Jump to content

Спортно окачване...


SLADE

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Имам спортно окачване Bilstein - как да разбера дали то е регулируемо и как става регулирането, примерно?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да разбереш ,виж дали има гаики едни големи са от тях се регулират за височина,ако няма гаики може пък да имаш само за твърдост, наи отгоре на амортесьора има нещо за въртене на ляво и дясно,,при мен е така .. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Ми не знам, ако има някаква разлика, примерно. Защото не им знам какво е окачването им...

Сложих 17 инчови джанти с гуми 225/45 и на пълен ляв или десен завой е ужас:

7fbc7e47eb014ff7.jpg8ad907b8214a14bf.jpg

За това съм решил да го заменя с окачване от S3, но дали ще е пак толкова ниска и толкова да опира на пълно навъртян волан?

Искам да е от S3, защото е спортна кола и окачването и е хубаво - ще е супер като за моята 1.8Т

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Колеги да ви попитам, каква е разликата в окачването от S3 и нормалното А3, колко сваля и колко по-твърда става колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми е ако сложа пружини и амортисьори от S3 какви ще са плюсовете и какви минусите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм.. ами тогава да ви попитам понеже ми предлагат спортни пружини от голф 4, обаче колата е дизелова, а моята бензинова.. дали ще паснат както трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, някой може ли да каже колко по-къси би трябвало да са предните пружини на С3 в сравнение на обикновенното А3????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва да се занимаваш със спортно окачване(ако става въпрос да се слага на колата от поста ти). Аз съм със спортно окачване и да ти кажа плюсовете са,че в завоите спокойно си влизаш с 50,60 и 70 км в час,в зависимост от завоя.Аз сега съм със 15-ки и колата ми пак е стабилна,сложих 17-ки и взе нещо да скърца отпред и ги махнах веднага,защото имат слаба рейка и може да здаде много по бързо от обикновено.За това единственото решение(поне разумно) е лятото със 16-ки и през зимата със 15ки,но не забравяй да се колко се може по леки и задължително да са оригинални за да нямаш ядове.Има доволна стойка,нали със самото окачване,но не забравяй,че като седнете 4-ри човека в колата и леко ще стане по ниска,за това ако взимаш някакво окачване,да е НОВО! На твое място не бих инвестирал толкова пари във автомобил които ще го караш още 1 или 2 години и ще трябва да го продаваш после,казвам ти го това защото аз съм дал до към 3к за моята и в момента не мога да я продам за повече от 4-ри. Но решението си е твое и докато човек не се огорчи от нещо няма да си вземе поука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи най-вероятно ще остана на нормалното окачване за момента, че аз сега сложих и едни 18ки и й идват малко големи. Смятам да мина на 17". И все пак всеки казва, че с тази огромна джанта колата ще умре, не бих казал, че усещам значителна разлика от това когато беше на 16".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми,направи си сам сметката.Колата излиза от завода със 15-ки,ти си сложил 18-ки,за мен това са прекалено големи инчове,да не говорим,че си и със 1.6 маторя(не,че нещо,ама все пак) с късите скорости е,да не говорим как здават багажа по четичко,защото са  проблемни(нали за 8L говорим,ако е за 8P,аз съм в грешка да ме прощаваш). Според мен,максималният(приличен) размер за тези е 16-ки от там на горе си е мъка,без значение дали ги усещаш.Ето ти и един пример,сега като си със нормално окачване не усещаш много неравностите,като изключим големите цолажи,ти е сравнително мека возията,ти може да не усещаш дупки 3-то и 5-то,но колата си ги усеща.Аз със това спортно окачване,доста повече се научих да си пазя колата и повече я усещам,усеща се като натресеш нали някоя дупка,кътниците ти се разклатват направо..Така,че не е нужно да усещаш или не,колата си носи последствията,независимо от обстоятелствата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростите смятам, че ако не се правиш на състезател и тази кутия ще издържи много километри. Иначе относно возията, да, доста по-твърдо вози и съответно сега карам като баба, за да не си съсипя колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...