Vitcig Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Щом чакаш и палиш - комутатор ... Демек ако успееш да го намериш отделно, ако не цяла бобина ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 (Редактирано) Може и датчика на Хол да е - на баща ми Б4-ката точно така правеше и след смяна му нещата се оправиха. Трябва да се замери точно когато не пали за да се разбере. Редактирано 1 Юли 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
renogt Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Ами днес го направи пак същото но този път не запали гледахме дали дава искра при въртене но не дава,пробвахме и да не е клемореда защото като въртя лампите изгасват на таблото но пак не дава.И нещо друго от голф 1,8 делкото или дачика дали става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 на мен преди 2 седмици ми направи следния номер почна да прекъсва в движение и няма мощност 1 ва ,втора движех се до един баир ...и спрях -свалях капачки делка свещи -всичко редовно .исках да извадя буксата на дебитомера и не можах ,отидох да търся отверка да махна скобата и тя се оправи сама.от кво беше незнам и се чудя кога ли ще ме остави на пътя?някой да има идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 3 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 И аз имам подобен проблем , от време на време не иска да пали , върти стартера като ненормална , но не иска да запали , а на бутане пали на половин зъб . Но се оправи сега обаче имам друг проблем по време на движение и падат оборотите до , 500 и гасне ако спра да и подавам газ , колата е с мотор 2.0 АБК 115 коня карам я само на газ . Дайте някакво предположение от какво може да и падат оборотите по време на движение ако не подавам газ тоест като изклъча от скорост и падат оборотите и гасне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niky_ecc Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Тези дни ми остана свободно време та си порових калата!ЕКУ-то ми е с 38 извода.На 38 извод излиза захранването за датчик хол в делкото.При даден контакт на него измерих 7.5 волта напрежение.При въртене на стартер пада на около 4 волта.което е недостатъчно за нормална работа на датчика а и във форума четох че не трябва да пада под 9 волта.Този проблем го реших като резнах жичката от ЕКУ и поставих един интегрален стабилизатор на 9 волта и сега захранването не пада под 8.8 волта дори и при въртене на стартер.Но проблема си остана сутрин така и не иска да запали а запали ли цял ден няма проблеми. Измерих изхода на датчика на хол и при въртене на стартер там излизат около 2.5 волта.Пак във форума четох че трябва да е около 4 волта. Дали датчика не е дал фира но пък като запали си върви нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Такива простотии имах с една служебна Лада Самара.Сутрин палеше само на дърпане.После цял ден няма грижи до следващата сутрин.Направо я попиляхме от бъзикане.То не беше карбуратори,бензинови помпи,комутатори,делка,кабели на свещи и т.н.Накрая сменихме свещите и не даваше да покажа ключа.Палеше от раз,а старите свещи бяха на не повече от 5-6 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 До колегите с непалещото от раз АБК ! Проверете си дали идва ток до старт дюзата, и в какво състояние е вакуум регулатора на горивната рейка !Дани (jordanik)има публикувана обширна тема за дигифън системата на палене !Четете и проверявайте ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 абе не съм чувал други АБК как палят ама моето прави няколко оборота и тогава запалва пък на жената клиото бръм и пали без тва въртене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niky_ecc Публикувано 25 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Колеги отново се включвам но този път с палещо АУДИ!Последвах идеята на jordanikи реших да елиминирам ЕКУ-то от запалването на колата.Направих я директно датчик на хол -комутатор.Пали от раз и на бензин и на газ!Поне установих че датчика на хол и комутатора са здрави.Но вървенето не е както трябва защото няма вакуумен регулатор на делкото и по макар и малко нанагорнище трябва да превключвам на по ниска предавка.Покарах я така два месеца само из града когато се наложи.И сега същественото-ЕКУ-то ми както казах е със 38 извода и на 19 извод се подава плюс 12 волта от реле 30.Отворих компа и му направих един стенд със захранвания-на изводи 7 и 19 подадох напрежение от токоизправител.На извод 19 вътре в компа има един диод 1N 4007 и през него става захранването на датчика на хол със не по малко от 9 волта естествено и на други вериги а също и стабилизатора на 5 волта в компа. Та този нищо и никакъв диод не пропуска всичките тези 12 волта а пропуска част от тях и създава проблеми.Смених го със 1N 4004 и вече нямам проблеми колата си е същата както си беше преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niky_ecc Публикувано 7 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Ето снимки на въпросното еку и диода вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване