ole Публикувано 28 Август 2012 Доклад Share Публикувано 28 Август 2012 Имам следния проблем, адски муден е мотора в ниските обороти и то имам предвид до 2000 оборота и по-точно при всяко тръгване трябва адски много газ да й дам за да тръгне. Имам преки наблюдения върху предната си кола 1.8Т пак quattro и онова тръгва по-отзивчиво и с много по-малко натиснат педал на газта. Какъв може да епроблема? Никакви грешки не трупа на мотора? Кои стойности на ваг ком да проверя и евентуално да се види къде е проблема? Иначе турбото си прави и държи 0.5 бара налягане, но забелязах че на 1-ва почти никога не достига 0.5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Лъчо,баце да не звуча като развалена грамофонна плоча но:- Смени ли свещите?- Почисти хубаво дросел клапата и я адаптирай с Ваг Ком.- Погледни какви данни дава дебитомера (на 2-ра предавка до прекъсвач,така и турбото можеш да провериш дали прави 0.6 бара)- Виж прегледайи вакуми,маркучи за въздух.Това най-вече направи,по-дребни неща можеш да направиш,като си смениш горивния филтър,въздушния и т.н след първите процедури дето ти казах,накрая може да изразходиш от стария бензин до резерва,да прежалиш едни 20-30лв. да отидеш до ШЕЛ или ОМВ и да я почерпиш по-добър бензин 100 октанов или 100 октанов рейсинг +И ако тогава ако няма подобрение след всичко направено и изрядно ще се мисли пак по въпроса.Успех за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Добре свещите ще ги сменя, дросела ще го почистя и адаптирам с ваг ком, дебитомера какви стойности трябва да дава? А турбото повече от 0.5 не прави Горивен филтър имам нов трябва да се хвана да го сменя, въздушен се чудя дали да не сложа от тия ментаците конус. Хайде като ги свърша тия работи ще пиша. ОФ а с тая предна броня не мога на никой от каналите около мен да я кача Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Това за свещите ти го казах още като взе колата.Ти все казваш ще ги сменя,ще ги сменя ... е вземи ги смени и то с хубави.Дросела хубаво почистен и адаптиран с ВАГ КОМ.Турбото на сток 150к.с трябва да надува на 2-ра предавка в прекъсвач на 0.6 а не на 0.5 виж защо е така.Дебитомера пак на 2-ра предавка до прекъсвач трябва да дава стойности от 120мг./с всичко под това е признк че не е много в ред.И накрая горивния смени ... и въздушния с хубав филтър не ти трябва конусни и прочие и така.И след всичко това ако не усетиш промяна в което се съмнявам ... пак ще мислиме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Знам знам, още днес ще си поръчам тука гледам бая колеги предлагат само да избера некой Дросела днес си играх да го чистя с обезмаслител изчистих го колкото можах само че се появи проблем. Поне аз до колкото разбрах не искаше да се адаптира. Като му правя адаптацията нали се цъка 098 канал и там се цъка switch to basic settings и горе в най-дясното поленце изписва RUN или нещо от сорта и почти веднага след това изписва нав сичките полета "channel 098 not available" поизчаках го така минута, цъкнах обратно към mes blocks изгасих вс запалих колата и стрелката постоянно си играеше нагоре надолу така пробвах няколко пъти но все така правеше. А и имаше грешки после за клапата изчиста ги и пак се появът. Има ли вариант пластмасовата част от дросела да не е херметически затворена и като съм го мил да е влезнала вода Взех си нов въздушен филтър тръгнах да го сменям ама като видях тоя на колата къв е чист и изглежда нов и го оставих. Горивния ще го сменя днес по-късно. За турбото на която и да е предавка не надвишава 0.5 на никакви обороти, над 6000 оборота пада около 0.2 и продължава да пада. Даже днеска засичах пак и над 0.4 не качи ама тва след като го имаше вече проблема с дросела може би заради това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Има ли вариант пластмасовата част от дросела да не е херметически затворена и като съм го мил да е влезнала вода Не.По-скоро си е тръгнал самия дросел.Сега вероятно и при студен двигател при първо палене ще ти гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Кажи каква грешка ти дава на дросела. Като я покара, не се ли самоадаптира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Ще погледна за грешката и ще пиша. Иначе карах я но промяна нямаше.Не.По-скоро си е тръгнал самия дросел.Сега вероятно и при студен двигател при първо палене ще ти гасне.Малко играят оборотите и се стабилизират, но от време на време се качват, падат.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Аз си купих свещи от ето този колега преди 2+ години и съм доволен http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=104458&st=0При мен имаше проблем със паленето при влажно и студено време, смених дросела и се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Оле,оле ...Свещи препоръчвам Коко или ако имаш пари Райно.Дросела що го чисти с обезмаслител ... има едни хубави шпрейове на Вюрт ... с него е трябвало да изчистиш до огледален блясък.Искаш да кажеш че си го мил с вода ли?Това пък защо си го направил???Турбото поне при мене когато го закачах преди много време при този тест си правеше 0.6 ... при теб явно има проблем за да неможе да надуе до толкоз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Покарай колата 30-50 км и дросела ще се адаптира сам. Моя дросел не искаще да се адаптира и се наложи да бъде заменен. Дано цената му да е паднала, че преди време беше 900 и неколко левове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Карах още, не иска да се адаптира. Грешката е следната даже грешките, 2 са2 Faults Found:17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - -17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached P1565 - 35-00 - -2-рата се изчиства като цъкна да изчисти грешките, но 1-вата си седи, разтърсих се и видях че решение на 1-вата е да се адаптира дросела, но при мен не ставаЗа тази Lower Stop not Reached прочетох че пише да се почисти дросела или че е повреден и трябва да се смени, освен да го сваля и да го чистя пак но го лъснах предния път.А и ми свети постоянно check engine лампата. Дросела го чистих с обезмаслител, защото с него мазнотии и мръсотии се чистят адски лесно, с вода го изплакнах после. Дебитомера го гледах, обаче не в движение а на място като се изреже до 5-6к оборота и стойностите стигат 60-70 не повече Налягането на турбото пак гледах и ся на никоя предавка на каквито и да е обороти не стига дори и 0.4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 За да провериш дали имаш дупки в турбопътищата, свали маркуча от филтъра към турбината и запуши отвора.При работещ двигател - трябва да изгасне. Ако не изгасне и при форсаж -> дупки в маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Хах, при мен още като извадя маркуча от филтърната кутия, който отива към турбината и мотора гасне. При палене на изваден маркуч работи точно 1 сек и пак изгасва, това какво ще значи? Пак свалях да чистя дросела, сложих го обратно пак адаптация, но стигам пак до error и неще да се адаптира та сега пак си се форсира сам мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Бях ти написал за дросел,за дебитомер и за турбо ... но виждам че не си направил това дето съм ти препоръчал ... ти си знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Хах, при мен още като извадя маркуча от филтърната кутия, който отива към турбината и мотора гасне. ....Ами ако дебитомера ти е във филтърната кутия ще гасне,няма как . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 На дросела вероятно не му работи моторчето щом не се адаптира .Може да опиташ да отвориш капачето и да със почистващ спрей за електроника да премахнеш натрупания графит от четките.Като се натрупа дава утечка.Пръскаш навътре към моторчето през процепите хубаво да отмие всичко и изчакваш да изсъхне.Ако не е друго пак ще тръгне.При мен работи повече от година след тази "проба". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Да вярно въобще не се сетих че ще се разминават данните от дебитомера и от това което смуче турбината. Ще си взема утре такъв спрей и ще видя какво ще стане.Бях ти написал за дросел,за дебитомер и за турбо ... но виждам че не си направил това дето съм ти препоръчал ... ти си знаеш.Всичко, което написа Марто съм направил, само за свещите ще изчакам 14-то число аванс да дойде и ги взимам от Коко. Кое не съм направил? А за турбото, пробвах пак това което колегата по-горе предложи и като стисна хубаво маркуча така че почти да не може да взима въздух и дам газ угасва, което би трябвало да значи че няма дупки по турбо пътищата, какво е следващото което трябва да се провери, когато турбото не надува както трябва? А дебитомера на 2-ра до червено си отива 110-120 като стойности, значи е ок? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Дросел-а е трябвало да го почистиш с онзи шпрей на Вюрт дето ти казах и да не го миеш с вода.Турбото трябва да видиш защо не надува на 0.6 бара.Дебитомера щом прави 110-120 значи е добре.Свещите щом си поръчал добре.Филтрите смени също.И след като видиш турбото,смениш свещите и филтрите,оправиш дросел-а иди и сипни 20лв. на Шел Рейсинг + 100 октана и я виж как се държи и има ли промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 (Редактирано) И моя дросел не искаше да се адаптира и турбината надуваше 0,3-0,5. След замяната му нещата си дойдоха в норма. Щом не иска адаптация значи е дал фира. Редактирано 3 Септември 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Значи заради дросела може да не надува както трябва турбото? Въздушния филтър смених, но още не съм намерил канал, на който да мога да се кача за да сменя горивния филтър Изяде ми морето тоя дросел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 От старото Ауди не ти ли остана дросел-клапата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Не, точно 2 или 3 не съм сигурен чарколяци са ми потрябвали за сегашната кола да взема от старото Ауди и те са продадени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 (Редактирано) Здравей колега, при теб май изглежда да е същия случай като при мен (обаче аз съм с A3 1.8T AGU)http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=128073Поне това, което аз изчетох за въпросните грешки (при мен и двете са неизтриваеми) тук и по други форуми, е че дросела е 99% заминал, откъде и идва проблема с вървежа. Редактирано 3 Септември 2012 от lowforce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Прочетох ти темата колега. Тия 2-те грешки и при мен изкочиха след чистенето и съответно не искат да се изтрият, т.е. 2-рата се изтрива при мен, но след опит за адаптация пак се трупка. Само не разбирам как с чистенето сме го докарали до тия грешки? Явно дросел ще трябва да се търси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване