Jump to content

Мнение за ангранажен ремък !


onid

Recommended Posts

Здравейте,

имам следното питане относно ангренажния ремък на колата ми - Ауди А4 1.8Т 2002 г. Колата е закупена от човек който е карал в БГ само 4 месеца, като той ми казва че е направип цялостно обслужване (смяна на масло, филтри, ремъци и т.н.), като е минал 4000 км. Като цяло му вярвам, но всепак искам да се допитам и до вашето мнение, за целта направих оглед и честно казано ми изглеждат сменени ролките на ангранажния ремък, самия ангренажен ремък, пистовия ремък и обтегача на ремъка. За целта направих и снимки от които надявам се да добиете представа за това което говоря. Колата в момента е на 138 000 км. по километраж. Има и бележки на които пише следваща смяна на маслото на 143 000 км. и на ремъка на 190 000 км. тоест ремъка следва да е сменен на 130 000 км. Забелязах че на ангранажния ремък има един номер 58330 30 1 2012, чудя се дали последните 7 цифри не показват датата на производство на ремъка, кето можеби доказва че е сменен.

Моето мнение е че за да съм сигурен във всичко това то би трябвало аз да ги сменя за да съм на 100 % сигурен, но пък ако казва истината може да се спести някой лев за определен период. Като цяло мисля ремъка все пак да го сменя на 170 000 км. т.е. 20 000 км. преди бележката.

Ако някой знае на колко точно се сменят ремъците и с какво точно масло трябва да се кара и колко, бих бил благодарен за информацията.

Предварително Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колега ни6то ли4но но тези контита не са имане аи по вида на ремака сменяи няма да изкара мн апак и не са кои знае колко скапи но това си е твои проблем за мен са си не ка4ествени един конти ми се скаса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колега ни6то ли4но но тези контита не са имане аи по вида на ремака сменяи няма да изкара мн апак и не са кои знае колко скапи но това си е твои проблем за мен са си не ка4ествени един конти ми се скаса

Добре,че малко хора разбраха какво точно си написал :hilezh:

Редактирано от venko74
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я си карай спокойно!

виж тук: http://www.gates.com/common/downloads/files/Gates/TimingBeltReplacementChart.pdf

или тук: http://www.gates.com/common/downloads/files/Gates/TimingBeltReplacementGuide.pdf

аз 2 пъти вече сменях ангренажния и 2-та пъти нямаше видимо износване или разтегляне. според мен ангренажния може да изкара спокойно и 100к км. за разлика от другите ремъци, който на 50-60к км са просто в трагично състояние. Дългия който задвижва алтернатора се беше разтегнал така, че беше за 1-2мм от съседната ролка, там където е отегача с голятата пружина. освен това на 3 места се бешепукнал външно, все едно съм го зарязал с макетно ножче. късичкия пък който движи водната помпа беше напукан отвътре от към зъбите, все едно е ратотим 10-15 години! и на 2-3 места беше като отрязан също.

според мен понеже ангренажния е закрит от пластмаси климатичните условия му влияят много по малко и се износва само механично, докато другите просто стареят от климатичните промини.

Редактирано от jijix
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,че малко хора разбраха какво точно си написал :hilezh:

Ааа, аз му разбрах и доста се смях .. :D

Едно, че Контито е едно от най добрите предложения (качество- цена) на нашия пазар, второ, че на всяка опаковка си пише къде е произведен, до кога е годен и т.н.. само че това е за Конти от официални вносители на марката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...