martin76 Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) момчета някои да има снмков материял,че немога да си сменя кршката на лупата-къса светлина facelift... на по трудния фар левия като застанеш срещу колата.махнах една пластмаса която е над въздущния филтър но има и един ракав които е зада фара.върви точно зада радиатора.незнам как да го махна за да си сменя крушката.Фара ли тр да извадя?!!! ако и за крушка ше се налага да плащам.....ужас. може да е смешно но ме е страх да ръчкам без да имам представа да не изпотроша "инвентара" :gruebel:/> Редактирано 23 Януари 2013 от martin76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enchoss Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Ако е за В6 ти казвам отма и материал ще ти дам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enchoss Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Ако е за В6 ти казвам отма и материал ще ти дам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Ръкавът, за който говориш, е тръбата за въздуха, която го отвежда до въздушния филтър. Трябва да махнеш 2 винта, които я държат. Намират се отляво на мястото, където ти се затваря предния капак. След като ги махнеш, издърпваш пластмасовата тръба, за да се измъкне от 2-рата си част, която е силно извита и влиза директно в кутията на филтъра. Нея също може да я извадиш, като ще се наложи малко повече сила. След тези манипулации би трябвало да имаш достатъчно място, за да си смениш крушката. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) Ако е за В6 ти казвам отма и материал ще ти дам...за facelift турбо мотор Редактирано 23 Януари 2013 от martin76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) Сваля се фара ,има 4 болчета за развиване и се издърпва фара напред.Това е.п.п.Естествено и буксата да не забравиш да откачиш.Това е за Б6 . Редактирано 23 Януари 2013 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) Защо му е да сваля фара или да го дърпа напред? Редактирано 23 Януари 2013 от KambOK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enchoss Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Да свалянето на фара е супер лесно и става за секунди, така е измислено действай смело Двата болта отгоре , два долу зад фара и е вънка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) ше пробвам без да вадя фара че горните 2 винта са на едни държачи отгоре но другите 2 не ги видях нещо...иначе с изваждането на ръкава ми се струва по лесно!?как пък точно на този фар изгоря ами не на другия бееее.... :steinigung:/>мн благодаря за помощта пичове. Редактирано 23 Януари 2013 от martin76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Човека пише фейслифт вие за Б6 продължавате да пишите.Махаш си гофрираната тръба и има що годе приличен достъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Човека пише фейслифт вие за Б6 продължавате да пишите.Махаш си гофрираната тръба и има що годе приличен достъп.Това се опитвам и аз да обясня, в пъти по-лесно ще ти е да си разглобиш пътищата за въздуха, отколкото да махаш предната броня. Ако имаш проблем с махането на тръбата, кажи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) утре след обяд ше бъде манипулацииката...че се мръкна...аз винтовете на въздоховода ше ги отвия и ще го разсъединя с другата му част ама тази извитата тръба дето отива във филтъра да не вземе да я счупя .лесно ли се изважда?!по принцип избягвам да ръчкам квото и да било и само вещи лица пипат под капака ама за една крушка да ходя да ми я сменят е смешно :hilezh:/>/>/>/>/>иначе щом се справих с махането на решетките около акумолатора преди когато почистваь този сектор, значи се надявам и тук да се оправя :gruebel:/>/>/>/>/>иначе имах др тема и там се колебаех дали да слагам ксенон от 50-60 лв ама се отказах и си взех крушка на hella 55 W.надявам се фабрично да са 55 W какво мислите?!{на А4 без фабричен ксенон де!???}Гледаите кви теми се вихрят за една смяна на крушка...маи трябваше да си взема една лада 4-очка и те така!!! :D/>/> :bia:/>/> Редактирано 23 Януари 2013 от martin76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Лесно се вади от филтъра.Крушката е Н7 55W Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaxZ Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Аз съм с Б5 фейслифт, точно като я взех изгоряха късите на десния фар (като стоиш отпред - ляво), та това е по-трудната крушка за смяна, но става без никакви инструменти. Маха се пластмасовия канал който отива към кутията на възд филтър (напъва се леко и излиза) и после се бърка с ръка и се отваря капачката на фара отзад и се вади крушката. Доста е пипкава работа особено ако си с големи ръце, на мен ми отне 15-20 мин цялата процедура и яко псуане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 24 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 благодаря на всички за ъкъла!справих се пичове!светна и заспа.сега какво? грешка ли тр да имам записана в компа....и ако не я изчистя какво става?!?!Аз съм с Б5 фейслифт, точно като я взех изгоряха късите на десния фар (като стоиш отпред - ляво), та това е по-трудната крушка за смяна, но става без никакви инструменти. Маха се пластмасовия канал който отива към кутията на възд филтър (напъва се леко и излиза) и после се бърка с ръка и се отваря капачката на фара отзад и се вади крушката. Доста е пипкава работа особено ако си с големи ръце, на мен ми отне 15-20 мин цялата процедура и яко псуане.предио малко я сложих а и тр да се внимава че нали не бива да се пипа стъклото и само за цокъла я държах...малко е тесничко наистина но се оправих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enchoss Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Ако ти е светнало на таблото задраскана крушка - имаш записана грешка, което не те бърка изобщо, ако не - нямаш грешка което пак не те бърка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 24 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 аз не съм с големия дисплей,там ли трябва да я е изписала или на климатроника в другия режим? като я палих нямаше нещо да ми прави впечтление различно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Щом си без фис нищо няма да ти светне.Карай си вече с кеффффф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enchoss Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Карай и си свиркай - светкай нямай грижи за грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 24 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване