angel_d Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 Здравейте.За първи път пиша във форума.Купих на скоро ауди а6 2000 тди 140к и преди 10 дни смених всички ролки и ремъци.Минах 700км и изтропа двигателя.Свалихме капака и видях че шпилката на оптяжната ролка се е изкривила и се е разхлабила.Ремъка изкочил,търся причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 Евентуална причина би могла да е некадърен монтаж например. Ролката блокирала ли е? Може и в нея да е причината. Трябва да се огледа обстойно и може да изкочи "зайчето" от някъде. Иначе тук можем само да гадаем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 Къде ти сменяваха ремъка? Май причината е майстора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Вече няколко автомобила засичам с пренатегнат ремък при смяната. Има лека последователност, която е важно да се спази за да се обтегне правилно и да няма проблем. Другия момент е дефектна ролка (попадал съм на такава закупена от порше). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Шпилката трябва да се сменя при всяка смяна на ангренажния ремък и ролките.Аз късах шпилка и смених 16-те ролкови кобилици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel_d Публикувано 19 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Няма блокирала ролка.Ако се разслаби гайката ремъка се отпуска и прескачат зъби.А при мен се е изкривила шпилката.Ролката е пружинна за да изкриви шпилката нещо друго трябва да е затегнало.Можели да е дюза.Ако е затегнала или е пикаела в цилиндара и се е получила декомпресия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel_d Публикувано 19 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Няма блокирала ролка.Ако се разслаби гайката ремъка се отпуска и прескачат зъби.А при мен се е изкривила шпилката.Ролката е пружинна за да изкриви шпилката нещо друго трябва да е затегнало.Можели да е дюза.Ако е затегнала или е пикаела в цилиндара и се е получила декомпресия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 (Редактирано) Предполагам под декомпресия имаш предвид хидравличен удар.Не мисля, че това може да стане.Дюзата впръсква 'пикае' горивото, когато буталото е в ГМТ и обема на въздуха в цилиндъра се е свил до минимума си.Дори дюзата да се 'изпика' в цилиндъра, единственото, което може да стане е нафтата да не се запали и на такт 'изхвърляне на изгорелите газове' да излезе неизгоряла през изпускателния вентил.Трее да се разглоби цялото газоразпределение и да се види къде е мизерията.Така да се каже, само по разказ е малко трудно.П.П.Има ли вариант да си купил ментелива обтяжна ролка с болт, който няма необходимия клас на якост и не е издържал на силата на срязване. Редактирано 19 Януари 2013 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel_d Публикувано 19 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Не са ми сменили шпилката.Нещо трябва да е затегнало.Първо колата загуби мощност на ниски обороти и след 500м загасна.Опитах да запаля и изтропа нещо и затегна.Бях на втора скорост на ниски обороти когато се случи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel_d Публикувано 19 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Не са ми сменили шпилката.Нещо трябва да е затегнало.Първо колата загуби мощност на ниски обороти и след 500м загасна.Опитах да запаля и изтропа нещо и затегна.Бях на втора скорост на ниски обороти когато се случи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 На скоро на едно БЛБ му бе изпаднала малката клапа на ЕГР-а, засмукана през всмукателния колектор и блокирала клапан, от там скъсан ремък. Става въпрос за този модел ЕГР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel_d Публикувано 20 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 (Редактирано) ЕТО ГО КРАСАВЕЦА.Май ще излезне некачествен монтаж.Незнам как ще се разправям със сервиза,защото е един от големите в хасково и познавам и шефовете и майсторите?Ще ми излезе малко скъпичко ремонта. Редактирано 20 Януари 2013 от angel_d Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel_d Публикувано 21 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2013 (Редактирано) Здравейте.Днес свалиха разпределителните валове.Лагерите бяха доста износени.Изглежда че са затегнали и то най вече вала който е на дюзите.Много трудно се въртеше когато двигатела още беше топъл.Има 7 кобилици изкривени.Утре ще сваляме двигатела за да видим на долу как е.Все още търся причина. Редактирано 21 Януари 2013 от angel_d Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване