SLADE Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Здравейте, колеги. Имам спортно окачване Bilstein - как да разбера дали то е регулируемо и как става регулирането, примерно?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 как да разбереш ,виж дали има гаики едни големи са от тях се регулират за височина,ако няма гаики може пък да имаш само за твърдост, наи отгоре на амортесьора има нещо за въртене на ляво и дясно,,при мен е така .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 17 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Нямам за съжалние. А на моята А3-ка ще мога ли да сложа амортисьори и пружини от S3-ка?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Защо да не можеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLADE Публикувано 17 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Ми не знам, ако има някаква разлика, примерно. Защото не им знам какво е окачването им...Сложих 17 инчови джанти с гуми 225/45 и на пълен ляв или десен завой е ужас:За това съм решил да го заменя с окачване от S3, но дали ще е пак толкова ниска и толкова да опира на пълно навъртян волан?Искам да е от S3, защото е спортна кола и окачването и е хубаво - ще е супер като за моята 1.8ТПоздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Колеги да ви попитам, каква е разликата в окачването от S3 и нормалното А3, колко сваля и колко по-твърда става колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Разликата не е само в пружините и амортисьорите и подобни експерименти обикновено не завършват добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Мисълта ми е ако сложа пружини и амортисьори от S3 какви ще са плюсовете и какви минусите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Евентуално би могъл да сложиш само предните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Хмм.. ами тогава да ви попитам понеже ми предлагат спортни пружини от голф 4, обаче колата е дизелова, а моята бензинова.. дали ще паснат както трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Някой малко съвет да даде относно горния ми пост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 9 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2013 Колеги, някой може ли да каже колко по-къси би трябвало да са предните пружини на С3 в сравнение на обикновенното А3???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 Не ти трябва да се занимаваш със спортно окачване(ако става въпрос да се слага на колата от поста ти). Аз съм със спортно окачване и да ти кажа плюсовете са,че в завоите спокойно си влизаш с 50,60 и 70 км в час,в зависимост от завоя.Аз сега съм със 15-ки и колата ми пак е стабилна,сложих 17-ки и взе нещо да скърца отпред и ги махнах веднага,защото имат слаба рейка и може да здаде много по бързо от обикновено.За това единственото решение(поне разумно) е лятото със 16-ки и през зимата със 15ки,но не забравяй да се колко се може по леки и задължително да са оригинални за да нямаш ядове.Има доволна стойка,нали със самото окачване,но не забравяй,че като седнете 4-ри човека в колата и леко ще стане по ниска,за това ако взимаш някакво окачване,да е НОВО! На твое място не бих инвестирал толкова пари във автомобил които ще го караш още 1 или 2 години и ще трябва да го продаваш после,казвам ти го това защото аз съм дал до към 3к за моята и в момента не мога да я продам за повече от 4-ри. Но решението си е твое и докато човек не се огорчи от нещо няма да си вземе поука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Ами значи най-вероятно ще остана на нормалното окачване за момента, че аз сега сложих и едни 18ки и й идват малко големи. Смятам да мина на 17". И все пак всеки казва, че с тази огромна джанта колата ще умре, не бих казал, че усещам значителна разлика от това когато беше на 16". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Ми,направи си сам сметката.Колата излиза от завода със 15-ки,ти си сложил 18-ки,за мен това са прекалено големи инчове,да не говорим,че си и със 1.6 маторя(не,че нещо,ама все пак) с късите скорости е,да не говорим как здават багажа по четичко,защото са проблемни(нали за 8L говорим,ако е за 8P,аз съм в грешка да ме прощаваш). Според мен,максималният(приличен) размер за тези е 16-ки от там на горе си е мъка,без значение дали ги усещаш.Ето ти и един пример,сега като си със нормално окачване не усещаш много неравностите,като изключим големите цолажи,ти е сравнително мека возията,ти може да не усещаш дупки 3-то и 5-то,но колата си ги усеща.Аз със това спортно окачване,доста повече се научих да си пазя колата и повече я усещам,усеща се като натресеш нали някоя дупка,кътниците ти се разклатват направо..Така,че не е нужно да усещаш или не,колата си носи последствията,независимо от обстоятелствата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Скоростите смятам, че ако не се правиш на състезател и тази кутия ще издържи много километри. Иначе относно возията, да, доста по-твърдо вози и съответно сега карам като баба, за да не си съсипя колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване