Jump to content

От 2,5 ТДИ към 1,9 ТДИ


Petkovm

Recommended Posts

Здравейте колеги,някой има ли идея колко дълъг ще бъде филма ако махна един душегроб и на негово място вкарам 1,9 ТДИ П.Д.

Става въпрос за А6 Ц5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От донор ще е,двете коли ще са при мен.

При това условие, смятам, че операцията има голям шанс да успее.

Самото насаждане вероятно ще стане за 2-3 дена. Оживяването и доизкусуряването ще глътне доста повече време. Провери предварително как е реализиран имобилайзера.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста амбициозно от твоя страна да насадиш мотора, да го напаснеш към оригиналните скорости, а и да сложиш куатро. Звучи трудно, та дори невъзможно, но ако все пак успееш, ще ме изкефиш много. Сериозно! Успех! :zustimm::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало, гледай и двете коли да са в една година направени, за да са с възможно най-много сходни части и модификации по години. С имобилайзера смятам, че няма да имаш проблеми, защото местиш от едната кола на другата, заедно с инсталацията. До колкото си спомням имаше разлика в пиновете на таблото между А6 и А4. Друго което се сещам, е че ще ти трябва друго магаре, защото за R4 и V6 е различно. Ще трябва да качиш и маховик на 240 мм, защото до колкото съм запознат има разлика в шлиците. Друго което се сещам, но незнам как ще го реализираш е АБС-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше драми при сработването му с компютър на 4 цилиндров дизел. Те май са по орязани от тези на V6, от към контрол на двигателя. Не случайно на душегуба при изключен дебиЛомер АСР-а НЕ работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБС-а може да не работи пълноценно - т.е. основната му функция ще работи, защото не е свързана с ЕКЮ-то на мотора, но другите функиции (ако ги има), като ЕСП, АСР не е ясно как ще се подкарат. Това не мисля, че е голям проблем. При ауди така или иначе май не са добре реализирани.

Кутията на куатро и предно е с еднаква камбана - куатро кутията има "опашка", в която е торсена.

Проблемът с имобилайзера не е малък - ако ЕКЮ-то си търси таблото, а то не може да се прехвърли (защото донорът е А4) трябва някакъв емулатор. За 1.8т съм чувал, че се правят, 1.9 ПД не е много масов мотор за трансплантация и трябва да се провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с АСР другата ако е куатро няма АСР ако е на предно има,товя не ме притеснява толкова.Много си мисля дали да е куатро другия екземпляр.Ако взема на предно и като сваля мотора се окаже че кутията ще си заспи омирам си на мъка че не е била куатро.

Другия момент е взимам куатро вадя мотора и кутията не става и пак греда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

1.9D куатро има както с роторна помпа, така и с ПД. Разликата в килограмите на А4 и А6 е минимална и може да бъде компенсирана от нивото на оборудване. За мен 1.9Д с куатро не може "да отлепи да върви", затова съвета ми е да се пробва как върви, преди да се инвестира време и нерви в такъв "проект".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще следя темата с интерес, отивам за семки :hilezh:

Що бе,какво развитие очакваш.

Много се чудя дали да го подхващам и най вече за куатро.

Кой знае какво вървене не ми трябва,но не и да пъшкам по баирите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигнеш ли до пъшкане, винаги имаш право на един ремап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...