Jump to content

Търси се Ауди А6 C4 Бенз


Recommended Posts

Обикаляхме днес с цел разузнаване до няколко автокъщи в Овча Купел и по пътя до там, до Горубляне също ходихме. Като цяло гледахме няколко Ford Focus-a, един 1.8TDci 90hp мисля беше, един бензинив 1.6 и един Авенсис 2001-ва. До Овча Купел главно отидохме за този Фокус http://www.cars.bg/u696302 но нещо имаше бая ръждица отзад, което според мене е недопустимо кола 2000г. Харесахме другите 2 Фокуса, изглеждаха добре, нямаха ръжда, моторетките работеха привидно добре. Авенсиса може би най-много ни хареса, бил докаран сега в четв. нямаше още транзитни номера трябвало да дойдат скоро, 1.6 мотор климатик ел пакет и т.н. Външно имаше няколко много леки драскотини, вътре изглеждаше добре, сумати време тоя ни говори за колата нямаше обявена цена а пишеше по договаряне. Показва ни сервизна книжка лепенки по колата да ни убеждава че в момента е на 50к км но пък наистина изглеждаше дооста запазена колата, но пък й иска 5к. Иначе фордчетата бяха между 3 и 4.5к . Мисля че си заслужава да се види и този авенсис http://www.mobile.bg/11336592129503049 макар и да е с по-големия мотор с голям данък. Другото което ми се иска да видим е Карина-та в Монтана http://www.cars.bg/u660354 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 119
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Разликата в данъка между 1.6 и 2.0 Авенсис не е голяма да не кажа никаква защото ако 1.6 е стария мотор по талон е обикновено 110 к.с. а 2.0 е 128 от тези години. При всички обстоятелства това надхвърля границата от 101 к.с. А ако 1.6 е VVTi то тогава е пак в този интервал. Ама както знаеш не ти го препоръчвам.

За големия Авенсис съм ти писал и въпроса е че няма читави снимки отвътре да се погледне. Карината изглежда прилично и са спестени някой разходи, само някой да каже какви са тези инжектори които са ползвани на ГИ-то да не се окаже някое уникално дърто слагано в Талянско и без грам поддръжка.

И Авенсиса и Карината с 1.6 мотор са нормални за каране не са бегачки но с връщане на предавка и изцеждане до лютеницата си набират добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммммммм, страхоооотия :flehan: Такава кола не е за пропускане ! Тази автокъща като цяло предлага читави коли. Аз от там на двама приятели съм избирал коли и бяха много, много добри. Втората е А4 АФН, която още си радва безпроблемно собственика. Автомобила от обявата изглежда много добре на снимките :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мммм да.... даже като гледам тази е единствената кола а6 ц4 на пазара,която си заслужава да се види в момента.ама как ги пудрят така в двигателния отсек няма прашинка няма мазно.Колата на пръв поглед е много хубава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама как ги пудрят така в двигателния отсек няма прашинка няма мазно

Пръска се с обезмаслителен препарат, фукат една пароструйка и като изсъхне пръскат със силиконов спрей гумените и пластмасовите детайли :hilezh: После....тук ли си Пенкеле, там ли си Пенкеле :hilezh:

Но колата изглежда супер....как нямам едни 5000 лв. и да отивам да я отнасям :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: аха аз мина ли с пароструйка и после ще пускам теми тука защо прекъсва и някой си датчик не работи :2gunsfiring_v1: ,но иначе хубаво става
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: аха аз мина ли с пароструйка и после ще пускам теми тука защо прекъсва и някой си датчик не работи :2gunsfiring_v1: ,но иначе хубаво става

то си има процедури....първо с найлонови торбички и хартиено тиксо се облепват датчици, компютър, комутатор и каквото там трябва и тогава се мие....после с компресора за въздух се подсушава и т.н...тогава палиш.

Нещо я няма обявата :gruebel:

...някой удари джакпота :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно аз като съм мил мотор на Аудито и на Японките нищо никога не съм завивал. Само им ги карам загрели, мият паля и изчезвам и никога не съм имал ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По поръчка на нашите днес ходих до автокъща Темпо на Самоковско Шосе да гледам една А4-ка и един Фокус, които били харесали от нета за 3500 пара. Като отидох ми казаха че Аудито вече е капарирано и ходих да гледам фокуса. Като цяло добре изглеждаше и от вътре и от вън, не се виждаше ръжда, салона нямаше скъсано, тук таме по боята имаше драскотини ама се виждат само като от близо се загледа човек, повозиха ме, не тропа не чука, мотора работи добре, климатик работи. Само ми направи впечатление че някой път като му се даде газ на място и се пусне педала и оборотите падат под работните и после си ги връща. Мотора не беше въобще мит, целия беше мръсен и около него, което е съвсем в реда на нещата, не се виждаше масло. Те искат направо да го капарираме утре преди някой да ни е изпреварил, ама днес ми звънна колега от форума и каза че може евентуално да си продаде Ц4-ката с 1.8 ADR е неговата, та искам баща ми да я види, ма те пък викат ми ако вземат Фокуса :hilezh: Карах го да ходим да видим един Авенсис 2.0 ма се отказа, искал по-малък мотор макс 1.8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с мотора е та*ак работа. Всички нормални мотори 1.8 от тези години са над 101 к.с. А 2 литра харчи пак толкова но вървежа е една идея по-приятен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах впредвид залитането мотора да е до 1.8 литра обем. За конкретния проблем с който си се сблъскал нямам идея но ако мотора не е притрисал зверски или не е успял да загасне не ми се вижда нещо което да си заслужава да му се обръща чак такова голямо внимание. Като цяло аз лично ако трябваше да си избирам кола производство след 2001 год щях да се оглеждам точно във Фикусите. А и не каза Фикуса с кой мотор е?

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 1.6 мотора 101 коня ли се води 100 ли се води. Сега намерих друг, който ще го гледаме тия дни http://e-auto.cars.bg/u711916 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 1.6 мотора 101 коня ли се води 100 ли се води. Сега намерих друг, който ще го гледаме тия дни http://e-auto.cars.bg/u711916 .

Наистина няма значение колко к.с. е по kW е 74 което те устройва.

Само че това не ми прилича да е GHIA изпълнение, най-малкото липсват емблемите за това на задните врати. Да не говорим че в това изпълнение мисля че алуминиевите джанти са част от екстрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фордовите бензинки са с меки клапани и газта ги язяждала за едни 50 000 км....от там започват проблемите с компресията и неравномерната работа на мотора. Например в Холандия когато им слагали газ, преди това подменяли клапаните с някакви усилени за целта. Тези неща съм чел във форума на Форд....може и да е така. Затова имайте в предвид подобни неща при тези коли :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за газта е вярно. Ако някой иска кола на газ фордова бензинка не е най-подходящият избор.

Иначе бензиновите мотори на Форд от тези години са супер безпроблемни, но ако се карат на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли само ръчна кутия ли търсите. Защото откакто баща ми покара Карината и на него нещо му се иска да кара автоматик. Особено ако е спокоен шофьор това си ценна екстра човек не се натоварва излишно. Гледам някакви Вектри Б за по 2500 лева с газовите барабар, а доколкото знам не са толкова лоши коли.

А по началото на темата, ако искам да си взема А6/100 бих търсил нещо с по-сериозен мотор. Просто на това купе как добре му идва 2.8 или още по-добре едно 2.2Т .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то добре му идва, ама баща ми иска някво малко моторче. Вчера гледахме една перфеткан А6-ца с ADR и ГИ, слабичко е моторчето на това купе, но пък за спокоен шофьор като него му е добре, но пък колата е 95-та края за 5к (което си е напълно в реда на нещата предвид състоянието на колата, страхотна е и дано да не я дава под 5к) и решиха че искат нещо по-новичко макар и по-малко класно от А6-цата. Гледахме и преди време перфектния Авенсис но и на него му искаха 5к 2000г. и сега са на вълна тия Фокуси. Това за клапаните ще им го кажа, пък те да си решават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава се съсредоточи върху Фикус или Корола. Но Королата има по-кофти съотношение цена-възможности, просто и искат повечко пари а във Фикуса можеш да намериш повечко екстри. Но имай предвид че масово колите от тези години имат подобни клапанни групи, и макар аз много да не ги вярвам тия приказки за толкова лесното прогаряне на клапаните. Т.е. ако ще е толкова нова се оглеждайте за нещо икономично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой му бил казал на баща ми че тия 1.6 горели по 9-10 градско и му се вижда много за 1.6 , което според мен е в реда на нещата, защото фокуса не е много малка кола. Само не знам как ще върви такъв фокус 1.6 с газ климатик и те го искат комби че да има по-голям багажик, че у хечбека като се сложи една бутилка за газта и немало да остане много място, дали нема да е много спрела и да трябва да я бутат по нагорнища :lol: Ма нали икономично трябва да е, така че мисля че ще е добре, ако не искат да я бутат по нагорното ще му кажа да зима 1.8Т :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 ако се кара на бензин ще те изненада колко пъргаво дърпа купенцето за 100 коня:) нагорнищата въобще не са проблем и на 5-та предавка;)

С газ не знам как ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...