Jump to content

Как се сваля стартер на ABK


rosen___

Recommended Posts

Момчета, счупих си стартера и колата ми е блокирана пред блока, вчера успях да развия горния болт на стартера, но долния не мога да го стигна с какъвто и да е инструмент, с тресчотка с камък не се събира, гаечен ключ няма ход и се чудя дали е възможно да се свали изобщо стартера без да се сваля 2-ката на изходящия колектор. Моля за помощ, благодаря на отзовалите се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През отвора под акумулатора ставаше упражнението ...

При мен лично - сваляне на двуцеФката, дългото рамо и така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш кората под двигателя и на канал става най лесно,вчера поставяхме точно на такъв двг стартера.Стартера се намира под акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш кората под двигателя и на канал става най лесно,вчера поставяхме точно на такъв двг стартера.Стартера се намира под акумулатора.

предполагам че чевека пита за чалъм как да отвия болтовете и с помоща на какво,то е ясно че на канал и се маха кората

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета аз отдоло лежах близо 2 часа и успях само горния болт на стартера да сваля, долния болт без да сваля двуцевката май няма да мога да го развия нали, утре това ще мъча, освен ако не сваля стойката на акомулатора и от там да го мъча

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвивал съм му болтовете без да свалям двуцевката. Много трудно беше , но с тресчотка и късо удължение на гидорията можеш да се справиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сме смъквали двуцевката,може би са нужни необходимите инструменти,развихме и завихме с малка тресчотка

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...

Продължавам темата, тъй като щях да пускам същата, но за DZ двигател, Ауди 80 Б3. Отгоре няма никакъв достъп заради входящия колектор. Отдолу никаква възможност, освен да напипаш с пръсти главите на болтовете. Аз тръгнах първо по трудния начин, да свалям двуцевката, която се държи с 4 гайки за изходящите тръби. Едната я развих много трудно, а другата - невъзможно. Докато се чудех дали да свалям изходящия колектор от двигателя, прочетох в темата тук за достъпа през дъното на акумулаторния отсек. При мен има четириъгълно капаче, през него има лесен достъп до горния болт. До долния има достъп, но по-труден. Гаечен ключ не става въобще. Имате нужда от по една вложка 19 мм за гедоре най-голямото и средното, чупещият се преходник за тях и подходящ ключ 19 мм лула. Мястото е много малко и първо се слага вложката, а после гедорето, макар и трудно. Аз демонтирах и предпазната ламарина около маншона на вътрешното каре. С лулата и една къса тръба върху нея за увеличаване на силата леко го помръднах. След това с гедорето малко, после пак с лулата и така, докато започна да се върти с ръка. Канал нямаше да ми свърши никаква работа, тъй като няма място и нямаш опора, да се завърти ключ. Само отгоре става. Махнах гумата колкото да развия ламаринката на маншона и да развия гайката 13 мм на плюсовия кабел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...