Kissman Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Колеги,от 2-3 дена се боря с проблеми с крушките...отначало единия стоп-казах си е,случва се...заедно с него обаче и мигача почна да ми прави проблеми,смених ги и щях да забравя за случката ако на другия ден не ми изгоря крушката този път на другия стоп,смених го но продължи да ми изписва грешка че имам още някъде изгоряла крушка-оказа се единия халоген за мъгла!?След ден,два ще сменя и там крушката но днес вече ми разби нервите пищенето на бордовия комп че единия заден габарит е изгорял.....какво става незнам????!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Провери напрежението, което алтернаторът подава, измери на клемите на акумулатора преди да си съсипал и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bizkitnas88 Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 (Редактирано) Това не е проблем... аз сменям крушки на месец поне 2! този месец десен фар и на стопа крушката за мъгла. сега мисля да свалям таплото че 4-5 крушки несветят (дълги, една на километража т.н.) вчера забелязах че не свеки път лампите светват в купето само кат им е кеф... бива Редактирано 11 Октомври 2012 от bizkitnas88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Сериозно ли не е проблем?Може конкретния случай да е каръшки но аз за 25 години шофиране съм сменил не повече от 10 крушки изобщо.Проверете си зареждането както е обърнал внимание колегата по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 11 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 (Редактирано) а в какви граници трябва да е това напрежение ?Впрочем и аз смятам че не е нормално толкова често да горят крушките... Редактирано 11 Октомври 2012 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Iliev Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Абе и аз смених 3 крушки на едно и също място за 7 месеца и си мислех, че ми има нещо на колата, после гледах тоя филм (на 3:40 от филма) и разбрах, че най-вероятно проблема е, че самите крушки са си шит. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bizkitnas88 Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Аз лично сам го проверявал напрежението и е наред а проблема е същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 13 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 незнам вече какво да мисля,но има резон и в това което се каза-че крушките които продават са некачествени и нетрайни,както и законите на Мърфи че всичките крушки изгарят по едно и също време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Това с крушките с прецизно заложен живот ми се е случвало веднъж, когато в един ден умряха и двете H4. Рових за бушони и какво ли още не и всичко си изглеждаше наред. През първата бензиностанция взех едни осрам и от тогава проблем не съм имал (близо 2 години). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване