Jump to content

A3 1.8 TFSI висок разход+


NikX

Recommended Posts

Сега за сега нещата са стабилни,вече имам 9-10 разход градски по борд и реален(в зависимост от натовареността разбира се)

Мога да я дам спокоен на жената да си я кара,че се цупи нещо на А6цата

Умна жена имаш! :) Кой би предпочел нафтова А6, като може да кара TFSI A3! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мхм....трактора е 312 коня с ремап,нова генерация,премахнат ФАБ филтър и катализатор,прясноизчистен ЕГР и нестокова турбина +кулер....аз на твое място не бих бил толкова сигурен в думите си...плюс това е куатро...

Просто има лош опит с малко по-големи автомобили,а и трудно я вкарва в подземния гараж...трудно маневрира из центъра...

Разбира се далеч не омаловажавам качествата и пъргавината на турбинирано А3

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех... Имам доста какво да кажа, но разбира се всичко е въпрос на вкус, а и не е тук мястото ;)

Радвам се, че проблемът е разрешен! Да си я кара със здраве и да си я пази!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че ползвам тази тема, но не искам да отварям нова.

Моята а3-ка е 2.0тди и има не-малко разминаване между показанието по борд и реалния разход. Как може да се оправи това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че ползвам тази тема, но не искам да отварям нова.

Моята а3-ка е 2.0тди и има не-малко разминаване между показанието по борд и реалния разход. Как може да се оправи това?

При дизелите е малко по различно,трактористкия проблем в БГ се нарича калпава нафта...като освен това разбира се си ги има и стандартните болежки:карализатор,егр клапан(чистенето му е 50 лева,поне на мен толкова ми взимат),маф сензор(той се чисти безпроблемно собственоръчно и доста лесно),задръстен горивен филтър,задръстен въздушен...ако някой се сети нещо да добавя

Харчи ли масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В каква посока е разминаването? С какви гуми (размер) караш?

Засичах на извънградско(магистрала), защото градското си е сложно. При показание 6.5 по борд излезе 7.1 реално при допълването.

Размерът на гумите е стандартният за колата 205/55/16

При дизелите е малко по различно,трактористкия проблем в БГ се нарича калпава нафта...като освен това разбира се си ги има и стандартните болежки:карализатор,егр клапан(чистенето му е 50 лева,поне на мен толкова ми взимат),маф сензор(той се чисти безпроблемно собственоръчно и доста лесно),задръстен горивен филтър,задръстен въздушен...ако някой се сети нещо да добавя

Харчи ли масло?

Зареждам предимно от Ромпетрол, Еко, Шел. Катализатор и егр клапан и маф сензор никога не съм чистил, последните 2 даже и нищо не ми говорят като цяло...

Филтрите се сменят редовно при обслужване на 15 000 км. Няма DPF.

Преди няколко месеца ми светна лампата за нивото на маслото и долях това, което беше останало в шишето, но го сметнахме за горе-долу нормално при каран дизел на 7-8 години ?! Преди месец беше последното обслужване с ново масло. Засега всичко е наред.

Като цяло не се оплаквам от кой знае колко висок разход, май е нормален за този двигател с куатро, но просто ми е чудно защо дава отклонение от показанието на борда при положение, че не малко колеги споделят, че техните са точни до десетата.

Редактирано от 1948
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Засичах на извънградско(магистрала), защото градското си е сложно. При показание 6.5 по борд излезе 7.1 реално при допълването

Е,борда няма как да е 100% точен,плус това:

-има разлика в "наливането" -до горе ли наля?От същата ли станция и колонка го направи?Разклати ли колата за да се обезвъздушат евентуалните въздушни джобове?Много често дизела се пени,и дори наливането до горе е немеродавно...много относителни,при теб разликата е в най-лошоя случай 10%,а и има значение колко рязко си натискал педала,колко равномерно си карал и тнт...

Това за разхода на масло на 7 годипен автомобил.....ми А6цата ми е 6 годипен и за 12к(на толкова го сменям) не мърда на милиметър по шека,сипвам и Мотул 5W30

Припушва ли отзад повече от обичайното?На колко КМ си ?Интервенции ,чипове и тнт правени ли са?

Нищо не пречи да си изчистиш ЕГР клапана,не е скъпо и много често дава отлични резултати

МАФ сензора се чисти със спрей за сензори,такъв за карбуратори или чист спирт,там също често резултатите са добри

Пробвай и добавка за почистване на горивната система ПРЕДИ за смениш горивния филтър-особено преди дълго пътуване

Все евтини и надеждни процедури

Редактирано от NikX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменян е софтуерът за увеличаване на мощността, колата не припушва повече от обичайното. На 175 000 км. е , почти съм сигурен, че са реални. Има сервизна книжка уж...

Имам желание да направя препоръчаните от теб неща - ЕГР клапана и МАФ сензор, дано дадат резултат. Къде най-добре да отида да ми ги изчистят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индивидуален или стандартен чип-тунинг? нека позная - просто ти записа нов софтуер и "готов си" :)/>/>

Наистина не бих си подложил колата на такова нещо от такова място... поне не и докато ме е еня за нея, а при мен поне това трае доста дълго.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой сензор ти беше мръсен? Само с добавката, малко и продължителна газ и чистене на сензора ли влезе в норми?

Моята ме тормози с голям разход и въпреки че е много по-дърта от твоята в малкия град няма кой да я поправи. Може само да влоши нещата и то с авторитет. Колко струва тази добавка и цял резервоар ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сменян е софтуерът за увеличаване на мощността, колата не припушва повече от обичайното. На 175 000 км. е , почти съм сигурен, че са реални. Има сервизна книжка уж...

Имам желание да направя препоръчаните от теб неща - ЕГР клапана и МАФ сензор, дано дадат резултат. Къде най-добре да отида да ми ги изчистят?

Мхм....щом сия омагьосвал е резоно да харчи малко повече,още повече че е е на 175к+ремап+ харчеща масло...виж на предипното ми Ауди на какво приличаше ЕГР-то след 100к км(и не харчеше масло)

egrrav485k.png[

При теб на дали че е в по добро състояние,и пред вид тези обстоятелства те уверявам че най малкото ще ти падне разхода...понякога така се затлачва че не затваря,или пък съвсем се задръства,според мен на 25к трябва да се чисти(стига тия 25да не са предимно извънградски)

МАФ-а е елементарен

Къде ли ?Еми където си ходиш,те са сравнително прости процедури,гледай само МАФ-а да го изчистят с нещо на спиртена основа,а не с WD40 като някой горублянски гурута,или контактен спрей(в него има и лубриканти)

А за добавката...като че ли 20 лева (там някъде) беше за 1 резервоар,а и не само тя,софта беше пипан с незнайна цел

Относно добавките,с тая нашата нафта е желателно да се сипва винаги,много гадост има в нея,пък и има такива които излизат 2-3 стотинки на литър

Редактирано от NikX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...