Jump to content

Audi A4 quattro


Recommended Posts

Продавам Аudi A4 (B5) 1.8 quattro, 125 p.s. Автомобилът е семейна собственост повече от 12 години, в КАТ може да се направи справка :hilezh:/>/>. Закупен е на 54 000 км. от Porsche-Saaldenfeld, като до момента е имало само един собственик. Актуалният пробег на автомобила е: 169100 км. , абсолютно реални, доказуеми във всеки един дилърски сервиз на VW/Audi, като за целта е достатъчен само регистрационния номер- видим на снимки . Резюмирана сервизна история : преди няколко месеца беше сменено някакво казанче за хидравликата на волана, преди година един заден, десен датчик на ABS/EDS, преди две години профилактично маншони на карета- външни със смазката вътре, спирачна течност и маркучите ( профилактично ), сменени са всички накладки и предни дискове с оригиналните Audi, като бонус новият собственик ще получи нов комплект предни Textar, ВСИЧКИ НОСАЧИ СА ОРИГИНАЛНИ Audi, по окачването няма селди от износване или шумове. Пак повтарям всички подробности по разни интервенции във всеки един дилърски сервиз са налични, не съм джамбазин да разтягам локуми ! Автомобилът няма абсолютно никакви технически забележки, шумове и всякакви такива механични проблеми, всички резервни части, които са вграждани през годините са със щемпел Audi. Преди месец беше снабден с нов акумулатор с гаранция. Автомобилът има обичайните външни забележки, все пак се е движил по пътя, не е нов от магазина ( въпреки твърденията на съдържателите на автокъщи, че 10+ годишен автомобил може да бъде НОВ ) в интериора няма следи на износване, скъсвания, петна и прочие, таванът е чист, както в първия ден, НИКОГА не е пушено вътре . В началото беше поддържан само в Unitrade Х, кв. Дружба в София, в последствие в Autochoice VW/Audi във Велико Търново, излишно е да споменавам, че всички части вграждани в него, като резервни са от " народните " цени на Audi. Автомобилът е, както се казва в немското mobile- TOP GEPFLEGT

, сиреч обгрижван години наред, седял в топъл гараж, като в моментите, когато е нощувал навън е бил покриван със специално покривало !!!

Безопасност

• Антиблокираща система ABS,EDS ( електронно блокиране на предедн и заден диференциал, активна функция до 40 км/ч. )

• Въздушни възглавници - Предни

• Пиропатрони в предпазните колани

• QUATTRO

Други

• С регистрация

• Сервизна книжка- попълвана до 54000 км., след като мина в наше владение, нашите дилъри не са я попълвали, всякаква информация е наличн срещу регистрационния номер във всеки Официален сервиз

• Гражданска отговорност до края на годината- ПЛАТЕНА

• Винетка- ГОДИШНА

• автомобилът няма никакви задължения до края на годината!!!

Екстериор

• 4(5) Врати

• Лети джанти

• Металик

• Халогенни фарове

Защита

• Аларма

• Имобилайзер

• Централно заключване с ДИСТАНЦИОННО управление ( налични две дистанционни )

Интериор

• Наличен е ски сак ( НИКОГА НЕ Е ПОЛЗВАН )

• заден подлакътник с отделение за аптчека или вещи

• предни и задни подглавници

Комфорт

• Бордкомпютър

• Ел. Огледала

• Регулиране на волана

• Серво усилвател на волана

• Стерео уредба Audi CONCERT II + 6 говоритела ОРИГИНАЛНИТЕ в отлично здраве

Допълнителна информация:

В цената на автомобила са включени и два комплекта джанти ( видими на снимките, като състояние ) с гуми съответно зимни и летни. Зимни: Michelin PILOT Alpin

, летни Michelin ENERGY. Зимният комплект е напомпан с азот. И двата комплекта са купувани преди години, нови, към момента са с много живот в тях, особено зимните, съхранявани са в тъмни чували, в тъмно и проветриво помещение, като винаги са биле талкирани, преди престой. Спирачната течност е сменяна на всеки две, три години по предписание, последния път и всички спирачни маркучи- профилактично. Редовно е сменян и антифриза G12- червен, няма таене в казанчето, системата е промиване преди всяка смяна. Налични са два ключа с ЧИП и един сервизен + две дистанционни за отключване и заключване с алармената инсталация.

Снимки: Ic7R4Nwo34o.jpg

1ghK48BaIRE.jpgCrByESsg7eI.jpg

q17FgKCwfKE.jpgyg9wuoroqIY.jpgmZo1Ij1rIeg.jpgTo-Q0FOcKmY.jpgwWp8q4OnGSo.jpg

Цена: ДОГОВАРЯНЕ SDBwO6x6MCo.jpg3PX49WlvKE4.jpgdqowbunSLyg.jpg5EopQFZrFmI.jpgov354iggKUY.jpgCiEGaluvUfk.jpgnwWkZ8YbiWg.jpgQRqL5VjbG9E.jpgzVT_AQa8eHM.jpgRN7pixRsijs.jpgKhih-PKSnPo.jpgMGmCC1rFhPc.jpg0AtLfum9RGA.jpg6nYdYeiSwoA.jpgUmF2lyMun30.jpg

KQBY3L3Mc4s.jpgtDjDdTVpVho.jpg5LtxHSGGewM.jpgpkuUtv8PKmg.jpgenMMF3--cFI.jpgUIIVIXOQ-DU.jpgqXJaKGBgccw.jpg0MRme4PoBjg.jpgA4JBM4SzshE.jpgQ5rq08Ru9Lg.jpgoJ-b16Qh_vk.jpgFy0DQvPORAI.jpgr-B0Pf6NSjc.jpgm88uXAAMrCg.jpgwME1PqfkkiI.jpgkB1JHCy15Ms.jpgagmhp-cCs4A.jpg3cHltziBhHU.jpg15MmMt-NbW8.jpgJe1C8HXD_D4.jpgTtSEYHrG8cQ.jpg5ZK0AN5KStc.jpg-H9kh-mN8gc.jpgEGv2oYc73JM.jpg9I91mH87-eA.jpgIPCX-jpm_Bo.jpg-Of-DWAjN58.jpgHCe7PqVmCcw.jpg

Контакти: ТУК за предпочитане при някакви въпроси, Skype: Boshidar Savev, ТЕЛ: 0888208813, 0877208813

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал, но наистина сега не я намирам в обявата. Мерси за подсещането.

Цената на автомобила общо взето на място се договаря в смисъл такъв, след оглед или поне по телефона. Идеята е да се намери някакво компромисно решение между Горублянските навеси и реалната стойност на това, което ще получи новия собственик. В никакъв случай не се търсят космически суми, нереални и т.н., просто и причината за продажбата е такава, че автомобилът вече не ни е нужен, понеже не е единствен ( общо 3 броя ), а и вече няма да има кой да го кара, а седенето в някой прашен гараж ще го съсипе.

Допълнение към обявата: Сменени са и свещите миналата година естествено във Volkswagen/Audi в Търново, оригиналните са Audi, също всички карантии по картерните газове, маслени пари и т.н., с оригиналните такива ( щемпел Audi ), по време на манипулацията беше извършена профилактика на колектора, мисля че изпускателния ( този, който събира нагар и друга гняс ) и дросела, естествено при Дилъра. Каран е само с масла пълна синтетика, до преди година само с Aral 0W40 , понеже вече явно е спрян от производство или от внос ( никъде не се намира ), се налива Liqui Moly 5W40, което си е там по нормата, която е в книжката, естествено пълна синтетика. До следващото обслужване има още 5, 6к км., като единствено за смяна е филтъра за въздуха в купето, по спомен беше бая зацапан ( струва 15 лева, оригинален :hilezh:/>/>/>/> ) .Другото, което ми се струва важно е, че колата никога не е тормозена в смисъл, никакви ръчни, каране в " лютеницата " и всякакви други селски изпълнения, никога не е гонена звуковата бариера, дори и когато го взехме, винаги общо взето в ограниченията.

Козметика: отзад на бронята вляво има около 8 см. драскотина, доста видима ( на последната снимка ), лятото автомобилът беше в отпуск в една къща в Балкана :hilezh:/>/>/> и в гаража си държим някой пособия и при вкарване на косачката за трева, някой неволно е одраскал колата, отпред по предния капак има обичайните точки от камъчета и прочие. Другите козметики са оправени, в смисъл драскотини, даже мисля, че личи на едно място има едно почти незабележимо, неестествено образование на лака до левия страничен мигач.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, до сега какви ли не коли не минаха през нас за всички тези години, тая си е, като член на семейството ! :hilezh:/>/>

До колегата, който днес е ходил да я гледа във VW Търново: това, че колата е в перфектно техническо здраве с оригинално окачване, далеч не значи че утре ще се предаде и ще трябва да подмениш всичко генерално, има си признаци за износване, по тампони и гумени елементи на носачите няма :

-никакви пукнатини

-никакви тропания, хлопани и всякакви звуци,

-никакви луфтове

-никакви течове на течности

Всяка година, освен задължителния технически преглед, й се прави на стенда във VW, реглаж и оглед на ходовата част, спирачки, ремъците, водна помпа, свещи, задължително еидн VAS( това не е VAG-COM, лаптопчето с кабелчето, това е големия тестер на оторизираните сервизи ) и т.н. До сега всички профилактични подмени на разни неща са установявани именно на тези годишни прегледи, последно беше картерна вентилация и профилактика на колектори, профилактика на дросел, плюс адаптацията му, до сега нищо не е сменяно, в резултат тотална повреда на автомобила. И друго, което до сега не съм споменавал от смяна до смяна на масло ( 10к км. ) се доливат точно 0,000 литра, колата не е гори масло и никога не е горяла, не харчи антифриз, не тече от никъде, отдолу е абсолютно суха отвсякъде !!!

Оставащ пробег до следващото обслужване на мотора ( всички ремъци, ролки и водна помпа ) 50 000 км.

Редактирано от levis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извини ме, не се заяждам, колата наистина изглежда повече от добре. Харесва ми. Всичко описваш подробно, но на снимките ми се набива в окото десния еърбек - нещо е напъпил, да не би да цъфне и ли пък да не би да е прецъфтял???

Редактирано от zone66
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато избирахме А4, миналия век :hilezh:/>/>/> , подобни коли в България се брояха на пръстите на ръцете и съответно цените им бяха :steinigung:/>/>/> . Нали всеизвестен факт е, че кеф цена няма :hilezh:/>/>/> и изборът беше ограничен, и се свеждаше до коли със съмнителен произход в тия диви години ( сетете се какви :hilezh:/>/>/> ) и тази, която беше с лек удар, бронята и единия фар са сменяни, всичко е оправено в Unitrade X , дори и на снимките е видимо, че бронята е фейслифтова, като ножът долу е от оригиналната броня- доказателство за лек удар, а тогава за въздушната възглавница трябваше да се смени таблото, а за тая процедура ни пратиха на един сервиз в Турция, хората в Дружба тогава поддържаха основно B4-ки и не им се наемаше и така, смениха само приопатрона в колана ( само пътническия Air bag е излизал ), при добро желание сега има достатъчно такива автомобили по моргите, а и предполагам на много места може да се смени таблото, ако на бъдещия собственик му се занимава, също и могат да бъдат монтирани ел. пакет ( 150 лв. ) и климаторник ( 400 лв. ), всикчо е въпрос на желнаие и подходящ донор, най- важното е на лице, автомобил в префектно техническо състояние с ресурс да изкара още много по толкова без проблеми, просто не сме пестили по никакъв начин през годините от поддръжката му, в историята пише всичко, който се интересува или на място, или по телефона при дилъра, всичко е описано с дати и платени фактури, нищо не струва, просто се дава регистрационния номер на автомобила. Новият собственик получава една 100%-ова сигурност за колата от първия й ден, нищо не може да бъде скрито! Всичко сменяно по колата е оригинално, дори и стелките са гумени, оригинални Ауди (с парт номер :hilezh:/>/> )!!!

Автомобилът има последно сменени:

- маншони ка каретата със смаска вътре ( профилактично сменени )

- дискове и накладки отпред, оригинални Ауди

- накладки отзад, оригинални Ауди

- сменеа картерна вентилация ( профилактично ) всичко оригинално Ауди

- сменени свещи ( сменени по предписание и старите пазим, няма овъгляване ) оригинални Ауди

- сменен антифриз G12

- сменен термостат, оригинален Ауди

- преглед на ходовата част, мерена геометрия, реглаж с гаранция 12 месеца

- и двата комплета зимни и летни гуми са минали на баланс профилактично есента

- сменнеи са всички маркучи по спирачките с оригинални Ауди + сменен Дот с Ауди

- сменен заден десен датчик на ABS/EDS

- сменени са всички гуми тампони или там както се казват на генерацията с оригинлани Ауди

- сменено казанче на хидравликата на волана, с оригинално Ауди

- наравена е профилактика на викчи лагери и главини, като беше остановено, че заден ляв има нещо съмнително и беше сменен с оригинален Ауди + всички рамена там, понеже се оакза, че лагера е капсулован, набит в шенкела и в Unitrade X смениха всичко наред

- масла, филтри- маслен, въздушен и горивен са сменени преди 5900 км., всички ремъците и ролките са сменнеи във VW Велико Търново, преди окло 50 000 км.има още 50 000 км. да се кара до следващата смяна, преди 10 месеца минаха профилактично проверка за някакво отпускане дали има или някакви аномалии, всичко беше наред, обтегачи, ролки, водна помпа, самите ремъци са в отлично здраве,

- всичко е палтено до края на годната + годишна винетка

Последно с летните гуми беше засечен разход 8/100 ( пълно- пълно на една колонка ), извънградско.

п.п. Автомобилът е ползван основно за междуградски пътувания, да си пътува до вилата в Балкана ( завои и епични количества сняг- QUATTRO все пак :hilezh:/> ) и общо взето пътува всяка седмица: Велико Търново - Севлиево и обратно. За градско не се ползва почти.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, жалко че след 5 месеца колата излиза в безсрочен отпуск, понеже вече няма да има кой да я кара и най- вероятно самото стоене ще я съсипе. До сега не сме я пускали за продажба, въпреки възрастта й, просто защото в един момент цените се сринаха главоломно ( примерно от 15 000 на 5 000 лв. :blink: )и нямаше изгода от цялата гимнастика, но сега по- добре някой да я кара, за колкото и да се продаде, от колкото да събира прах в някой прашен и влажен гараж, а през годините много пари са наляти в нея ( самата й първоначална стойност и последвалата поддръжката, хората които си поддържат колите или имат досег с дилърски сервиз, знаят че на сеанс, отваряне на капака, общо взето под 100лв. не се минава, даже това е минимална ставка :hilezh: , в смисъл че винаги откриват нещо, което е добре да се смени, за да няма ядове в бъдеще ). Сега, за колкото и да се продаде, ще бъде едва ли не подарък, това е ясно, но просто обстоятелствата са такива.

п.п. забравих да спомена по- горе, че скоро бяха раздвижвани и задните спирачни апарати в Unitrade X, мисля че при смяната на накладките. ( B5-иците, до колкото ми е известно това им е детска болест )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав, живея в Германия, в Дюселдорф, без проблем мога да я регистрирам, да й направя немски документи с T?v и зелен плакет за екология, все пак е бензинов мотор с каталозатор и по този начин да улесня още повече продажбата, но някак си гимнастиката ми се струва прекалено нерентабилна, въпреки че тук пазарът е на съвсем различно ниво, има употребявани автомобили на безусловни цени- безпроблемни и поддържани, както си трябва и такива на български цени, дори по- евтини, които са съживявани n-брой пъти и обичайно са за експорт към Източна Европа, от там нататък на всичка ни е ясно какво следва ( яко пудрене, връщане на километражи, закърпване, колкото да хване око и главоболия за новия собственик ). Както вече по- горе споменах, автомобилът се кара, безпроблемен е и по тази причина не се продава спешно, ако до няколко месеца не бъде продаден, варианта за импорт в Германия ще бъде обмислен.

Поздрави колега, не се познаваме лично, но няколко пъти съм засичал положителни мнения за отношението ти към Автомобила, не пестиш от поддръжка и запазваш едно Ауди истинско такова, с безкомпромисно качество и надеждност ( без вграждани ментета и моргаджийски истории- кърпежи ) !

В страни от темата мога да кажа, че се възмущавам от хора, които купуват най- евтиния варел от автокъща " нов внос " ( заслепени от имагинерната представа за " белия " Запад- необратима увреда в представите от Социализма, като разбираш ли, щом е от Запада, е по- хубава от нова, а никой не си дава сметка, че автомобилите специално в Германия към днешна дата, след 3-тата, 5-тата си година, преминават във владение на някой нашенец, албанец, турчин или друг бежанец, с ниво на интелигентност и квалификация, достатъчни да се подписва, и да мие чинии, стотинка не се влага в тях, налива се само гориво, карат се, докато се съборят до тотална щета, след което стават " перфектен ( скърпен ) нов внос " :hilezh:/>/>/> ), след което въпрсосният купувач го поддържат с възможно най- евтините афтермаркет части или с такива от морга и гордо изтъкват, че кара Ауди. В случай, че въпросният варел си оправдае цената- съвършен боклук за вторични суровини, тези същите хора, почват да се изказват компетентно колко не струва Ауди, като производител и какви боклуци са автомобилите с тази марка, просто в такива ситуации оставам без думи, даже не споря, ставам и си заминавам. Естествено има и изключения, които потвърждават правилото !

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се познаваме лично ,но съм виждал многократно и двете аудита на колегата във Севлиево и мога само да кажа,че изглеждат перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колата е страхотна, колега! Успех с продажбата! Дано се намери някой запален нашенец по марката и да си я кара с кеф! Да се смята за Up! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Крайната цена на автомобила се определя на място след оглед и пробно каране, но ориентировъчно, понеже много хора се интересуват, цената е: 3950 лв., съобразено с козметичните забележки и липсата на някой екстри и най- вече с пазаа в момента, но пак казвам на място е възмжно предоговаряне .

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

3250 лв. без единия комплект гуми с джанти и коментара на място си остава, като опция, при сериозен интерес и наличие на по- малко средства.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срамота че няма кой да уважи труда на човека и да си купи този Рубин, убеден съм, че в БГ сиг. няма друга такава мераклийка от този клас. Колега изпих си уйскито да я разглеждам и ти завиждам и за колата и за мерака Евала. Успех ти желая с продажбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер количка - по снимки де, не съм я виждал на живо но си личи че е гледана. :) Успех с продажбата. Аз си търся нещо но съм се спрял на дизел А6 задължително с климатик - че тези цени на горивото и тези жеги лятото - леле мале :loldev:  на студ издържам на жега не :). Даже се замислих за обявата на колегата, но уви не се покрива с моите основни желания :). Иначе колата е перфектна за модела и годините си. Който я купи - няма да съжалява според мен .

Успех с продажбата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Единственият минус на автомобила- липсата на климатроник и единствена причина, да не се продаде досега, намира своето решение:

 

"На конкретната кола може да се постави климатроник. Трябва да си закупиш от морга (или другаде) к-т климатроник - компресор,управление,тялото на парното с радиаторчетата,инсталация. Вървят около 500-600лв ( с малко повече късмет може да намериш комплект и за 300лв) .Скоро не съм купувал. Трудът за цялата манипулация - 350лв .Пълнене на системата -от 60-100лв (в зависимост къде се пълни)
Това е като цяло."

 

 

Oфициален отговор на сервиз за климатици ! Питах на няколко места, за цялата инсталация колко струва, на 3 от 4 оферти цената беше 350- 400 лв. (  за изправни и работещи системи  )

 

 

 

Цената се договаря !

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Вчера ме помляха и си търся нова кола. Като че ли съм се спрял на Ауди, а твоята оферта определено ме заинтригува. Ако можеш да ми отговориш на следните въпроси, за да засилиш интереса ми :

1)коя година е произведена?

2)какви са точните размери на багажника?(важно ми е)

3)какъв й е годишния данък?

Доколкото разбирам колата няма климатик(мексикански не се брои)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...