Jump to content

Лек теч на масло ауди а3


globetrance

Recommended Posts

Прилагам ви снимка за да видите от къде протича, избърсвам го и като тръгна да карам след 10 км пак е омаслено така... Доколкото знам това е ЕГР-а но искам да го оправя да не протича така че цапа надолу, моля за някакъв съвет?

post-78662-0-71979200-1365255045_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но на мен ми се вижда прекалено, не е като да тече но си избива доста... можеш ли да приложиш снимка от твоята да видим как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре щом има гарнитура там и омаслява леко,не мислите ли,че трябва да се смени въпросната гарнитура,не вярвам да е скъпа.Пък и каде сте чули някаде да има омаслена част от коша и да е нормално?Теча на масло никога не е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ида по магазините да я потърся тази гарнитура и ще споделя относно цената и какво се станало, като съм развил болтовете :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми изглежда плашещо, но е по-добре да смениш изолацията там.

П.с. Комплименти за чисто поддържания двигател (съдейки по снимката)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах днес въпросната гарнитура с номер, който е даден от колегата IvoPP, цената е 7 лв. в Auto Plus в Казанлък, утре ще пристигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених въпросната гарнитура, която се оказа гумен пръстен, който прилича на ластика за коса, както се изрази приятелката ми, сега няма вече теч на масло, благодаря на отзовалите се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Не знам аз за 3000 км не съм загубил, поне на щекичката не показва. А теча на масло се премести към клапата която се намира от ляво, там под нея има една дупка и излиза масло като давам повечко газ на колата за по- дълго време. Така че май е нормално там о ЕГР-а да си омаслява.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно ли е от този теч да се губи масло?

Това масло дето тече от там е от картерните газове (маслените пари) целите турбо пътища барабар с кулера са омазани. Не мисля , че може да губи масло от там. Вероятни причини за намаляване на маслото са: втвърдени гумички на клапаните, износени сегменти, луфтове ( износване ) в турбото, о - пръстена на топлообменика за маслото ( намира се под масленият филтър.Ако няма видими течове де :lol:/>/>

Редактирано от Pe6o__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Teche mi dosta maslo ot EGR-klapana i ne e tam kadeto kolegata beshe pokazal a otdolo vijdase na snimkata , i na drugata sniimka se vijda tova za vakum tam trqbva li da imam markuchiii ili e taka 

post-81825-0-33812500-1369222169_thumb.j

post-81825-0-92931100-1369222181_thumb.j

Редактирано от VBI
Писането на кирилица е задължително!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да и на мен сега там ми омаслява като смених гарнитурата. Това е нормално.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

i az neznam kade e izcheznal :D tezi dni shte q vodq na chicho doktor da vidi 

Редактирано от VBI
Писането на кирилица е задължително!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знам къде е изчезнал , защото един познат ми каза че трябва да има там вакум маркуч , тези дни ще я водя на майстор и той ще каже :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...