tratun Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 колеги някои може ли да ми каже засто като вкарам колата в критични на първа или на втора и рязко сменям предавките почва да прекъсва и да тресе сам нявам се в маховика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Почни с това да не я вкарваш в "критични". Нямаш работа там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Не се спряха с тия АФН-и,ей .Весела Коледа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Буташ лоста напред , сваляш надолу задкрилките и си ти!Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 И на мен ми е интересно защо ти е да вкарваш дизел в критичните??? Тва да не е некоя бензинова атмосферка да и се молиш чак в критичните да върви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki.nik Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Защото маслото в мотора не ти е от най-хубавото и повдигачите остават празни при такива "ИЗЛИШНИ" обороти:rotcol:/>:rotcol:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tratun Публикувано 25 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 (Редактирано) Защото маслото в мотора не ти е от най-хубавото и повдигачите остават празни при такива "ИЗЛИШНИ" обороти:rotcol:/>/>/>:rotcol:/>/>/>според мен е от турбото по точно разтоварващият клапан не разтоварва и моторьт се шашка даже вече взе да гасне и оборототе не са толкова високи около 3000 Редактирано 25 Декември 2012 от tratun Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barry Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 според мен е от турбото по точно разтоварващият клапан не разтоварва и моторьт се шашка даже вече взе да гасне и оборототе не са толкова високи около 3000Ето колегаааа, почти сам си си отговорил на проблема. Клапан Н75 не може да разтовари турбината и тя "пренадува" - оттам се получава това "прекъсване" на мотора. Все пак закачи на ВАГ Ком и виж каква грешка ти изкарва. Може и турбото (променливата геометрия) да е набрало сажди и да е за чистене, възможно е и от някой вакуум. Трябва си да се прегледа всичко, иначе АФН-а е чудесен. Успех и Весела Коледа ! Хоо хоо хоо ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Когато имах проблеми с геометрията и при мен прекъсваше така, от което си вадя изводи и съм почти убеден, че там се корени проблема. Но има и някакъв процент на съмнение, че може да са дюзите и на студено да не разпръскват добре или както каза колегата, при студен двигател и студено масло да няма хубава смазка и добро газоразпределение и да се шашка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tratun Публикувано 26 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2012 Когато имах проблеми с геометрията и при мен прекъсваше така, от което си вадя изводи и съм почти убеден, че там се корени проблема. Но има и някакъв процент на съмнение, че може да са дюзите и на студено да не разпръскват добре или както каза колегата, при студен двигател и студено масло да няма хубава смазка и добро газоразпределение и да се шашка.смених клапана разтожаржащят и АФН трьгна вдигам задкрилките и излита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване