Zari6 Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Колеги, при каква температура се включват перките на радиатора и въобще в какъв температурен режим работи двигателя от подписа?Може ли уреда на таблото да лъже,защото при сменен датчик за температурата и термостат,перките се включват при 102 градуса и спират на сто,а термостата започва да отваря към 96 градуса.Утре пътувам и ще ви бъда страшно благодарен ако ми светнете каква е играта с тая температура.Някъде бях чул,че тези двигатели са по-топли.Вярно ли е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Абсолютно нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zari6 Публикувано 14 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 (Редактирано) Абсолютно нормално ←Значи като се върна ти пускам едно лично и Опс май на връщане ще се минава прес Асеновград Редактирано 14 Юли 2006 от Zari6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Абе незнам,мойта в най-големите задръствания и пек,повече от 92-93 градуса не е вдигала!!Понеже няма такива деления,ще го кажа иначе-1мм. след чертичката на 90-те градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zari6 Публикувано 14 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Абе незнам,мойта в най-големите задръствания и пек,повече от 92-93 градуса не е вдигала!!Понеже няма такива деления,ще го кажа иначе-1мм. след чертичката на 90-те градуса ←Е радостта ми беше кратка.Сега май ще моля за инфо от дебелите учебници които аз нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 (Редактирано) Значи колега температурите които си посочил са в границите на нормалното за този автомобил, така пише в техническото ръководство, но термостата трябва да отваря на 87 градусап.п. При моята Б4-ка при минаване на проход или каране в градски условия стрелката се движи от 90 градуса до първата бяла чертичка след 90-те, сменил съм радиатора с чисто нов, датчиците също карам само с антифриз и досега никакви проблеми, термостат също. Редактирано 14 Юли 2006 от pif Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poceh Публикувано 20 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2006 Нормално е, твърде вероятно е проблема да ти е в уреда в таблото.Моят като се върже на компютър показва, че перките се включват на 92 градуса, а показанието на уреда на таблото ми е почти до първата бяла черта след 90-те (т.е. 100 градуса).При нормално каране (т.е. близо до 90 реални) ми седи стрелката 1мм след 90-те. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 20 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2006 Абе незнам,мойта в най-големите задръствания и пек,повече от 92-93 градуса не е вдигала!!Понеже няма такива деления,ще го кажа иначе-1мм. след чертичката на 90-те градуса ←Поведението на моята кола е апсЕлютно същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 20 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2006 И при мойта перките се включват 2мм след 90те градуса... ама градско понякога отива до следващата бяла линия.. т.е 100. Никога не е отивала по нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vboikov Публикувано 27 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 Здравейте колеги Аудисти , мойто А6 пък не е стигало до 90 градуса никога , макар че сега е лято и температурата на слънце е над 40, и никога не съм му чувал перките да охлаждат. Тва нормално ли е , че нещо се съмнявам. Колата ми е 2.0 литра 16 v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 27 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 Колеги, при каква температура се включват перките на радиатора и въобще в какъв температурен режим работи двигателя от подписа?Може ли уреда на таблото да лъже,защото при сменен датчик за температурата и термостат,перките се включват при 102 градуса и спират на сто,а термостата започва да отваря към 96 градуса.Утре пътувам и ще ви бъда страшно благодарен ако ми светнете каква е играта с тая температура.Някъде бях чул,че тези двигатели са по-топли.Вярно ли е това? Не се притеснявай всичко е в рамките на нормалното,а преката пуска ли се?Ако се пуска карай смело.Здравейте колеги Аудисти , мойто А6 пък не е стигало до 90 градуса никога , макар че сега е лято и температурата на слънце е над 40, и никога не съм му чувал перките да охлаждат. Тва нормално ли е , че нещо се съмнявам. Колата ми е 2.0 литра 16 vИскам да ти кажа че не е нормално чак ми е малко чудно на моето като се пусне на по висока степен чак ми падат още повече оборотите.А на климатик колко ти ги качва градусите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 14 Август 2006 Доклад Share Публикувано 14 Август 2006 Аз също имам проблем с температурата или по-точно със стрелката на таблото... Смених си и двата датчика за температурата (за таблото и за компютъра) и пак не ми показва нищо на таблото,стрелката си стои най-долу Ако някой може да ми помогне да пише... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest stilioza Публикувано 16 Август 2006 Доклад Share Публикувано 16 Август 2006 на мойта Б4ка в голямо задръстване също стрелката отива до следващото деление след 90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts