Jump to content

audi A4tdi b5 afn


tratun

Recommended Posts

колеги някои може ли да ми каже засто като вкарам колата в критични на първа или на втора и рязко сменям предавките почва да прекъсва и да тресе сам нявам се в маховика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно защо ти е да вкарваш дизел в критичните??? :stupid: Тва да не е некоя бензинова атмосферка да и се молиш чак в критичните да върви? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото маслото в мотора не ти е от най-хубавото и повдигачите остават

празни при такива "ИЗЛИШНИ" обороти:rotcol:/>:rotcol:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото маслото в мотора не ти е от най-хубавото и повдигачите остават

празни при такива "ИЗЛИШНИ" обороти:rotcol:/>/>/>:rotcol:/>/>/>

според мен е от турбото по точно разтоварващият клапан не разтоварва и моторьт се шашка даже вече

взе да гасне и оборототе не са толкова високи около 3000

Редактирано от tratun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен е от турбото по точно разтоварващият клапан не разтоварва и моторьт се шашка даже вече

взе да гасне и оборототе не са толкова високи около 3000

Ето колегаааа, почти сам си си отговорил на проблема. ;) Клапан Н75 не може да разтовари турбината и тя "пренадува" - оттам се получава това "прекъсване" на мотора. Все пак закачи на ВАГ Ком и виж каква грешка ти изкарва. Може и турбото (променливата геометрия) да е набрало сажди и да е за чистене, възможно е и от някой вакуум. Трябва си да се прегледа всичко, иначе АФН-а е чудесен. Успех и Весела Коледа ! Хоо хоо хоо !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имах проблеми с геометрията и при мен прекъсваше така, от което си вадя изводи и съм почти убеден, че там се корени проблема. Но има и някакъв процент на съмнение, че може да са дюзите и на студено да не разпръскват добре или както каза колегата, при студен двигател и студено масло да няма хубава смазка и добро газоразпределение и да се шашка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имах проблеми с геометрията и при мен прекъсваше така, от което си вадя изводи и съм почти убеден, че там се корени проблема. Но има и някакъв процент на съмнение, че може да са дюзите и на студено да не разпръскват добре или както каза колегата, при студен двигател и студено масло да няма хубава смазка и добро газоразпределение и да се шашка.

смених клапана разтожаржащят и АФН трьгна вдигам задкрилките и излита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...