daniel angelov Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Здр.имам малак проблем с Ауди 2.5 дизел ААТ двигател-загрява трудно смених термостата има малко подобрение но не много.Казаха ми 4е има модели с 2 термостата дали и тоя е така и ако има каде се намират те.Мерси предварително Пс.аудито е с климатик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Няма 2 термостатат.Напоследък гледам такива теми, сменят термостата и полза никаква. Дали има толкова ментета на пазара! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel angelov Публикувано 28 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel angelov Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Само един е термостата колега.Като вдигнеш капака долу вдясно на блока е дето излиза тръбата за парното онази по тънката.Ти пробва ли го този дето си го купил?Като купиш термостат веднага в тенджерата да видиш дали работи ако се свива значи бачка ако ли не връщай го!Пълниш тенджерата с вода и го пускаш вътре пусни котлона и гледай като се сгорещи водата дали се свива.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 (Редактирано) Само един е термостата колега.Като вдигнеш капака долу вдясно на блока е дето излиза тръбата за парното онази по тънката.Ти пробва ли го този дето си го купил?Като купиш термостат веднага в тенджерата да видиш дали работи ако се свива значи бачка ако ли не връщай го!Пълниш тенджерата с вода и го пускаш вътре пусни котлона и гледай като се сгорещи водата дали се свива.Успехто хватката е да не се свива по рано от необходимото щото ако е така ще има да чакаш да стопли.Е разбира се добре е да се провери дали наистина се свива да не вземе да прегрее чайника :rotcol:/> Редактирано 4 Декември 2012 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel angelov Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 всичко е ясно а откаде да си купя качествен термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
androalex Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Ами ,колега аз вече купих един Валер за 20 лева и го смених с уж оригинален от Порше Варна за 100лева отново пише Валер на него но работи за разлика от първия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Ами ,колега аз вече купих един Валер за 20 лева и го смених с уж оригинален от Порше Варна за 100лева отново пише Валер на него но работи за разлика от първия.и сега за колко време вдига 90 те.На празен ход успявва ли да загрее.На магистрално каране стрелката на температурата как е закована на 90 или пада от време на време и пак се връща.Питам понеже казваш че си уцелил оригинала и да си "сверим часовниците" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Аз смених моя преди 4 години с качествен, ама не помня марката.Зимата е трудно загряването - трябват 5-6км. На място сигурно 1 час - не съм пробвал.Няколко пъти ми е правил номера да падне стрелката и след няколко минути да се оправи. 2-3 пъти на магистралата и един път на празен ход, което ме изуми, още повече, че беше над 30градуса. Чаках на митницата. Викам си айде пак като заминавам нещо става. Но след 5 минути пак се вдигна и оттогава не го е правило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel angelov Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Аз смених моя преди 4 години с качествен, ама не помня марката.Зимата е трудно загряването - трябват 5-6км. На място сигурно 1 час - не съм пробвал.Няколко пъти ми е правил номера да падне стрелката и след няколко минути да се оправи. 2-3 пъти на магистралата и един път на празен ход, което ме изуми, още повече, че беше над 30градуса. Чаках на митницата. Викам си айде пак като заминавам нещо става. Но след 5 минути пак се вдигна и оттогава не го е правило.Дългото загряване на ААТ/АЕЛ си е нещо нормално. Проблемът със стрелката може да е от таблото, а не от това че мотора се охладил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Така е, и аз си го мислех, но ще проверя на климатроника какво дава следващия път, ако стане, дано не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 По принцип всички дизели загряват бавно.Важно е да не ти играе нагоре надолу стрелката,иначе си е нормално да загрява по-бавно от бензинов мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване