Jump to content

1.8t изгасна в дъждът


xsport

Recommended Posts

колата е А3 1.8т както си карах на не загрял мотор в проливният дъжд колата изгасна и до там пробвах да запаля 3-4 пъти но никой .... дали може да е глътнала вода :steinigung: .... иначе стартера си върти няма грижи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извади кабела на бобината изтрий го хубаво и си го сложи.

незнам на А3 бобината къде е но на Б4 има един отточнок точно на бобината отгоре и като се задръсти малко прелива именно върху бобината. имал съм един 2 пъти проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.8т бобините са на всеки цилиндър ;)

Колега пусни един Ваг-Ком.

Да засмуче вода трябва да минеш през язовир :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ако засмуче вода едва ли ще върти двигателя, и няма да е хич хубаво, става хидравличен удар в цилндрите и не е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж под чистачките да не е станало езеро и се моли да не е дал фира компютъра, който е там пред шофьора.

ПП: Моя грешка сега видях, че става въпрос за А3. Дано проблема е електрически.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години и моята кола го правеше тоя номер.Даваше накъсо,защото имало някакъв оголен кабел под колата и не пали докато не изсъхне кабела:steinigung::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми да ви кажа аз толкова вода не бях виждал от дъжд на живо. В една от улиците имаше такси кое беше потънало до прозорците ..... Ще ходя сега да пусна ваг ком. Спомням си че светна ето такава лампа след като изпищя зумера (!) .

Редактирано от xsport
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая лампа от ауди я дават за намаляла спирачна течност, но на мен ми е светвала и за ниско напрежение. Сигурно напрежението не стига на датчика да пробие и за това изписква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грещките са :

7 Faults Found:

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

26-00 - Output Open

01249 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01250 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01251 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01252 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01247 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01259 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Като N75 ми е изключен понеже смених турбото и тия дни трябваше да я карам да я мапнат ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

31-00 - Open or Short to Ground

???? някъде е глътнала вода

изтрий грешките, почисти си отворите за оттичане.

прегледай си свещите и бобините

за последното, виж релето на горивната помпа, какво става, някъде под волана беше... ако се е затлачило под акумулатора е напълно възможно да е протекло върху него

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

31-00 - Open or Short to Ground

???? някъде е глътнала вода

изтрий грешките, почисти си отворите за оттичане.

прегледай си свещите и бобините

за последното, виж релето на горивната помпа, какво става, някъде под волана беше... ако се е затлачило под акумулатора е напълно възможно да е протекло върху него

какво имаш предвид глътнала вода ? в двигателя ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде по тоците е влезнала вода

или

ако се е затлачило под акумулатора е напълно възможно да е протекло върху него

т.е. покрай бушоните и в краката на шофьора.

виж си релето на горивната помпа, това е една от грешките и е напълно възможно да не пали от това.

релето се намира там, където може да протече вода от това, което ти написах в горните редове.

нямам предвид да е глътнала вода в двигателя...воден удар или нещо подобно, все пак не си минавал през някое езеро ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - безболезнено е да провериш дренажа под акумулатора да не се е запушил и да е станало язовир. Опипай под стелката в краката около педалите за влага. Незнам на А3 къде се намира бордовия, но ако е под лявата чистачка, може някой майстор да е строшил капака на бордовия в задния му край и да ти се стича вода върху компа и релетата. Като отвориш панела с бушоните опипай за влага също.

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След обяд и аз четох тази тема и се радвах ,че си сложих и двете кори отдолу и вечерта в големия порой на един светофар газзз и в една огромна локва направо като скутер. Нищо не се виждаше напред... :) ..все едно бях под вода.. на задното огледало другите коли далече зад мен... и се кефя ...ноо.

Усетих двигатела започна да къса и до... там.. :( изгасна и подмириса. Въртях ,въртях около 20 мин, - няма запалване.Излязох в големия дъжд с едно фенерче започнах да гедам под капака. На първи поглед всичко нормално но гледам комутатора ,буксата му и бобината леко мокри.Махнах и тръбата на въздушния филтър за да мога да работя и започнах да бърша...:))...Причината се оказа капка вода върху плюса на бобината.Забърсах малко там до клемата на кабелчето и с чукването запали все едно нищо не се е случвало. Двигателя не беше много намокрен - просто от някъде е пръснало вода точно там -на клемата на захранващия кабел на бобината. Наоколо буксите бяха мокри но като ги разкачах вътре са сухи - отгоре гумените маншони много добре ги предпазват. Чудно ми е ,че пак влезе вода независимо ,че наскоро си сложих и двете предпазни кори отдолу..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема ще питам в тази .. Продават ли се уплътнения за стоповете понеже ми е протекло от тях :( днеска ги свалях бърсах и чистих гняс :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...