Jump to content

Газ на Ауди А4 B5 1.6


Recommended Posts

Привет.Въпросът ми е кое да сложа - Обикновена газ или газов инжекцион. Колата е Ауди А4 Б5 1.6 инжекцион. Не съм с пластмасове колектори така че мисля, че може и обикноена. Въпроса е кой продукт е по-добър, надежден и заслужаващ инвестицията си - обекновена газ или инжекцион. Какви са предимствата на едната система и ва другата ? Моля препоръчайте ми и някаква качествена марка и ориентировъчна цена. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГИ е еднозначния отговор на твоя въпрос. за 300 лева разлика не си заслужава обикновената газова. Предимставата са че разхода е близо до този на бензин, мощноста е пак колкото на бензин а при този мотор си има нужда от всяко магаре което може да впрегнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този автомобил всеки бюджетен ГИ ще свърши отлична работа. Фобус/Бардолини(БСМ) може и нещо по-скъпо ако искаш но не мисля че си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип съм се насочил към нещо средно като цена-качество. Майстора ми препоръча Ловато или Ланди ренцо. Те добри ли са ? Изобщо неразбирам от газ. Искам просто колата да си запази динамиката и да няма повишен разход на газ- това е. Бихте ли ми казали кои газови инжекциони спадат към нискокачествени. Кои към средно къчество и кои към високо. Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече няколко приятели съм насочил към "landir" - Ланди Ренцо и до този момент всичко са абсолютно доволни. Знам също, че БРЦ-Пловдив монтират сполучливо.

Като цяло моето мнение да си монтираш хубав ГИ, защото иначе после имаш ядове. Аз съм шофьор и обичам да карам, а не да вися по сервизите, така че поне при мен бъджетните решения отпадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите се дължат по-скоро на качеството (по-скоро липсата на такова) на монтажа и настройките, отколкото на самия газов инжекцион. За София бих препоръчал колегата Eurogas, пише в този форум. За момента единствен той дава 3 години гаранция на Фобос 1, който като функционалност е предостатъчен за този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги. Утре отивам за монтаж на газовата. Майстора ми препоръча газов инжекцион 4ц. TOMASETTO STAG200 Alaska. Какво ви е мнението ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги служих газовата. Колата върви като на бензин. Лично аз разлика не виждам. НО имам 1 въпрос. Майстора каза, че колата минава на газ като стане 35 градуса, но не уточни кое трябва да стане 35 градуса - Антифриза или нещо др ? Гледам си аз стрелката на антифриза и според нея колата ми минава от бензин на газ едва когато антифриза стане 55 градуса. Та въпроса ми кое трябва да стане 35 градуса за да мине на газ колата ? Някакъв отделен датчик ли има за газта или се гледат градусите на антифриза ? Защото ако се гледат тези на антифриза то тогава трябва да се върна за да ми ги коригира от 55 на 35. минал съм с колата откакто е на газ около 30 км. :)

Колеги служих газовата. Колата върви като на бензин. Лично аз разлика не виждам. НО имам 1 въпрос. Майстора каза, че колата минава на газ като стане 35 градуса, но не уточни кое трябва да стане 35 градуса - Антифриза или нещо др ? Гледам си аз стрелката на антифриза и според нея колата ми минава от бензин на газ едва когато антифриза стане 55 градуса. Та въпроса ми кое трябва да стане 35 градуса за да мине на газ колата ? Някакъв отделен датчик ли има за газта или се гледат градусите на антифриза ? Защото ако се гледат тези на антифриза то тогава трябва да се върна за да ми ги коригира от 55 на 35. минал съм с колата откакто е на газ около 30 км. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли вариант понеже всичко е още чисто ново и не се е разработило и за това да дава отклонението в градусите ? Или майстора се е объркал и го е направил на 55 градуса вместо на 35 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли вариант понеже всичко е още чисто ново и не се е разработило и за това да дава отклонението в градусите ? Или майстора се е объркал и го е направил на 55 градуса вместо на 35 ?

Минава на 35 градуса на изпарителя,а той винаги е малко по-студен от мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам същия проблем. Датчика на изпарителя е така монтиран че доста лесно се охлажда от околния въздух и показва по-малко. Направи си експеримента да загрееш колата на място до превключване и после на другия ден запали и тръгни веднага както си на бензин, ще видиш че втория път ще превключи с по-голямо закъснение. При мен на място превключва на 45 градус ана антифриза а в движение при 65+ градуса, уредбата е нагласена за 35 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега и аз съм такъв мотор и ГИ и ми дава разход 10,5 само градско :zustimm:/> а преди ми гореше толкова бензин :rotcol:/> за мен и вървежа и се пооправи,сега има малко повече ряз :lol:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...