Kompresor Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 (Редактирано) Симптомите са следните. Колата е студена давам контакт лампата за подгряване свети 2-3 секунди постоянно и започва да мига мига около 2 минути и спира да мига, мотора пали от половин оборот. Колата е топла, веднъж при контакт не светва лампата за подгрев изобщо веднъж свети по гореописания начин, когато е топла не пали толкова бързо колкото студена. Какви са тия аномалии с това подгряване имате ли си на идея ? Според мен реленцето за подгрева изключва прекалено късно минава повече от минута докато щракне.Не съм вадил подгревни свещи да им проверя дереджето възможно ли е да е от тях? Като е студена и като подгрее пали като чисто нова, нещо релето ли ? Редактирано 20 Август 2012 от Kompresor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Щом колата пали,хич да не ти пука.При мен подгряването изобщо не светва нито на топла нито на студена кола,дори и за миг и независимо дали изчаквам релето да цъкне на контакт или не,пали като бензинова,от четвърт оборот,така,че не се филмирай излишно! Не ръчкай нещо,ако не си 200% сигурен,че е развалено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 20 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 На горещ мотор ако не я изчакам да подгрее минута въртя минута докато запаля, и е смешно щото изгасям, стоя пет минути и трябва да запаля и да тръгна аз чакам да подгрея че да запаля без да се изложа. Питам защо топла пали по трудно отколкото студена ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Това ще да има нещо общо с помпата според мен,подгряването не играе никаква роля в случая! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 20 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Защо и какво на помпата ? Междо другото прави един друг проблем - на втора се изцепва супер яко стига 60кмч и забива муцунката сякаш не и стига горивото. Да отида да ми погледнат помпата, а ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Центровка и самото състояние на помпата да се погледне. Според мен се насочи натам,може и филтъра да погледнеш,ако не е сменян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 На мен ми звучи като помпа - износен ротор. Щом топла не пали, подгревните свещи нямат общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_joro Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Колега като е топла просто дръпни обогатителя и пак ще пали от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пашата Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Не съм експерт,но съм се сблъсквал с почти същите проблеми.За мигането на лампата за подгрева: На четвърта свещ има закачен един тънък кабел,повери дали е там или да не е прекъснат,проблема ако не е там си провери свещите.При топлия старт решенията са две износен елемент(както колегата е писал по горе) или температурен датчик. Елемента можеш да повериш като при загрял двигател, и знаеш че ще запали трудно, поливаш помпата с вода да я охладиш,ако запали лесно най-вероятно е пътник.Датчика се намира на главата отзад,дано е той,при него решението е нов.Дано съм помогнал успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване