sex_niki Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Здравейте след 2 месеца ми престоии да минавам технически преглед в Варна! Опитах се да намеря подобна тема ама нищо не разбрах. Проблем ли е за куатро на валяците? Ня кой да каже в Варна къде може да мина с каутро прегледа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Колега,аз минавах горе до ДАИ с осмица куатро,няма проблеми,просто колата се слага на свободна и така,поне така ми казаха работниците там.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivinik Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Карам А4 quattro от почти 10 г. и не съм имал някакви проблеми при преглед.Само когато започне да излиза от валяците ме питат дали е 4 по 4 и аз им казвам че е quattro и започват да се чешат по главите какво да пишат в протокола :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 1 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Значе няма проблем като качвам предните из адните гуми за проверка на спирачките? Просто не исках си троша торсена и понеже за първи път ще ходя с куатро на преглед и се претесних. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 (Редактирано) На последното кръгово по крайезерния (това след голямото ФИЛБО), на ъгъла, има пункт за прегледи където на единия канал имат валяци с програма за коли 4Х4. Малко са пунктовете във Варна, които имат програма на валяците за 4Х4 коли, а за мотори пък съвсем. От личен опит зная, че в този пункт имат и двете. На повечето пунктове казват: няма проблеми, нищо няма да и стане на колата, ний колко коли сме минали... Разправят така за да вземат парите на хората, изобщо не им пука за колата.ПП: тия пък до ДАИ-то изобщо няма да ги коментирам, те си знаят какви ги вършат... Редактирано 1 Април 2013 от Vlado_193 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 Каква е разликата дали валяците ще са с програма за 4х4 кола или за само един мост? Питам от чисто любопитство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 И аз питам същото като Лъчо?До колкото знам на валяците колата е на изключена предавка свободно да се въртят колелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 И аз мислех да пускам същата тема,защото и на мен ще ми е първи преглед с куаттро.Търсих теми по въпроса и единодушно решение няма,едни казват,че няма проблем други,че трябва на валци за 4x4.И на мен ми се струва,че не е много здравословно за торсена да се върти само единия мост,но пък като се замисля щом има случай в които се "бъгва" и върти само единия мост когато е във въздуха примерно,не би трябвало да има проблем.Но все пак не съм сигурен и ще се радвам някой от по-знаещите колеги да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 Със сигурност не му е комфортно на торсена като се върти принудително само единя мост, но все пак това са едва няколко оборота и вредата въврху него е пренебрежимо малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 (Редактирано) Каква е разликата дали валяците ще са с програма за 4х4 кола или за само един мост? Питам от чисто любопитство.Гумите се въртят в противоположни посок. Редактирано 2 Април 2013 от Vlado_193 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 Защо е това?Sent from my Nexus S using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 (Редактирано) Ееее, не съм толкова в час Не беше моята кола когато минавах на преглед, но това ми направи впечатление. Мисля, че така - с различни посоки на въртене на колелата, диференциала не върти кардана и не предава момент (ако скоростта на двата валяка е абсолютно еднаква). И спирачките на всяко колело се мерят по отделно (т.е. само когато съответното колело се върти напред).Толкова разбиращи хора има тук, ти баш мен питаш Редактирано 3 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване