Jump to content

Вероятен проблем с подгряване при 1.6 ТД


Kompresor

Recommended Posts

Симптомите са следните. Колата е студена давам контакт лампата за подгряване свети 2-3 секунди постоянно и започва да мига мига около 2 минути и спира да мига, мотора пали от половин оборот. Колата е топла, веднъж при контакт не светва лампата за подгрев изобщо веднъж свети по гореописания начин, когато е топла не пали толкова бързо колкото студена. Какви са тия аномалии с това подгряване имате ли си на идея ? Според мен реленцето за подгрева изключва прекалено късно минава повече от минута докато щракне.

Не съм вадил подгревни свещи да им проверя дереджето възможно ли е да е от тях? Като е студена и като подгрее пали като чисто нова, нещо релето ли ? gruebel.gif

Редактирано от Kompresor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата пали,хич да не ти пука.При мен подгряването изобщо не светва нито на топла нито на студена кола,дори и за миг и независимо дали изчаквам релето да цъкне на контакт или не,пали като бензинова,от четвърт оборот,така,че не се филмирай излишно! Не ръчкай нещо,ако не си 200% сигурен,че е развалено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На горещ мотор ако не я изчакам да подгрее минута въртя минута докато запаля, и е смешно щото изгасям, стоя пет минути и трябва да запаля и да тръгна аз чакам да подгрея че да запаля без да се изложа. Питам защо топла пали по трудно отколкото студена ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо и какво на помпата ? Междо другото прави един друг проблем - на втора се изцепва супер яко стига 60кмч и забива муцунката сякаш не и стига горивото. Да отида да ми погледнат помпата, а ? gruebel.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровка и самото състояние на помпата да се погледне. Според мен се насочи натам,може и филтъра да погледнеш,ако не е сменян.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм експерт,но съм се сблъсквал с почти същите проблеми.

За мигането на лампата за подгрева: На четвърта свещ има закачен един тънък кабел,повери дали е там или да не е прекъснат,проблема ако не е там си провери свещите.

При топлия старт решенията са две износен елемент(както колегата е писал по горе) или температурен датчик. Елемента можеш да повериш като при загрял двигател, и знаеш че ще запали трудно, поливаш помпата с вода да я охладиш,ако запали лесно най-вероятно е пътник.

Датчика се намира на главата отзад,дано е той,при него решението е нов.

Дано съм помогнал успех:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...