Jump to content

Audi S4 BITURBO-4x4-265k


Merakliq

Recommended Posts

Здравейте интересуваме подръжката на това ауди Audi S4 BITURBO-4x4-265k ,някои ако има посоченото ауди да ми сподели дали е скъпичка подръжката му :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

На дали някой от каращите този двигател ще те запознае със слабите му места. Силните страни на този мотор ги знаем ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дали някой от каращите този двигател ще те запознае със слабите му места. Силните страни на този мотор ги знаем ;-)

Цялата информация я има във форума. Като технология моторът с нищо не е по-различен от съответния 1.8т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да е еФтина,при положение че е с 2 турбини-смятай в тази посока :hilezh:/>

И какво като има 2 турбини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подръжката е по-скоро неприятна, защото в коша няма никакво пространство. Един колега имаше дилема къде да сложат газовия компютър. Турбините работят на доста ниско налягане . От там и разликата между 3.0 атмосферка и стоков 2.7 с две турбини е между

10 и 30к.с. в зависимост от годината на производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооо да прав си,едва ли някога ще им стане нещо...

Да, и какво ще стане когато някога им стане нещо? Ще се хвърля колата в Надин ли? Кажи ми. Виждам, че ги разбираш работите, да знам какво ме чака като си заминат К03-ките в S4-ката ми. Да си запазвам ли място в Надин?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ми е чудно как на един и същи човек му идват в главата две самоизключващи се идеи - такъв автомобил и евтина подръжка...

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтино за един е скъпо за друг и обратното!Както Боби казва голяма работа,че е би-турбо и има някакви егт-та!Вземи читав екземпляр,обслужи го от-до и не виждам какво има да мислиш след това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алоо заможните тунек мастъри,щом изключвате турбото като разход-евала,кое е скъпо тогава?Чудя се на кое може да се каже "тънкана" при S,RS,но както и да е.Радвам се,че има тооолкова заможни люде тук!!!

Редактирано от VBI
Коригиране на мнение.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От там и разликата между 3.0 атмосферка и стоков 2.7 с две турбини е между

10 и 30к.с. в зависимост от годината на производство.

Нещата са много по-комплексни от простото "10-30кс" разлика, като крайният резултат е, че 2.7 и 3.0 нямат нищо общо като вървене.

Алоо заможните тунек мастъри,щом изключвате турбото като разход-евала,кое е скъпо тогава?

Колко струва според теб една турбина за 1.8т и за 2.7т :hilezh: и колко често се сменя - с маслото или на високосна година?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтино за един е скъпо за друг и обратното!Както Боби казва голяма работа,че е би-турбо и има някакви егт-та!Вземи читав екземпляр,обслужи го от-до и не виждам какво има да мислиш след това!

Първото изречение е факт. За второто, турбините рано или късно раждат на всеки един двигател, това едва ли е причина да не купува той втора употреба. ЕГТ-тата ако ти пречат се трият софтуерно, ако искаш да ги смениш има вариант за 300лв замяна на двата с афтърмакерт чисто нови, има и оригинални за 500лв единият. Ако седне човек да мисли, какво ще стане? Съединител, маховик, клапанче ако падне, глава ако се спука, биела ако излезне през блока, рейка ако протече... За такива хора има градски транспорт.

Алоо заможните тунек мастъри,щом изключвате турбото като разход-евала,кое е скъпо тогава?Чудя се на кое може да се каже "тънкана" при S,RS,но както и да е.Радвам се,че има тооолкова заможни люде тук!!!

Това ще го оставя без коментар.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Ако седне човек да мисли, какво ще стане? Съединител, маховик, клапанче ако падне, глава ако се спука, биела ако излезне през блока, рейка ако протече... За такива хора има градски транспорт.

Точно това щях да кажа и аз :lol: Има безброй случаи за кола с евтина подръжка се наливат яките суми. Всичко може да стане, но градския транспорт или с такси е най-правилното решение за притеснителните хора. Ако искаш да караш с минимални рискове си купуваш голф с 1,6, ако искаш да караш кола рисковете така или иначе дебнат отвсякъде.

Точно същото си мислих и аз преди години като взех първата турбо кола ама да чукна на дърво турбина никога не съм правил никога, никога не са ми горяли масло и т.н.

За сметка на това като имах атмосферно ауди от тия железните с евтината подръжка направо ми разказа играта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да караш с минимални рискове си купуваш голф с 1,6,

И накрая се оказва, че точно тоя масов голф е с дори по-големи разходи по "поддръжката" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата са много по-комплексни от простото "10-30кс" разлика, като крайният резултат е, че 2.7 и 3.0 нямат нищо общо като вървене.

Toва е ясно, идеята беше разликата в конете образно да покаже, колко са натоварени турбините и мотора като цяло предвид кубатурата. Поне доколкото съм карал такъв първата версия, повече е атмосферка с хубав въртящ в ниските като поведение, отколкото малолитражка с турбо подобна на 1.8Т като поведение. По-скоро турбинките компенсират недостатъците на една атмосферка, отколкото предимно на тях да се разчита. Като цяло много приятен мотор за каране, но не съм имал възможността да го тествам на S4, а само на А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между първия и следващите 2.7 на А6 е голяма. Качен на А6 моторът е просто приятен, но качен на С4 вече си е сериозен автомобил.

За мен решението първият 2.7 в А6 да е тотално окастрен има няколко причини:

- съобразяване с 3.0 на БМВ - няма нужда да се бие с много конкуренцията, достатъчно е с малко:);

- не трябва да се влиза на територията на 4.2;

- страх от скоростната кутия - основния пазар на А6 2.7 е Америка, а там не си представят А6 с ръчна кутия:)....

3.0 също не е лош мотор - за разлика от 2.7 дърпа до прекъсвач - преполагам, че в А4 с ръчна кутия ще е сериозна конкуренция на 2.7 без чип:)

Но с автомат му липсва въртящ момент в ниските (сравнен с 2.7).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в мощността ли е разликатата между първите и следващите 2,7 с които са 250коня? И А6 с тоя мотор дали наистина е 1800кила, някой да е мерил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте интересуваме подръжката на това ауди Audi S4 BITURBO-4x4-265k 1999 фейслифта ,някои ако има посоченото ауди да ми сподели дали е скъпичка подръжката му rolleyes.gif

Колега карам Аudi S4 BITURBO-4x4-265k от юли 2010. Когато купувам гледам колата да не е много пипана и гледам по запазената дори с по малко екстри. Тази кола е рядка и имах избора само между две. Избрах тази която е оригинална без чип макар че по малко вървеше. Скъпа е само първото обслужване. Когато колата е нов внос. Укачване предница 1000 лв; ремъци ролки с труд 1000 лв; дискве спирачки гуми...1500 лв..

За три годин съм минал 30000 км понеже имам и друга кола. Не съм имал повреди. Имайки предвид обаче че карам умерено и само при определни случаи дигам над 6000 оборота. Бих казал че поддържката е като при всяко Ауди над 10 години, нищо скъпо ако екземпляра е запазен. Турбините имам голям ресурс понеже са на по ниско налягане ако обаче ярез тунинг това се промени риска е голям.

Единствено се забеляза лек теч на масло от капаците на главата клапаните, сменихме гарнитурите мисля за 300 или подобно лв и готово.

След три години обаче ми поумръзна Колата и за това я продавам. Продажбата на такава кола е трудна и бавна. Само за хора които търсят емоция от шофирането но са готови да платят разход 11-13 извън града и 17 в града. Което е единствения недостатък. Ако не я продам ще реша високия разход с газова уредба до 2000 лв която ще избия за 10000 км и колата ще харчи в пари като малко дизелче ТДИ......

Ако караш умерено до средно спртно колата се нуждае само от масло и бензин и укачване според дупките.

Ако не си намерил читава и си мераклия, при моята ще спестиш от първото обслужване поне 3000 лв. Аз я давам на 8500. Има я в мобиле.бг и в форума под рубриката продавам Ауди. Моя тел 0899930381

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=141960

post-50286-0-87227900-1364650569_thumb.j

post-50286-0-39029400-1364650598_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Само в мощността ли е разликатата между първите и следващите 2,7 с които са 250коня? И А6 с тоя мотор дали наистина е 1800кила, някой да е мерил?

Доста разлики имат човек. 

- в блоковете на двигателя има разлика

- разлика в изпускателните колектори

- разлика в даунпайпите

- разлика във всмукателните колектори

- новите са с бобини с вградени комутатори

- разлика в Y пайпа отгоре

- различни мотроници

- в турбините има разлика

- в скоростните кутии

- картерната вентилация

- въздушни пътища

- еко системи

И други дреболии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...