Jump to content

Климатик и икономично каране.


Recommended Posts

Темата не е моя - гледах по Дискавъри епизод от Разбивачи на митове. Правиха експерименти и се установи, че при ниски скорости (явно за различните коли е различно) до към 80-100 км/ч е по-икономично да си отвориш прозореца докато караш. При по-високи скорости варианта с климатик е по-икономичен.

Е, не коментираха въпроса, че в жегата, като те хване някое задръстване алтернатива на климатика нема.... :stupid::blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,то за всеки е ясно,че без климатик е по-евтино!А на магистралата естествено,че никой не кара с отворени прозорци. :stupid: Освен може би спестителя Бруно,който не би пуснал климатик за нищо на света. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не коментираха въпроса, че в жегата, като те хване някое задръстване алтернатива на климатика нема....  :stupid:  :blink:

В малката експоатационна книжцица пише,че ако те хжане голяма задръстване е по добре да си спреш климатика,че може да ти прегрее колата...

Просто коментирам написаното,иначе и мен ме е ловило задръстване ...климатика си бие 18С и си ми е берое...стрелката на 90 и не мърда :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като карате на задна колата се обърква и вместо да смуче бензин, връща обратно в резервоара. Колкото повече на задна карате , толкова повече бензин връща. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сравнението е абсолютно тъпо- при 100 км/ч дали е по-икономичсо с/без клима. това е все едно да питаме- кое е по-зелено- черешата или компютъра? нещо не ми се връзват нещата- климатика е за комфорт, а не за икономия. то е ясно че качва разхода на гориво....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че американците са тъпи е разпространено мнение - до тук нищо ново... Че климатика увеличава разхода също е ясно. А хората поставят чисто технически въпрос, кое увеличава разхода ПОВЕЧЕ - отворените джамове или включения климатик.... Ами направиха няколко опита и резултата го съобщих най-отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе верно и аз го гледах,така е,обаче не бях чувал,че като си в задръстване с вкл.клима.има вероятност да прегрее колата ето това не мога да си обясня..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето Хамериканците тестваха климатика на най-ниската степен на температурата, т.е. компресора включен постоянно. А климатроника работи по друг начин, той поддържа температура и включва компресора, само ако се налага.

Така че онова изпитание не беше съвсем коректно, а и кой кара със всички прозорци отворени до долу с скорост над 20-30 км/ч, то вътре ще станеш луд....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...