Jump to content

Не запалва сутрин АВК двигател


niky_ecc

Recommended Posts

Може и датчика на Хол да е - на баща ми Б4-ката точно така правеше и след смяна му нещата се оправиха. Трябва да се замери точно когато не пали за да се разбере.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днес го направи пак същото но този път не запали гледахме дали дава искра при въртене но не дава,пробвахме и да не е клемореда защото като въртя лампите изгасват на таблото но пак не дава.И нещо друго от голф 1,8 делкото или дачика дали става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен преди 2 седмици ми направи следния номер почна да прекъсва в движение  и няма мощност  1 ва ,втора движех се до един баир ...и спрях -свалях капачки делка свещи -всичко редовно .исках да извадя буксата на дебитомера и не можах ,отидох да търся отверка да махна скобата и тя се оправи сама.от кво беше незнам и се чудя кога ли ще ме остави на пътя?някой да има идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем , от време на време не иска да пали , върти стартера като ненормална , но не иска да запали , а на бутане пали на половин зъб . Но се оправи сега обаче имам друг проблем по време на движение и падат оборотите до , 500 и гасне ако спра да и подавам газ , колата е с мотор 2.0 АБК 115 коня карам я само на газ . Дайте някакво предположение от какво може да и падат оборотите по време на движение ако не подавам газ тоест като изклъча от скорост и падат оборотите и гасне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни ми остана свободно време та си порових калата!ЕКУ-то ми е с 38 извода.На 38 извод излиза захранването за датчик хол в делкото.При даден контакт на него измерих 7.5 волта напрежение.При въртене на стартер пада на около 4 волта.което е недостатъчно за нормална работа на датчика а и във форума четох че не трябва да пада под 9 волта.Този проблем го реших като резнах жичката от ЕКУ и  поставих един интегрален стабилизатор на 9 волта и сега захранването не пада под 8.8 волта дори и при въртене на стартер.Но проблема си остана сутрин така и не иска да запали а запали ли цял ден няма проблеми. Измерих изхода на датчика на хол и при въртене на стартер там излизат около 2.5 волта.Пак във форума четох че трябва да е около 4 волта. Дали датчика не е дал фира но пък като запали си върви нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива простотии имах с една служебна Лада Самара.Сутрин палеше само на дърпане.После цял ден няма грижи до следващата сутрин.Направо я попиляхме от бъзикане.То не беше карбуратори,бензинови помпи,комутатори,делка,кабели на свещи и т.н.Накрая сменихме свещите и не даваше да покажа ключа.Палеше от раз,а старите свещи бяха на не повече от 5-6 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегите с непалещото от раз АБК ! Проверете си дали идва ток до старт дюзата, и в какво състояние е вакуум регулатора на горивната рейка !

Дани (jordanik)има публикувана обширна тема за дигифън системата на палене !

Четете и проверявайте !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не съм чувал други АБК как палят ама моето прави няколко оборота  и тогава запалва пък на жената клиото бръм и пали без тва въртене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги отново се включвам но този път с палещо АУДИ!Последвах идеята на 

jordanik

и реших да елиминирам ЕКУ-то от запалването на колата.Направих я директно датчик на хол -комутатор.Пали от раз и на бензин и на газ!Поне установих че датчика на хол и комутатора са здрави.Но вървенето не е както трябва защото няма вакуумен регулатор на делкото и по макар и малко нанагорнище трябва да превключвам на по ниска предавка.Покарах я така два месеца само из града когато се наложи.И сега същественото-ЕКУ-то ми както казах е със 38 извода и на 19 извод се подава плюс 12 волта от реле 30.Отворих компа и му направих един стенд със захранвания-на изводи 7 и 19 подадох напрежение от токоизправител.На извод 19 вътре в компа има един диод 1N 4007 и през него става захранването на датчика на хол със не по малко от 9 волта естествено и на други вериги а също и стабилизатора на 5 волта в компа. Та този нищо и никакъв диод не пропуска всичките тези 12 волта а пропуска част от тях и създава проблеми.Смених го със 

1N 4004 и вече нямам проблеми колата си е същата както си беше преди.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...