Hugsy Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Привет.Въпросът ми е кое да сложа - Обикновена газ или газов инжекцион. Колата е Ауди А4 Б5 1.6 инжекцион. Не съм с пластмасове колектори така че мисля, че може и обикноена. Въпроса е кой продукт е по-добър, надежден и заслужаващ инвестицията си - обекновена газ или инжекцион. Какви са предимствата на едната система и ва другата ? Моля препоръчайте ми и някаква качествена марка и ориентировъчна цена. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 ГИ е еднозначния отговор на твоя въпрос. за 300 лева разлика не си заслужава обикновената газова. Предимставата са че разхода е близо до този на бензин, мощноста е пак колкото на бензин а при този мотор си има нужда от всяко магаре което може да впрегнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло5152 Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Съгласен съм с колегата за ГИ ,аз карам с такъв на ауди а3 1.6 и разликата на гас(вървеж на колата) е минимална Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 22 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 ОК Ги ще бъде. А бихте ли ми препоръчали някаква читава марка ГИ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 За този автомобил всеки бюджетен ГИ ще свърши отлична работа. Фобус/Бардолини(БСМ) може и нещо по-скъпо ако искаш но не мисля че си струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 24 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Попринцип съм се насочил към нещо средно като цена-качество. Майстора ми препоръча Ловато или Ланди ренцо. Те добри ли са ? Изобщо неразбирам от газ. Искам просто колата да си запази динамиката и да няма повишен разход на газ- това е. Бихте ли ми казали кои газови инжекциони спадат към нискокачествени. Кои към средно къчество и кои към високо. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Burnar Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Вече няколко приятели съм насочил към "landir" - Ланди Ренцо и до този момент всичко са абсолютно доволни. Знам също, че БРЦ-Пловдив монтират сполучливо.Като цяло моето мнение да си монтираш хубав ГИ, защото иначе после имаш ядове. Аз съм шофьор и обичам да карам, а не да вися по сервизите, така че поне при мен бъджетните решения отпадат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerekovski Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Проблемите се дължат по-скоро на качеството (по-скоро липсата на такова) на монтажа и настройките, отколкото на самия газов инжекцион. За София бих препоръчал колегата Eurogas, пише в този форум. За момента единствен той дава 3 години гаранция на Фобос 1, който като функционалност е предостатъчен за този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 13 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Здравейте колеги. Утре отивам за монтаж на газовата. Майстора ми препоръча газов инжекцион 4ц. TOMASETTO STAG200 Alaska. Какво ви е мнението ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 19 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 Колеги служих газовата. Колата върви като на бензин. Лично аз разлика не виждам. НО имам 1 въпрос. Майстора каза, че колата минава на газ като стане 35 градуса, но не уточни кое трябва да стане 35 градуса - Антифриза или нещо др ? Гледам си аз стрелката на антифриза и според нея колата ми минава от бензин на газ едва когато антифриза стане 55 градуса. Та въпроса ми кое трябва да стане 35 градуса за да мине на газ колата ? Някакъв отделен датчик ли има за газта или се гледат градусите на антифриза ? Защото ако се гледат тези на антифриза то тогава трябва да се върна за да ми ги коригира от 55 на 35. минал съм с колата откакто е на газ около 30 км. Колеги служих газовата. Колата върви като на бензин. Лично аз разлика не виждам. НО имам 1 въпрос. Майстора каза, че колата минава на газ като стане 35 градуса, но не уточни кое трябва да стане 35 градуса - Антифриза или нещо др ? Гледам си аз стрелката на антифриза и според нея колата ми минава от бензин на газ едва когато антифриза стане 55 градуса. Та въпроса ми кое трябва да стане 35 градуса за да мине на газ колата ? Някакъв отделен датчик ли има за газта или се гледат градусите на антифриза ? Защото ако се гледат тези на антифриза то тогава трябва да се върна за да ми ги коригира от 55 на 35. минал съм с колата откакто е на газ около 30 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Karimov Публикувано 19 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 на антифриза моята е същия мотор но с обикновеа агу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 19 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 А има ли вариант понеже всичко е още чисто ново и не се е разработило и за това да дава отклонението в градусите ? Или майстора се е объркал и го е направил на 55 градуса вместо на 35 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 19 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 А има ли вариант понеже всичко е още чисто ново и не се е разработило и за това да дава отклонението в градусите ? Или майстора се е объркал и го е направил на 55 градуса вместо на 35 ?Минава на 35 градуса на изпарителя,а той винаги е малко по-студен от мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 19 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 Аз го имам същия проблем. Датчика на изпарителя е така монтиран че доста лесно се охлажда от околния въздух и показва по-малко. Направи си експеримента да загрееш колата на място до превключване и после на другия ден запали и тръгни веднага както си на бензин, ще видиш че втория път ще превключи с по-голямо закъснение. При мен на място превключва на 45 градус ана антифриза а в движение при 65+ градуса, уредбата е нагласена за 35 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 20 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2012 Разбрах колеги. Значи изпарителя си има друг датчик за температура. Благодаря за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baset Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 Разходът какъв е на газ? Разходът какъв е на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tqnata78 Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 (Редактирано) Колега и аз съм такъв мотор и ГИ и ми дава разход 10,5 само градско :zustimm:/> а преди ми гореше толкова бензин :rotcol:/> за мен и вървежа и се пооправи,сега има малко повече ряз Редактирано 15 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване