globetrance Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Прилагам ви снимка за да видите от къде протича, избърсвам го и като тръгна да карам след 10 км пак е омаслено така... Доколкото знам това е ЕГР-а но искам да го оправя да не протича така че цапа надолу, моля за някакъв съвет? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Провери ли шестограмите винтове дали не са развъртяни.Там знам че има една гарнитура... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Има гарнитура с номер: N 909 273 01, 62x3 mm. Отиваш на магазина, купуваш я и си готов. Успех :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Аз съм чувал че е нормално да омаслява там, и при мен по принцип си е мазно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globetrance Публикувано 6 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Да, но на мен ми се вижда прекалено, не е като да тече но си избива доста... можеш ли да приложиш снимка от твоята да видим как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Добре щом има гарнитура там и омаслява леко,не мислите ли,че трябва да се смени въпросната гарнитура,не вярвам да е скъпа.Пък и каде сте чули някаде да има омаслена част от коша и да е нормално?Теча на масло никога не е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globetrance Публикувано 7 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2013 Утре ще ида по магазините да я потърся тази гарнитура и ще споделя относно цената и какво се станало, като съм развил болтовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario9900 Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Не е гарнитура а маслоустойчив о-пъстен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Не ми изглежда плашещо, но е по-добре да смениш изолацията там.П.с. Комплименти за чисто поддържания двигател (съдейки по снимката)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globetrance Публикувано 8 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Поръчах днес въпросната гарнитура с номер, който е даден от колегата IvoPP, цената е 7 лв. в Auto Plus в Казанлък, утре ще пристигне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globetrance Публикувано 11 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Смених въпросната гарнитура, която се оказа гумен пръстен, който прилича на ластика за коса, както се изрази приятелката ми, сега няма вече теч на масло, благодаря на отзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 възможно ли е от този теч да се губи масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globetrance Публикувано 30 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 (Редактирано) Не знам аз за 3000 км не съм загубил, поне на щекичката не показва. А теча на масло се премести към клапата която се намира от ляво, там под нея има една дупка и излиза масло като давам повечко газ на колата за по- дълго време. Така че май е нормално там о ЕГР-а да си омаслява. Редактирано 6 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 (Редактирано) възможно ли е от този теч да се губи масло?Това масло дето тече от там е от картерните газове (маслените пари) целите турбо пътища барабар с кулера са омазани. Не мисля , че може да губи масло от там. Вероятни причини за намаляване на маслото са: втвърдени гумички на клапаните, износени сегменти, луфтове ( износване ) в турбото, о - пръстена на топлообменика за маслото ( намира се под масленият филтър.Ако няма видими течове де :lol:/>/> Редактирано 30 Април 2013 от Pe6o__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivcho0 Публикувано 22 Май 2013 Доклад Share Публикувано 22 Май 2013 (Редактирано) Teche mi dosta maslo ot EGR-klapana i ne e tam kadeto kolegata beshe pokazal a otdolo vijdase na snimkata , i na drugata sniimka se vijda tova za vakum tam trqbva li da imam markuchiii ili e taka Редактирано 22 Май 2013 от VBI Писането на кирилица е задължително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globetrance Публикувано 23 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2013 (Редактирано) Да и на мен сега там ми омаслява като смених гарнитурата. Това е нормално. Редактирано 23 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario9900 Публикувано 23 Май 2013 Доклад Share Публикувано 23 Май 2013 Да колега там трябва да имаш вакумен маркуч потърси го къде е изчезнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivcho0 Публикувано 27 Май 2013 Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 (Редактирано) i az neznam kade e izcheznal tezi dni shte q vodq na chicho doktor da vidi Редактирано 27 Май 2013 от VBI Писането на кирилица е задължително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivcho0 Публикувано 27 Май 2013 Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 И аз не знам къде е изчезнал , защото един познат ми каза че трябва да има там вакум маркуч , тези дни ще я водя на майстор и той ще каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване