Fenix1 Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Здравейте, собственик съм вече над 3 години на Ауди А6 2.7 tdi quattro S-Line.Преди 2 години му смених всички филтри при смяната на маслото.Сложих му Castrol Edge 5w30 (заради DPF филтър).С това масло минах 26500 км и и преди да свършат оставащите 3500 км пършо изтекоха дните и сега свети сервиз.Въпроса ми е горивният филтър трябва ли пак да се сменя при смяната на маслото?В сервиза ми казаха ,че трябва но на мен ми е ясно защо.Нпакъде бях чел, че се сменя на 60000км?И другият въпрос на тази кола може ли да се слага друго масло?Ако има някакво да ми препоръчате?Имам и друг проблем, парктроника отзад свири постаянно няколко секунди все едно дава грешка и после не работи, открих кой сенсор не вибрира, но понякога се оправяше сам, дали е замърсен и ако се свали може ли да се почисти?Сблъскали ли сте се с такъв проблем?Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 ...Сложих му Castrol Edge 5w30 (заради DPF филтър).С това масло минах 26500 км и и преди да свършат оставащите 3500 км пършо изтекоха дните и сега свети сервиз.Въпроса ми е горивният филтър трябва ли пак да се сменя при смяната на маслото?В сервиза ми казаха ,че трябва но на мен ми е ясно защо.Нпакъде бях чел, че се сменя на 60000км?...Според мен за кола карана в Бг, 26000км с едно масло си е доста смело начинание. Същото се отнася и за горивния филтър. Аз моя го сменях на 20000. Но всеки си решава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 И моя горивен филтър го сменям на 20 000 км, маслото на 10 000 км , българския бензин или дизел не са толкова качествени, че да рискувам да карам толкова километри с едно масло и филтри, все пак това си зависи до човека и как се отнася към колата си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Според мен за кола карана в Бг, 26000км с едно масло си е доста смело начинание. Същото се отнася и за горивния филтър. Аз моя го сменях на 20000. Но всеки си решава.+1Подкрепям, че пробега е доста. Като марки Кастрол и Мотул(Specific 504 00 507 00 или 5W-30 8100 X-clean+ 5W-30) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fenix1 Публикувано 16 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Благодаря ви за информацията, принципно колата е подържана много, като е гаражна и за всеки детайл от нея (уплатения, кожи, джанти, боя и т.н.) има обаче съм се съветвал, че и честата смяна също е вредна.Все пак Ви Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Аз на моята 3.0 сменям всичко на 15000!120лв е горивния и др. филтри! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Аз също сменям масло и филтри (въздушен, на купето, горивен и маслен) на 15к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 За едно ТДИ попаднало на българска нафта 30 000 км е убийство. Масло на дизел се сменя на 10 000 км. Максимум. И е пълна глупост (да ме извинявате за израза), че честата смяна вреди. Аз на бензинката смяням на 15 000 км масло и всички филтри, а карането ми е 90% извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Те в сервиза и скоростите ще ти сменят ако ги питаш тях Правилно си чел че горивния филтър се сменява на 60 000км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Ти приятелю виждал ли си на какво става филтъра след 10 000 с нашата нафта? То не проблем и 100 000 да караш с него, а после можеш да хвърлиш цялата горивна система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Виждал съм на 60 000км защото на толкова го сменявам и изобщо не беше толкова мръсен Предполагам че хората дето пишат сервизните книжки на колите са предвидили че техните коли ще се карат и в България Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 (Редактирано) Е колко да е мръсен, качества като пропускливост и степен на филтриране хич не са важни. Що не го сменяш на 120 000 - пак ще е същия на вид, или направо като италианците - доживот. Абе яд ме е, че хора с възможности да си купят читава нова кола, скъпа при това, се стискат (без извинение) за 60-70 лв за един филтър 2 пъти годишно, а в същото време едно пълнене на резервоара е не по-малко от 150-200 лв. Редактирано 21 Август 2012 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fenix1 Публикувано 24 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Не става въпрос за парите, аз поне съм от хората, които подършат колата, става въпрос за начина ,в БГ се опитват повече да подслъгват в сервизите елементарната цел да припечелват повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 25 Август 2012 Доклад Share Публикувано 25 Август 2012 друго масло освен 5-30 с спец. 507 не трябва да слагаш но според мен 26000 км е много за това масло, предполагам че караш и градско. това масло за да го сменяш над 15 000км. или на 2 год. примерно, тъй наречения лонг лайф режим, трябва да караш 90% извън градско. всичко останало си сменяй на 15 000 км. за горивния филтър въпреки че всеки плюе наща нафта, мисля че до 30-40 000 км. няма да имаш проблеми. все пак не сме баш бушмени и има някакъв контрол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Аз сменям горивния филтър на 30 к км и последния го разрязах за да видя колко е мръсен вътре и какво точно се случва в него. Останах изненадан, половината от филтъра беше потъмнял, а другата половина от хартията беше с жълт цвят. През повечето време от пробега, съм зареждал предимно от Шел в страната (най-често Благоевград и Пазарджик, но има и около 6-8 к км с Лукойлска). Изводите ги оставям на вас. На следващия филтър ще му направя отново дисекция, за да видя какво се случва вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване