sweetlioo Публикувано 11 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 А как по-точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Как по точно? Взима се сигнал от намотките и по честотата на напрежението на алтернатора се пресмятат оборотите на двигателя. Ако ти е изправен алтернатора ще показва точно и оборотомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 ето тук я има твоята схема разгледай я http://www.mitchell-auto.ru/wiring-diagrams/а4 1996 с отделен блок под задната седалка.има и 3 кабела към ЕКУ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Прегледах ги схемите, ето и директен линк към тях , същите са както в Autodata, за Ауди А6 94-97г. моделът. Окабеляването до ECU-то на колата е същото, но не е дадено за кои двигатели става дума, както не ми е ясно и тук и в Autodata, тези елементи, които са начертани с пунктирана линия, защо така са дадени? Общо взето ми се върти в главата, че ако подкарам новия ABS, то той ще си работи като такъв и като EDL, но може би няма да има ASR, поне докато не измисля нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 В Аутодата-та с пунктир са показани кабелите, които не е задължително да ги има и/или са за определени случаи/мотори/изпълнения, или от/до определена година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 20 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Колеги малко да вдигна темата. Не съм стигнал до никъде все още, изчаквам до средата на март и тогава започвам. Но вчера забелязах нещо, което забелязах още преди месец и пак бях споменал в темата. Тъй като валеше сняг и дъжд, и беше хлъзгаво, вчера ми направи впечатление на няколко пъти, че когато изфорсирам колата, да избуксуват колелата, 2-3 сек. след въпросното избуксуване, двигателя, като че ли дави, не мога да вдигна повече от 3000 об. а педала на газта, все едно изключва. Така е докато не спрат да буксуват колелата, след което колата си работи нормално. Всичко това се случва за секунди. Въпросът ми е, проблем със съединителя ли имам, или моят двигател има нещо като ограничител, при подобно боксуване, нещо като ASR-a? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Един вид си отнема газта докато спрат да буксуват колелата - това е същинската функция на ASR-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 20 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Абе нещо подобно е усещането което има. В началото, когато си купих колата, даже си мислех, че я има тази опция и само не е изведен бутон на таблото, защото при някои Опели съм виждал да е така. После се поинтересувах и разбрах, че ABS всъщност я няма тази опция, но пък това странно отнемане, или губене на газта при буксуване си го имам. Тъй като нямам монтирана все още такава система, пък и не знам има ли нещо друго, което да ограничава колата така, се чудех дали не става и дума за някакъв проблем и от къде може да е? Другото, дали тези дизели, си нямат някакви ограничители, псевдо ASR в ГНП-то, който си гледа скорост и обороти и само по тези данни си преценява горивото? Все още не знам,при задържане на единия от бутоните на темпомата, този който фиксира скоростта, оборотите и скоростта намаляват, на какво влияе този бутон? Също при каране на първа, втора и трета, без подаване на газ, колата сама си подава нужната газ, да задържи над 850 об., и следи да не падне под тези обороти и си върви на самоход, това кое го определя и кое го управлява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 За оборотите на празен ход се грижи ЕКУ-то - на него му е зададено, че трябва да са 850об/мин и когато са по-ниски той си ги наваксва като подаде гориво чрез ГНП-то докато не се достигнат зададените обороти. Това се случва и при бензиновите двигатели, не само при дизела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 21 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 само ще отбележа че нашите коли ако им държиш натистат педала на спирачката и едновременно натискаш газта , режат газта и я отнемат, но това няма общо с АСР а. просто е функция на компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 21 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 Аз спирачка и газ на едно не съм натискал. Но може ли някак си ASR да се върже някак си към педала на спирачката, така че да се отнема газта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 23 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 Колеги помпата и управлението се продават, за повече информация на ЛС. Работят, просто се отказвам от проекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване