :bia:/> Редактирано 2 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobonk1 Публикувано 29 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 Ще обърна внимание на цените в Ауди центъра. А кои са другите неща на които тр да обърна внимание, тъй като искам да подменя всичко сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Май 2012 Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 Колега нещата, които ще ти ги дадът от Ауди центъра ще ти ги дам и аз защото ги взимам от там с голяма отстъпка, на исканите от теб неща може би ще стигне до -30 %.Не се съмнявай в качеството и произхода.Ако ти дам част без щампа на Ауди на нея няма да я плащаш.Иначе се предлагат комплекти ангренажен ремък, които включват всичко необходимо за смяната по ангренажа - ремък, ролка/и, крепежни елементи.Въшните ремъци и ролки са отделно.В системата си пише какво подлежи на смяна и какво не.Мога да ти уредя да вземеш с отстъпка частите и да ги смениш в официален сервиз, като ще ти дадът гаранция и ще ти подпечатат сервизната книжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki a4 2000tdi Публикувано 5 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2012 здрасти колега и моито ауди е 2000тди (блб).видях че си писал че тоя мотор давал проблеми и искам да питам какви по точно.колата ми е на 86000 и до миналата година беше в гаранциа и аз все още нищо не сам правил,но тепарва трябва да сменям агренажниа ремак и си мисля ако мотора е проблемен по добре да го продам преди да сам вкарал пари.благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Поредната тема, в която се пишат глупости за т.нар. "оригинални" части.Колеги, не си мислете, че само от ПоршеБГ и дилърите му ще си вземете истински части.Тези скъпи шоурумове и лъскави офиси нали трябва да се издържат от зверско оскъпяване.Да, наистина някои оригинални авточасти нямат качествен аналог, но това е резултат на монополно споразумение, което по принцип трябва да се преследва от закона!Типичен пример е прословутият филтър за картерните газове на "душегубите" произвеждан от немската фирма HENGST, който и до момента не е разрешен за афтърмаркетна продажба! Има и други доставчици на качествени части и въпросът е доколко добросъвестен е продавачът/доставчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 (Редактирано) Поредната тема, в която се пишат глупости за т.нар. "оригинални" части.Колеги, не си мислете, че само от ПоршеБГ и дилърите му ще си вземете истински части.Тези скъпи шоурумове и лъскави офиси нали трябва да се издържат от зверско оскъпяване.Да, наистина някои оригинални авточасти нямат качествен аналог, но това е резултат на монополно споразумение, което по принцип трябва да се преследва от закона!Типичен пример е прословутият филтър за картерните газове на "душегубите" произвеждан от немската фирма HENGST, който и до момента не е разрешен за афтърмаркетна продажба! Има и други доставчици на качествени части и въпросът е доколко добросъвестен е продавачът/доставчика. Коко, заблуждаваш хората.Тези уж качествени части не са 1во качество, с неясен произход са и не може да се разчита на постоянно ниво на качеството, каквото и да е то.Това с шоурумите е несериозно.Скоро говорих с голям вносител на алтернативни части и така да се каже знам неща от кухнята, така че заставам зад думите си.Ауди е премиум марка и особено на 5-10 годишна кола от такъв клас не е редно да и сложиш подобни части заради 10 % по- ниска цена. Редактирано 6 Юни 2012 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 8 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 (Редактирано) Поредната тема, в която се пишат глупости за т.нар. "оригинални" части.Според мен оригиналните части са глупости само за човек който продава неоригинални,като гледам тук става въпрос за комплект ангренаж .За да си вземеш ангренажен комплект от неофициален дилър за до 10 годишна кола ,заради някви смешни 10,15% разлика трябва да си мръднал леко психически.Отделно с оригиналните от порше мисля че спокойно 2.0 тди се кара 90 000.А другите комплекти които продават по магазините трябва на 60 000 да тичаш за следваща смяна и работата става от евтино та на по скъпо.Може би има неоригинални части с добро качество ,но аз не съм срещал при нас.Просто за по старите коли не си заслужава да се дават много пари за части от порше и е оправдано да се експериментира с неоригинални Редактирано 8 Юни 2012 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
merkuri_bg Публикувано 1 Март 2013 Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 Здравейте има един въпрос относно смяна на ангренажен ремък и водна помпа за 2.0 tdi на колко хиляди километра се сменя за пъви път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Март 2013 Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 Зависи кой 2.0 ТДИ визираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
merkuri_bg Публикувано 1 Март 2013 Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 BLB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
merkuri_bg Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Зависи кой 2.0 ТДИ визираш.извинявай че досаждам но ме интересува за двигател BLB 2.0 tdi на колко хиляди километра е първата смяна на ангренажен ремък, ролка и водна помпа предварително благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 (Редактирано) Според Аутодатата - Ремък на всеки 120 000 или на 60 месеца, Обтегач - на всеки 240 000 или 120 месеца. Редактирано 4 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Това обаче става дума ако ремъка и ролките са оригинални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 (Редактирано) Определено за такива става дума ;)/> Редактирано 4 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
merkuri_bg Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 аз питам за оригиналния колата ми на 8 години като 6 от тях е карана в германия аз и навъртях 10 000 км и сега е на 130 000 км един колега ми говори, че оригиналния ремък се сменя на 140 000 - 160 000 километра и се чудя какво да правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Отвсякъде си за смяна, въобще не се чуди. Както колегата по горе е написъл 120 000км или 5г. , ти и по двата критерия си ги пресрочил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Според Аутодатата - Ремък на всеки 120 000 или на 60 месеца, Обтегач - на всеки 240 000 или 120 месеца.Можеш ли да погледнеш, ако не те затруднявам и за 1,8Т /BFB/ мотор кога се сменя ангр. ремък? Защото в Бг /специално в Аутотехника/ твърдят че е на 120к., а в книжката пише на 180к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 В Аутодата го дават 120 000км. , по книжка е 180 000км., обаче дават и на него 60месеца. Аз съм мноооого далече и тези километри, но годинките съм направил и ще го сменям тези дни на моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 В Аутодата го дават 120 000км. , по книжка е 180 000км., обаче дават и на него 60месеца. Аз съм мноооого далече и тези километри, но годинките съм направил и ще го сменям тези дни на моята.като се каже само ремък да се сменя на 5 г. само той ли се сменя? ако си направил примерно 20-25 000 км. за това време трябва ли ролки, водни помпи и т.н. също? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване