apisabvgd Публикувано 2 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 (Редактирано) Тъй като продадох А3-ката,заради това,че ми е малка вече,отивам на А4.Ето какво гледах до момента и имам въпроси за по-запознатите.Та колата е тази от заглавието(седан),първо почвам с екстрите после с минусите!Дават я с газова уредба,два чифта гуми Мишелин зимни и летни с дот края на 2010,платени глупости до края на годината(всичко),новия климатроник,с три дисплея на таблото като средния е малкия,2 ел.стъкла и ел.огледала,но без прибиране,нз дали са с подгрев,обслужана напълно преди 4000км.Окачването(предница,задница)не мърда по дупки и неравности,двигателя работи много добре и на бензин и LPG,куатрото също изглежда наред!Цена 4200лв(коментирана)!Минуси:260000км/цялостно пребоядисана,зле на места/не се познават удари за сега,казват че е само от забележки.Airbag-a свети(казаха,че са дали около 1000лв преди,по компютъра нещо(май е сменен,но ще се провери),спряло е да свети и после пак е светнало),като се даде на контакт и на централния дисплей пише Service!(защо)и нещото което най-много ме притеснява на скоростния лост има вибрации,особено като примерно връщаш скорости от 4-та-3-та,при влизането на скоростта като чели,има доста усещащи се вибрации,след това нищо,двигателя се чува повечко в купето,като се настъпи,кори има под него и над него,но не погледнах дали има между него и купето,ще видя!Единия фар е леко по-тъмен и халогена под него има вода.Не съм запознат много с 4-ките,кажете ми възможни проблеми и съответно цени ,ако имате обяснение по минусите ми ще се радвам много да ги чуя!Иначе,като цяло колата доста добре се държи и ми хареса и като цена и всичко.Благодаря предварително,ако ви трябва още нещо кажете,другото което е как стоят нещата с тоя Вин номер или нещо такова,къде се намира и какво може да ми каже!?Поздрави!ЕДИТ:А и тъй като централния дисплей е малките и над него има празно квадратче,там дали има лампи,защото като дам на контакт светят само в двата кръга(на километража и на оборотомера)а над дисплея нищо,има ли лампи или не и също така колко лампи трябва да светят горе долу? Редактирано 2 Юни 2012 от apisabvgd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 3 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 Кажете моля ако имате идея,че трябва да решавам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 Не разбрах за какви 3-дисплея говориш колега.?Имаш ли снимки на колата или линк към обява?От написаното до тук от теб и обявената цена,според мен нещо не е наред,никой не е в състояние да ме убеди,че читава В5-ца Фейслифт с тоя мотор и задвижване,седан,че и с ГИ може да е на тая цена. (лично мнение)Дай повече инфо и може би ще ти се даде съвет по питането,макар че има безброй теми за тези автомобили и двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 3 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 Имам предвид дисплейте на арматурното табло,при оборотомера и километража както и между тях!Аз също смятам,че може да има нещо,но с проблем до 1000лв съм съгласен,на фона на допълнителните неща към нея.Иначе е нисък клас като оборудване(2 ел.стъкла,няма прибиране на огледалата)по това съдя,а и си е карана 260 000км.Ето и снимки: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 Както каза Марто цената е съмнително ниска за читав екземпляр с ГИ и 2 чифта нови гуми при това прясно обслужена и боядисана. Цената на която я дават е горе долу с 1000 лева над тия всички изброени екстри. Или лъжат нещо или има проблем и се опитват да се отърват бързо от душегуб. Това за лоста на скоростите може да от тампона на скоростната кутия а може и да е маховика. Двигателя на 1,8т си се чува повечко в купето принципно, но трябва да се види и генерацията дали е здрава, особено меката връзка дава фира често ако не е оригинална. Трябва обаче да я провериш да не е удряна и направена защото боя и проблеми по компютъра на аирбега натам сочат. Принципно не съм чувал за друга причина за смяна на комп освен невъзможност за изчистване на краш дата след удар. А и разлика във фаровете на там сочи. Трябва да се види и турбината в какво състояние е, че ако тия 260к са реални турбините горе долу толкова изкарват. Надписа Сервиз е напомняне, че предстои влизане в сервиз за обслужване на определени километри дали за масло или нещо друго, не е проблем. Намери доверен сервиз където могат да проверят тези неща и тогава мисли дали да я вземеш. Спокойно може да ти стъпи поне още 2к отгоре да оправиш само турбо и маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishos Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 (Редактирано) Kато я закачиш да я чекнеш ще се види защо свети възглавницата-много е вероятно след някакъв удар директно да са изхвърлили датчика,сменили са еърбега и айде ЧАО! При скъсани тампони на скоростна кутия пак се получават странни шумове,те се чуват и след като превключиш(при ускорение и рязко отнемане да газта). За шумния мотор не съм много съгласен,че е нормално. Ако генерацията си е наред шума на тихи обороти си е много тих,чак те приспива P.S. Турбо - 500лв ; маховик и съединител - 1200 Дано колегата не е прав че е болезненоДругия вариант ,ако си и много навит на тая кола точно е да заявиш че им даваш 3800-3900 макс и да си стискате ръцете...Лошото е че ако крият нещо сериозно по нея може и да приемат... ... и после :wall: Ама поне ще си ,че си я платил по-тънко Редактирано 3 Юни 2012 от tishos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 4 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 Общо взето на който и да обясня всеки е на мнение че е удряна,въпроса е колко силно и как.Това предполагам ще се види като се качи на канал,ако някоя греда е поддала или е правена,същото важи и за генерацията.Въпроса ми е как може да се провери,турбината в какво състояние е,защото като я карах и настъпвах нямаше ама никакъв проблем при ускорение и т.н,как се тества.Колкото до електрониката все си мисля че с ВАГ ще видим състоянието.И друго има ли смисъл да я проверявам по ВИН?Защото ще и се прави проверка в КАТ по рама и двигател преди да се купи!В сервиз дали ще успят да видят обслужена ли е наистина(ремъци,масла,филтри,ролки и т.н)И последно има ли начин да тествам скоростите дали е маховик,съединител или тампон?Куатрото се усеща при каране,смисъл диференциала отзад по което съдя че си е ок,но и за него ако имате предложениея слушам.Май пак се улях ама съм многоразвалнувам!Мерси за отговорите до момента! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 4 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 Всичко може да се види в сервиз от човек който разбира. Тампона на скоростната кутия може да се види като се вдигне колата, същото важи и за генерацията. Турбината трябва да се пробва за луфт от човек който е достатъчно опитен да се ориентира на усещане, иначе единствения сигурен начин е да се свали и да я прегледат в специализиран сервиз. С ВАГ-КОМ може да се видят много неща по електрониката но пак трябва човек който разбира да я види в движение а не само някой грешкотрияч да прочете грешките. За това ти казвам да търсиш доверен сервиз с истински майстори. Все пак и много е на късмет като става дума за незнамсикоя употреба автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 4 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 Колега, не е зле на снимките... Еър бега - по-скоро е от куплонгите под седалките. Закарай я на сервиз да и пуснат един ВАГ-КОМ и скачай. Това със сериозните удари и скритите умишлено проблеми - по-скоро НЕ! Колкото и да не им харесва на колегите това са цените и реалностите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 4 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 ДА точно това са цените и реалностите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 8 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 (Редактирано) Ето какво изкара по ВИН:Vehicle Identification No. WAUZZZ8.....Model Designation audi a4 qu. 1.8 Date of production 03.03.2000 Model year 2000 Sales type 8D20H5 Engine code ANB Transmission code DWR Axle drive 5S Interior trim code BR Roof color E8 Exterior color / Paint Code E8 / Y5KПроизведена е в Германия!Къде да видя инфо за мотора(ANB)? Редактирано 8 Юни 2012 от apisabvgd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 и аз искам за 4 бона здраво и безпроблемно ауди, ама трудна работа само аз ли виждам че на волана, капапака на еърбега е с тотално различен цвят? На мен ми изглежда сбирщайн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Този капак струва 12 лева менте принципно...Колега виждам че вече си захапал плувката здраво, но да не разбереш от личен опит какво значи следната поговорка :"Горчивината от лошото качество остава дълго след като е преминало удоволствието от ниската цена!"Често в еуфорията при избора на возило, човек нерасъждава трезво и с лафа "аа това е малко пари и ще го оправя" захапва с широко отворена уста дървото , а често това дърво може да ти счупи всички здрави зъби и да ти изпразни джоба жестоко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване