devil_vas Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Фирма „Маднес Моторспорт” ООД е създадена през 2007-ма година. Ориентирана е почти изцяло в областта на силовия тунинг, ремап на софтуер, както на стандартни така и на перформанс автомобили. Фирмата работи с лицензиран софтуер на Dimsport Italy http://www.dimsport.it/, WinOls EVC Germany http://www.evc.de/en/default.asp Разполагаме с диностенд преден и заден мост с механична връзка между двата, където можете да видите реалното изменение в мощността на мотора. Сервизът се намира в гр. Пловдив, ул. Владая №8 в двора на Автосервиз ТракияЗа контакти :Венцислав Райчинов 0896 68 78 28 office@madness-motorsport.comВасил Койчев 0885 62 55 67 v.koychev@madness-motorsport.com Офертата, която предлагаме към притежателите на АКБ карти е 20% отстъпка от цената на софтуера с включен диностенд преди, по време и след ремапа.Предлагаме промяна на софтуера на следните автомобили:А2, А3, А4, А5, А6, А7, А8, R8, TT, Q3, Q5, Q7, както и на всички S и RS автомобилиЦени за софтуер:400, 500 и 600 лева (цените са само за притежателите на АКБ Карти са с 20% отстъпка)Например:Всички 1.8Т и 1.9 TDI са по 320 леваВсички нови (след 2006-та) TDI и TFSI са по 480 леваВсичките междинни например 3.0 TDI по 400 левав зависимост от ЕКУ-то на колата цената може да варира, като най-високата е 600 лева без отстъпка.Предлагаме също така премахване механично и софтуерно на DPF (цени при запитване)при комбиниране на чип тунинг + премахване на DPF цената се уточнява предварително.отстъпката важи при предоставена АКБ карта, отстъпката се ползва еднократно на карта!За информация относно цената за ремап на вашия автомобил, на лично във форума или на посочените по-горе телефони или е-мейли.Изменението на параметрите след промяната на софтуера може да видите на страницата ни:http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=1009&Itemid=3Цените са с включено мерене на диностенд преди, по време и след ремапа.Повече информация за фирмата и за дейността ни можете да видите на фейсбук страницата ни:https://www.facebook.com/pages/Madness-Motorsport/119106951443704в интернет страницата ниhttp://www.madness-motorsport.com/cms/или в канала ни в youtube.comhttp://www.youtube.com/user/devilvas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoaqnov Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 (Редактирано) Доста добри оферти. Редактирано 22 Януари 2013 от G.Stoaqnov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Доста добри оферти.Само най-добрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 По хУбава снимка не можа ли да сложиш Аз не протежавам карта, ама кат за редовен клиеНт отстъпки няма лиПожелавам успех за напред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 22 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 хахаах тая ми беше под ръка. за теб нали знаеш, цена по договаряне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 24 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 от вчера... Audi A5 3.0 V6 TDI quattro DPF Removal and deCat with Madness Motorsport Software 295 h.p. 603 n.m. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Отлична работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 25 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 (Редактирано) Редактирано 25 Януари 2013 от devil_vas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 още едно наше произведение, което в момента търпи сериозни промени и ще бъде готово за Сезон 2013. залагаме на марката АУДИ, която никога не ни е предавала по отношение на здравина и мощност повече информация за проектаAudi 90 Typ85 Quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 30 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 ...още от нашите проекти през годините, които са свързани с Audi Audi S2 2.2 20V Turbo Madness Motorsportна организиран дино дей от Heed Auto измерихме мощност от 751 конски сили на колелата, с което S2-ката стана най-мощният автомобил тогаваDYNO QUEEN 2011http://vbox7.com/play:74b32a9dнямаше как същия ден да не минем през Overdrive и да премерим отново...резултата - 810 конски сили на колелатаhttp://vbox7.com/play:16fd9c59така 2012 година бяхме готови за рекорди! и го направихме!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 30 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 Само за Вас момчета ! Успех във всяко начинание! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barry Публикувано 31 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2013 (Редактирано) от вчера... Audi A5 3.0 V6 TDI quattro DPF Removal and deCat with Madness Motorsport Software 295 h.p. 603 n.m. BP Редактирано 1 Февруари 2013 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 1 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 от днес:AUDI А3 1.8Т AGU 320 конски сили, 360 нютон метра на 1.2 бара- Precision 5431 .48- Tial westgate - 550 cc fuel injectors- ковани биели- сток еку- сток бензинова помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 6 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 10 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 22 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 (Редактирано) от днес предлагаме ъпдейт за софтуер на автоматична кутия 5НР19 монтирана на 2.5 TDI Tiptronic- подобрява превключването на скоростите- по-бързо и по-точно превключване- изчезва проблема с придърпването и превключването между 4-та и 5-та скорост (проблемът е най-ясно изразен при чипнати коли)ето мнение и клипове споделени от първия ни клинет след ъпдейт на неговата кутия в комбинация с чип тунинг, на Audi Allroad C5 2.5 TDI Tiptronicкакто и два клипа заснети преди софтуер на колата - Audi Allroad C5 2.5 TDI Tiptronic и ъпдейт на кутията: и след това: цена за ъпдейт на софтуера на кутията - 250 лева Редактирано 22 Февруари 2013 от Ц Е Ц О Оправен код на кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 от днес предлагаме ъпдейт за софтуер на автоматична кутия 6НР19 монтирана на 2.5 TDI Tiptronic- подобрява превключването на скоростите- по-бързо и по-точно превключване- изчезва проблема с придърпването и превключването между 4-та и 5-та скорост (проблемът е най-ясно изразен при чипнати коли)Какво точно прави чипът? Ако е свързан в повишаване на налягането, трябва ли да се сменят соленоиди и кои?Тази кутия принципно има много режими - какво се случва с тях и как се променя изборът им (т.е. като изключим лоста, кога кутията решава сама да мине в спортен режим)?Може ли чипът да е "активен" само при спортен режим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Какво точно прави чипът? Ако е свързан в повишаване на налягането, трябва ли да се сменят соленоиди и кои?Тази кутия принципно има много режими - какво се случва с тях и как се променя изборът им (т.е. като изключим лоста, кога кутията решава сама да мине в спортен режим)?Може ли чипът да е "активен" само при спортен режим?Много точни въпроси, да добавя само и аз един. Запазва ли се възможността за връщане на оригиналния софт на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 На този въпрос мога и аз да отговоря - запазва се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 23 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 Какво точно прави чипът? Ако е свързан в повишаване на налягането, трябва ли да се сменят соленоиди и кои?Тази кутия принципно има много режими - какво се случва с тях и как се променя изборът им (т.е. като изключим лоста, кога кутията решава сама да мине в спортен режим)?Може ли чипът да е "активен" само при спортен режим?софтуера е свързан с изравняване на въртящия момент момент на кутията и мотора и по никакъв начин не е свързан с повишаване на налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 25 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Audi Allroad 2.5 TDI 5HP19 173 h.p./340 N.m. -> 196 h.p./415 h.p. + gearbox ECU update Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Още нещо се сетих да питам във връзка с чиптунинга на кутията - след чип диното показва ли повишена мощност на колелата или чипа касае само преклюването на предавките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 25 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 чипа касае само превключването на предавките, нашето дино мери на мотора и всичките цифри, които ги обявявам са измерени на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 11 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Стига с тва Компи,че днес достатъчно ми изтекоха лигите по него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване