jijix Публикувано 21 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2012 Какво има на вала в двигателя зад зъбно колело 17? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 21 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2012 Има семеринг ако за т'ва питаш...ето и нагледно! My linkДано съм помогнал... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_m Публикувано 21 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2012 този вал, колело № 17 е за задвижването на маслената помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 22 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 (Редактирано) този вал, колело № 17 е за задвижването на маслената помпаЕй това питах, мерси ice_m, т.е. няма значение на положението му при смяна на ангренажа. Зачудих се много, защото е маркиран, а когато въртя двигателя, няма точно съотношение между основните валове и него. Вчера смених всички ремъци, вкл. и англенажен, макар че той единствен беше в добро състояние.knejata - семеринга го видях, даже го записах. Нямах наличен за да го сменя, но той не течеше. Между другото и сега и предния път като сменях ангренаж, установявам че ми тече семеринга да голния вал! Аз не съм го сменил, защото го нямах наличен, но явно когато се разглобява там трябва да си го купувате винаги и да го сменяте. Редактирано 22 Октомври 2012 от jijix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_4e Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 да ползвам темата на колегата, при мен семеринга си пропуска масло и се усеща радиален луфт при разклащане с ръка....виждам че има някакво "Кольцо направляющее" там, позиция 3, някой сменял ли го е и имали качествени алтернативи и цена за ориентир че руската етка не го намира като артикул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Между другото и сега и предния път като сменях ангренаж, установявам че ми тече семеринга да голния вал! Аз не съм го сменил, защото го нямах наличен, но явно когато се разглобява там трябва да си го купувате винаги и да го сменяте.явно ще ти остане задача при следващата смяна на ангренажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Ей това питах, мерси ice_m, т.е. няма значение на положението му при смяна на ангренажа. Има значение при автомобилите с делко!Зачудих се много, защото е маркиран, а когато въртя двигателя, няма точно съотношение между основните валове и него.Маркиран е точно поради горното - на автомобил с делко ако не го зацепиш където трябва, ще запалиш някой друг път, освен ако не си настройваш после и делкото.За автомобили без делко, а с бобини - няма значение. Но шайбите с маркировката си остават от 1.6 мотора на Ауди 80 насам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 24 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 За автомобили без делко, а с бобини - няма значение. Но шайбите с маркировката си остават от 1.6 мотора на Ауди 80 насам...Маркировка при мен има не само на шайбата, а и на пластмасата зад шайбата. има белег на около 1см над шайбата. Тази пластмаса едвали е наследена от автомобил с делко?Аз за всеки случай запазих положението на това колело. Колата си запали и си е ок вече 3-ти ден, така че не очаквам проблеми от него.Излиза ми обаче грешка G40, което ми говори че най- вероятно съм забравил да закача куплунга на хол сензора, днес в обедната почивка ще огледам къде се намира и предполагам че ще се оправи и това. Малко започна да ми придърпва между 3500 до 4500 оборота. Надявам се да е от този сензор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_m Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Има значение при автомобилите с делко!Маркиран е точно поради горното - на автомобил с делко ако не го зацепиш където трябва, ще запалиш някой друг път, освен ако не си настройваш после и делкото.За автомобили без делко, а с бобини - няма значение. Но шайбите с маркировката си остават от 1.6 мотора на Ауди 80 насам...за делкото е вярно , но само ако делкото е поставено на блока, при мен делкото е зацепено на единиа от разпределителните валове. Аз съм с 2,0 16v ,и няма значение как е зацепено. преди 6 месеца си правих обслужването. Нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Маркировка при мен има не само на шайбата, а и на пластмасата зад шайбата. има белег на около 1см над шайбата. Тази пластмаса едвали е наследена от автомобил с делко?Аз за всеки случай запазих положението на това колело. Колата си запали и си е ок вече 3-ти ден, така че не очаквам проблеми от него.Излиза ми обаче грешка G40, което ми говори че най- вероятно съм забравил да закача куплунга на хол сензора, днес в обедната почивка ще огледам къде се намира и предполагам че ще се оправи и това. Малко започна да ми придърпва между 3500 до 4500 оборота. Надявам се да е от този сензор?Датчика ти е на втория вал, намира се до ремъчната шайба на другия разпределителен вал. Вижда се само капачка с букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 26 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2012 Все пак се оказа че няма да се размине без проблем. Моля да го обсъдим в тази тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=132824 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts