Jump to content

Технически преглед валяци


sex_niki

Recommended Posts

Здравейте след 2 месеца ми престоии да минавам технически преглед в Варна! Опитах се да намеря подобна тема ама нищо не разбрах. Проблем ли е за куатро на валяците? Ня кой да каже в Варна къде може да мина с каутро прегледа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз минавах горе до ДАИ с осмица куатро,няма проблеми,просто колата се слага на свободна и така,поне така ми казаха работниците там.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам А4 quattro от почти 10 г. и не съм имал някакви проблеми при преглед.Само когато започне да излиза от валяците ме питат дали е 4 по 4 и аз им казвам че е quattro и започват да се чешат по главите какво да пишат в протокола :zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значе няма проблем като качвам предните из адните гуми за проверка на спирачките? Просто не исках си троша торсена и понеже за първи път ще ходя с куатро на преглед и се претесних.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На последното кръгово по крайезерния (това след голямото ФИЛБО), на ъгъла, има пункт за прегледи където на единия канал имат валяци с програма за коли 4Х4.

Малко са пунктовете във Варна, които имат програма на валяците за 4Х4 коли, а за мотори пък съвсем. От личен опит зная, че в този пункт имат и двете. На повечето пунктове казват: няма проблеми, нищо няма да и стане на колата, ний колко коли сме минали...

Разправят така за да вземат парите на хората, изобщо не им пука за колата.

ПП: тия пък до ДАИ-то изобщо няма да ги коментирам, те си знаят какви ги вършат...

Редактирано от Vlado_193
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата дали валяците ще са с програма за 4х4 кола или за само един мост? Питам от чисто любопитство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз питам същото като Лъчо?

До колкото знам на валяците колата е на изключена предавка свободно да се въртят колелата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех да пускам същата тема,защото и на мен ще ми е първи преглед с куаттро.Търсих теми по въпроса и единодушно решение няма,едни казват,че няма проблем други,че трябва на валци за 4x4.И на мен ми се струва,че не е много здравословно за торсена да се върти само единия мост,но пък като се замисля щом има случай в които се "бъгва" и върти само единия мост когато е във въздуха примерно,не би трябвало да има проблем.Но все пак не съм сигурен и ще се радвам някой от по-знаещите колеги да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не му е комфортно на торсена като се върти принудително само единя мост, но все пак това са едва няколко оборота и вредата въврху него е пренебрежимо малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата дали валяците ще са с програма за 4х4 кола или за само един мост? Питам от чисто любопитство.

Гумите се въртят в противоположни посок.

Редактирано от Vlado_193
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, не съм толкова в час :) Не беше моята кола когато минавах на преглед, но това ми направи впечатление. Мисля, че така - с различни посоки на въртене на колелата, диференциала не върти кардана и не предава момент (ако скоростта на двата валяка е абсолютно еднаква). И спирачките на всяко колело се мерят по отделно (т.е. само когато съответното колело се върти напред).

Толкова разбиращи хора има тук, ти баш мен питаш :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...