slona Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Здравейте,веднъж видях как се четяха кодовете за грешки на един Голф 2(1992г.) само като се брояха миганията на едно светодиодче в колата.Колата беше 1.8/90 h.p.(моноинжекцион).Чел съм, че при системата Monotronic може с един прост светодиоден тестер и няколко бананови кабелчета да се вкарат в двете букси на колата(всяка букса си има "+" и "-" и има значение къде се вкарват банановите щекерчета) и да се прочетат кодовете на грешки. Буксите на системата Digifant (ABK мотор) са същите. Може ли при Digifant (ABK) да се приложи същия метод с прост светодиоден тестер и няколко бананови кабелчета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Не,нестава при АБК,поне така пишат в Аутодата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 Нема такъв финт батка.Само Ваг-Ком е управията,гледам си от София ако не лъже подписа ти,що не идеш на една среща ще те оправят за 10 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 Нема такъв финт батка......................Ей тук,обаче,друго пише:Не съм пробвал дали ще се получат реално нещата,но пък съм виждал на "жабарски" Б4-ки подобно устройство прикачено към заводската инсталация,с което явно са си четяли и чистели грешките без VagCom. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 (Редактирано) За съжаление в точка 6 пише , че не става за всички ЕКУ /68 п/ . Редактирано 29 Ноември 2012 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 29 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 (Редактирано) Колега Jordanik ,"на "жабарски" Б4-ки подобно устройство прикачено към заводската инсталация,с което явно са си четяли и чистели грешките без VagCom"Ако може да доуточниш ще съм ти благодарен:Как изглеждаше това устройство - вероятно някакво светодиодче и кабелчета ?Ако е такова - ясно, че за това става дума - светодиода с кабелчетата. Редактирано 29 Ноември 2012 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 (Редактирано) Как изглеждаше това устройство..........................Нямам снимка на това италианско "чудо на техниката",но представлява една пластмасова кутийка с два или един светодиод и превключвател,която е закачена към K и L шината на диагностичната букса и обикновено се намира в нишата под волана.А,ей го на,колегата Sinister го е снимал на неговата кола: Редактирано 29 Ноември 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 30 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2012 Колега Jordanik,това наистина е интересно.Мерси за изчерпателния отговор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 19 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 Между другото като стана дума за VAGCOM в сайта sklad66.com за интерфейсите, например този:http://sklad66.com/cms/VAG-COM.htmlима табличка озаглавена:Таблица на поддържаните VAG модели (77,40 KB)в която за автомобил ауди купе не се споменава според шаси код .Това означава:1/ или този интерфейс не става за Ауди купе, 8B3 шаси?или:2/ някой го е мързяло да пише и става?Какво мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване