Brat mu

Members
  • Content Count

    428
  • Joined

  • Last visited

About Brat mu

  • Rank
    User
  • Birthday 09/08/1988

Друго

  • Kaра
    4.2 V8

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,177 profile views
  1. Същата беше във автокъща Runa. Цената й беше 29к. Мисля утре да й погледна историята в Порше утре и ще пиша.
  2. Ще работят, но трябва да се кодира.
  3. Купувам посочените в заглавието задни,десни електромотор и апарат за Ауди А8 Д3 4.2 бензин. София О884763657
  4. Тези неща с "историята" никога не съм ги разбирал. Какво значение има дали е обслужвана от официален дилър!?Ако я купиш ти, какво ще предпочетеш - официален дилър или примерно Райно(при условие, че знаеш как и с какви части работи последния, както и отбелязваш разликата в ценообразуването)? Всички служебни във фирмата ми се обслужват в оторизирани сервизи, което не ги прави по-малко амортизирани кенефи! Това,че предишния собственик(обикновено поне 2-3ма,защото иначе цената й няма да е ок по нашите разбирания) е поддържал колата си в НЕоторизиран сервиз,означа,че тя е "КОШ", така ли? Именно заради това мислене всички коли са "от Германия със сервизна книжка". Успех в търсенето на автомобил.
  5. Brat mu

    ABS DEFECT

    Модула, Бош 5.7,мисля. Ама трябва да си видиш номера на модула и да търсиш същия, иначе трябва да се прекодира и да се премахне component protection.
  6. Brat mu

    ABS DEFECT

    Модул - нов/втора употреба/рециклиране.
  7. Brat mu

    A8 D3 с 20ки ?

    Аз съм с 20ки с малко по-високи гуми и няма драма с комфорта. Обаче е осезаемо,че тежат повече от 18ки,примерно.
  8. Brat mu

    ABS DEFECT

    Имаш ли други грешки в Абс/Парк Брейк? Ако не, то сменяш модул, често срещан проблем е в западните форуми.
  9. Карах 4.2тди. Сега взех 4.2 бензин. И двете са А8. Не знам от къде идват всички негативни коментари,но за мен са адски приятни коли за каране.Нищо не вървят и двете и това го казвам без да имам изкривени представи по темата. 6сек до 100км/ч е ок, но нагоре нищо не се случва!Въпреки това за мен остава изключително приятна кола. Очаквания за евтина поддръжка никога не съм имал, но е факт,че 4.2тди е далеч по-скъп за поддръжка в адекватно за а8 състояние от 4.2 бензин. П.с. как успя да достигнеш 6200лв за смяна на вериги? Смяната на компресор и възглавница с втора употреба такива не е по-добро решение от качествено рециклиране. Пак от опит го казвам.
  10. А ти или някой от тези преди теб да е прочел след "не живееш цял живот"?! Заеби. Сметкаджийска работа цял живот ли?! Като загуби някой лев какво ще стане?! Повече няма да може да си позволи нищо ли?! Що всеки трябва да казва колко мега скъпо е?! Скъпо за един е евтино за друг. Не се заяждам грам. Просто много буквално и сериозно приемате нещата.
  11. Май тряя да преосмислиш групите, в които членуваш
  12. Интересно ми е какво ви кара да мислите, че поддръжката на а8 е много по-сериозна в цифрово отношение от тази на а6 3.0тди. Застраховки,данъци, гуми и консумативи са над 3к, но те са в този порядък и при а6. И двата модела са с въздушно окачване и с по 100носача(за които цените са еднакви). Дискове и накладки също не са с фрапиращи разлики. Разликата, обаче, в двата модела като комфорт и усещане(било то и "гъзомер") е голяма. До автора - успех в търсенето на а8. Не живееш цял живот и, дори да уцелиш куц екземпляр, нищо не приключва с този факт( най-много да загубиш 3-4-5к).
  13. На BMW-то имах такъв RaceChip Ultimate и изхвърча със страша сила!Само ще подпомогне запушването на дпф,а файда като за толкова лев няма!
  14. На втората й е поне 3-ти опит/обява за продажба.
  15. Сложи една снимка на джантите,с които дойде,че според мен и те са застанали добре