batOgi Публикувано 14 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2012 (Редактирано) Здравейте колеги. Светна ми чека на таблото и след диагностика се установи бедна горивна смес - Ауди а8 4,2 д3 2004г. Успокоитела на веригите заминал и сега предстои смяна на същите както и пълно обслужване - така и така ще отварям ангренажа. Сменям веригите обтегачите -( те били някви електронни да ги дявол вземе), както ангренаж ролки помпи спусъци и всички там подробности. Цена около 4300 лева. Запалването от 9 градуса станало 16 и сега глъхне като дам газ. А как гори.... 15-16 със 100 извън града. А в града 25.....Дано да нямате такива проблеми. Те се появявали след 300К км. Редактирано 14 Юли 2012 от batOgi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 Смени майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 16 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 Или горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 Това едва ли ще коригира ъгъла на запалването, обаче! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 16 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 Обтегачите са хидравлични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batOgi Публикувано 16 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 Обтегачите са хидравлични. Така е хидравлични са. Веригите са вкопани в обтегачите и това е довело до промяна на ъгъла на запалване - аз лично ги видях. А и говорих с колега с аналогичен проблем. Сега колата му е съвсем друга. А относно майстора - един от най-добрите в БГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 16 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2012 бедна горивна смесЯ първо проверете MAF сензора. На всичките ми 4.2 го сменях.един от най-добрите в БГ.Кой е той? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batOgi Публикувано 17 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 Като запаля се чува звук все едно е като на старите коли с хидравлични повдигачи за около 2 секунди после се оправя. Майстара се казва Станко от сервиз ДЕН ДЕН Бургас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 (Редактирано) Звука (изтракването) го има и при мен при запалване. Дочух че 4.2 мотора си страда от този проблем. Отн обтегачите според мен и да са вкопани бананите от веригите, обтегача го компенсира и не ми се вярва от това да ти вдига разхода но като ги смениш ще кажеш. Редактирано 18 Юли 2012 от mad.max Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batOgi Публикувано 18 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Задължително колеги. Ще споделя веднага какво е станало с подробности. Понеже имам и А6 4,2 и имаше такъв проблем но беше от необтегнат ремък. След обслужването стана пушка. Говоря за стария мотор 300к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Аз съм с 335 коня с веригите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batOgi Публикувано 18 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Аз съм с 335 коня с веригитеДа и моята е такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batOgi Публикувано 28 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2012 (Редактирано) Моя грешка.... не е FSI. a с ремъка 334 коня BMF. Сега го обслужих за 5500 лв. смених и веригите на валовете както и обтегачите им плюс всички ролки и ремъци. Смених и вакуум регулаторите - 446 лв. единия. Ама сега ми даде в смесено каране за 56км - 6,4 литра. А беше страшно преди това- огромен разход 27-28 в града , 15 извън. Веригите се бяха вкопали в оптегачите и центровката избягала със 7 градуса. Нямаше и ряз и глъхнеше при смачкване на газта. Сега е самолет Редактирано 28 Юли 2012 от batOgi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqnn Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Здравейте колеги. Светна ми чека на таблото и след диагностика се установи бедна горивна смес - Ауди а8 4,2 д3 2004г. Успокоитела на веригите заминал и сега предстои смяна на същите както и пълно обслужване - така и така ще отварям ангренажа. Сменям веригите обтегачите -( те били някви електронни да ги дявол вземе), както ангренаж ролки помпи спусъци и всички там подробности. Цена около 4300 лева. Запалването от 9 градуса станало 16 и сега глъхне като дам газ. А как гори.... 15-16 със 100 извън града. А в града 25.....Дано да нямате такива проблеми. Те се появявали след 300К км.колега маи имам същият проблем колата глухне и се появава чукане кво ли не сменявах и сега сам поръчал оптегачите и веригите надявам се вече да се оправи че се побърках няма откриване на проблема . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlean Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Някой оправял ли е веригите и обтегачите - има ли ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Има, но само с оригинални такива се оправя. Далече от китайските ментета, това са пари хвърлени на вятъра.Внимавайте, има разлика между въпросните обтегачи за 4.2 и 3.7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 (Редактирано) А по какви признаци може със сигурност да се установи, че веригите са тръгнали? Чел съм в audiworld.com как сменят вериги и на коли на 100,000 мили. Редактирано 14 Май 2015 от MadFan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Проверява се първо центровката на ремъка, после се гледат отклоненията с вагком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Medic Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Веригите не са проблем. Едва ли някога са били. Винаги са обтегачите и винаги трябва да се сменят с оригинални ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Моя грешка.... не е FSI. a с ремъка 334 коня BMF. Сега го обслужих за 5500 лв. смених и веригите на валовете както и обтегачите им плюс всички ролки и ремъци. Смених и вакуум регулаторите - 446 лв. единия. Ама сега ми даде в смесено каране за 56км - 6,4 литра. А беше страшно преди това- огромен разход 27-28 в града , 15 извън. Веригите се бяха вкопали в оптегачите и центровката избягала със 7 градуса. Нямаше и ряз и глъхнеше при смачкване на газта. Сега е самолетКолега, сега колко ти дава на извънградско? На всички ли цилиндри центровката беше с отклонение 7 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivaleo Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 някой може ли да ми каже от къде да си купя ОПТЕГАЧИ че се поболях вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Пробвай в Порше запад ... до сега къде си ги търсил, че ги е нямало ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi75 Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Аз заради тези ангренажни вериги си продадох 8цата... и взех Х5 . Иначе от собствен опит да знаете че изкарват до 30 000 км след изтракването при палене. Моята изтрака на 250 000 и я продадох на 286 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivaleo Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Аз ще си я направя и карам още дълго време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 @vivaleo & @Georgi75 - Пичове, уточнете се за 4.2i или за 4.2TDI говорите, щото май сте с различни ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване