xsport Публикувано 28 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2012 колата е А3 1.8т както си карах на не загрял мотор в проливният дъжд колата изгасна и до там пробвах да запаля 3-4 пъти но никой .... дали може да е глътнала вода .... иначе стартера си върти няма грижи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2012 Тоци?Свещи?Аларма?Вагком =)Еку ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Вода около бордовия и релетата около него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 извади кабела на бобината изтрий го хубаво и си го сложи.незнам на А3 бобината къде е но на Б4 има един отточнок точно на бобината отгоре и като се задръсти малко прелива именно върху бобината. имал съм един 2 пъти проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 На 1.8т бобините са на всеки цилиндър Колега пусни един Ваг-Ком.Да засмуче вода трябва да минеш през язовир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 и ако засмуче вода едва ли ще върти двигателя, и няма да е хич хубаво, става хидравличен удар в цилндрите и не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 (Редактирано) Виж под чистачките да не е станало езеро и се моли да не е дал фира компютъра, който е там пред шофьора.ПП: Моя грешка сега видях, че става въпрос за А3. Дано проблема е електрически. Редактирано 29 Октомври 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Преди години и моята кола го правеше тоя номер.Даваше накъсо,защото имало някакъв оголен кабел под колата и не пали докато не изсъхне кабела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 29 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 (Редактирано) еми да ви кажа аз толкова вода не бях виждал от дъжд на живо. В една от улиците имаше такси кое беше потънало до прозорците ..... Ще ходя сега да пусна ваг ком. Спомням си че светна ето такава лампа след като изпищя зумера (!) . Редактирано 29 Октомври 2012 от xsport Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Тая лампа от ауди я дават за намаляла спирачна течност, но на мен ми е светвала и за ниско напрежение. Сигурно напрежението не стига на датчика да пробие и за това изписква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 29 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 грещките са : 7 Faults Found:01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-00 - Output Open01249 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent01250 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent01251 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent01252 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent01247 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent01259 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - IntermittentКато N75 ми е изключен понеже смених турбото и тия дни трябваше да я карам да я мапнат .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Опресни си VAG-COM-а, не ти "разбира" грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 (Редактирано) 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)29-10 - Short to Ground - Intermittent01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)29-10 - Short to Ground - Intermittent01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)29-10 - Short to Ground - Intermittent01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)29-10 - Short to Ground - Intermittent01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)29-10 - Short to Ground - Intermittent01259 - Fuel Pump Relay (J17)31-00 - Open or Short to Ground???? някъде е глътнала водаизтрий грешките, почисти си отворите за оттичане.прегледай си свещите и бобинитеза последното, виж релето на горивната помпа, какво става, някъде под волана беше... ако се е затлачило под акумулатора е напълно възможно да е протекло върху него Редактирано 29 Октомври 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 29 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)29-10 - Short to Ground - Intermittent01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)29-10 - Short to Ground - Intermittent01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)29-10 - Short to Ground - Intermittent01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)29-10 - Short to Ground - Intermittent01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)29-10 - Short to Ground - Intermittent01259 - Fuel Pump Relay (J17)31-00 - Open or Short to Ground???? някъде е глътнала водаизтрий грешките, почисти си отворите за оттичане.прегледай си свещите и бобинитеза последното, виж релето на горивната помпа, какво става, някъде под волана беше... ако се е затлачило под акумулатора е напълно възможно да е протекло върху негокакво имаш предвид глътнала вода ? в двигателя ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 някъде по тоците е влезнала водаили ако се е затлачило под акумулатора е напълно възможно да е протекло върху негот.е. покрай бушоните и в краката на шофьора.виж си релето на горивната помпа, това е една от грешките и е напълно възможно да не пали от това.релето се намира там, където може да протече вода от това, което ти написах в горните редове.нямам предвид да е глътнала вода в двигателя...воден удар или нещо подобно, все пак не си минавал през някое езеро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 (Редактирано) Най - безболезнено е да провериш дренажа под акумулатора да не се е запушил и да е станало язовир. Опипай под стелката в краката около педалите за влага. Незнам на А3 къде се намира бордовия, но ако е под лявата чистачка, може някой майстор да е строшил капака на бордовия в задния му край и да ти се стича вода върху компа и релетата. Като отвориш панела с бушоните опипай за влага също. Редактирано 29 Октомври 2012 от Rad0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 29 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 мерси за бързият отзив проблема е разрешен Оказа се комутатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 След обяд и аз четох тази тема и се радвах ,че си сложих и двете кори отдолу и вечерта в големия порой на един светофар газзз и в една огромна локва направо като скутер. Нищо не се виждаше напред... ..все едно бях под вода.. на задното огледало другите коли далече зад мен... и се кефя ...ноо.Усетих двигатела започна да къса и до... там.. изгасна и подмириса. Въртях ,въртях около 20 мин, - няма запалване.Излязох в големия дъжд с едно фенерче започнах да гедам под капака. На първи поглед всичко нормално но гледам комутатора ,буксата му и бобината леко мокри.Махнах и тръбата на въздушния филтър за да мога да работя и започнах да бърша...)...Причината се оказа капка вода върху плюса на бобината.Забърсах малко там до клемата на кабелчето и с чукването запали все едно нищо не се е случвало. Двигателя не беше много намокрен - просто от някъде е пръснало вода точно там -на клемата на захранващия кабел на бобината. Наоколо буксите бяха мокри но като ги разкачах вътре са сухи - отгоре гумените маншони много добре ги предпазват. Чудно ми е ,че пак влезе вода независимо ,че наскоро си сложих и двете предпазни кори отдолу.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 30 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 За да не отварям нова тема ще питам в тази .. Продават ли се уплътнения за стоповете понеже ми е протекло от тях днеска ги свалях бърсах и чистих гняс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts