Jump to content

Въпрос,покупка на А3


Recommended Posts

Здравей те колеги.Пресъединих се към форума тей като ми предстои да се сдобия с Ауди А3.

 И моля да ми дадете съвети какво най вече да гледам при огледа и пробването на колата.

 Значи държа да е задължително дизел и да е след 2004 година автоматик или ръчка няма значение

 По какво да разбера дали е фейс лифт освен по предната решетка,тей като всеки може да я подмени?

 Предпочетанията ви за двигателите и скоростните кутий.

 Моля за компетентни мнения и съвети.Благодаря ви :zustimm:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл!!

 

Както вероятно се досещаш не си първия, който е пред този "проблем", така че ти препоръчвам да използваш търсачката и следните основни отправни точки, които да прочетеш. Те ще отговорят вероятно на всичките ти въпроси тъй като не си първия, който ги задава...:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96170

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=145884

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=145809

 

Освен това има специален раздел във форума: 

http://audibg.com/forum/index.php?showforum=36

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е добър вариант 1.9ТДИ 105к.с евентуално с чип ако не ти достига power :angry2: Перфектнят баланс межу  икономия и прилчно вървене, смятам че с 1 чип става около130 к.с  и не са малко за това купе, а ще харчи по малко от 2.0тди. Аз лично търся подобна кола и съм се спрял да дизел въпреки че ме дразни това парпорене на трактор  :biggthumpup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да купуваш кола за да и слагаш чип е най-безумната идея, която може да съществува!!!! 

Купи си кола с мощност от завода каквато ти трябва за да я караш по-дълго, а не да почваш с ремонтите след броени месеци! Качествен чип струва доста пари, които са хиляди пъти по-добре инвестирани в автомобил със съответната мощност от завода!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич ти не си критерий, и само цапотиш темите на хората с тъпите си постове не казваш нищо съществено, а само се опитваш да критикуваш по най-тъпия начин земи се осъзнай малко и говори по въпросите на хората, всяко твое мнение е безумно само по себе си !!!

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям, язък за хората от Маднес, VRPerformance, Brezel и т.н. че са се заели да правят мизерни чипове за по 300лв .. муун иди им покажи как се прави чип бе човек.. вземи им хляба, ти си моята надежда да получа качествен чип дори и 2000лв да е.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли ми дал някакво (каквото и да е) здравомислещо обяснение защо някой трябва:

1. Да купи кола с по-малка мощност от желаната/търсената

2. Да отиде и да даде пари за универсален "чип", чиито ефект е до голяма степен имагинерен

3. Да си подложи новозакупената кола на натоварвания, за които просто не е предвидена

4. След Х време да почне да сменя износените компоненти

5. Да си намали продажната цена по този начин

 

вместо просто да инвестира въпросните пари и време в автомобил, който от завода е с мощност, каквато желае и да не се занимава с глупости!?

 

Иначе те много хора се захванаха да продават и магнити, които вдигат с 50 коня мощността и свалят разхода с 5 литра и направиха доста пари така... Евала!

Докато има баламурници, ще има и по някой непосредствено зад тях в готовност!



Дечкооо, дечко. Имаш още доста да учиш.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли, че чипа всъщност "отключва" реалната мощност на колата така както е направена в завода, но е ограничена по ред причини които явно ти не си запознат, натоварвания за който колата е направена, но изглежда прекалено много разбираш нещата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олеле!!! Ти май сериозно бъркаш Overclocking с чип-тунинг  :biggthumpup:

 

 А хвани моля те попрочети някой чужд форум и си отвори очите!!!! Тоя мит е разбит вече от години ито доста!!! Виж си компонентите - на тях някой по-умен и от теб и от мен си е направил труда да напише за колко Nm са предвидени и изчислени. Много отдавна вече автомобилите не се правят с такъв резерв, който да позволява "опъване".

 

Отделно, че с подобна манипулация отпада всякакъв шанс за куланс от Ауди!! 

 

И отново не ми даде отговор защо просто да не си купи човек автомобил с желаната мощност от завода, а да се занимава с глупости!?



Използвай гуугъл транслейтър ако не се справяш сам.... и това е едно от най-сдържаните възможни становища по темата:

 

ADAC: http://www.adac.de/infotestrat/technik-und-zubehoer/tuning/default.aspx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук разбирам, че четеш чуждите форуми, нямаш инженерно или друго техническо образование в областта, която коментираш, никога не си карал кола с чип, разглобена кола си виждал на картинка в чуждите форуми......и досега не си имал турбо кола.....

Кажи поне едно комплектче инструменти от Метро имаш ли? :badgrin:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли ми дал някакво (каквото и да е) здравомислещо обяснение защо някой трябва:

1. Да купи кола с по-малка мощност от желаната/търсената

2. Да отиде и да даде пари за универсален "чип", чиито ефект е до голяма степен имагинерен

3. Да си подложи новозакупената кола на натоварвания, за които просто не е предвидена

4. След Х време да почне да сменя износените компоненти

5. Да си намали продажната цена по този начин

 

вместо просто да инвестира въпросните пари и време в автомобил, който от завода е с мощност, каквато желае и да не се занимава с глупости!?

 

Иначе те много хора се захванаха да продават и магнити, които вдигат с 50 коня мощността и свалят разхода с 5 литра и направиха доста пари така... Евала!

Докато има баламурници, ще има и по някой непосредствено зад тях в готовност!

Дечкооо, дечко. Имаш още доста да учиш.

 

Давам ти за мен 1.9тди е по добро от 2.0тди с по малак данък с по малък разход на гориво с по малко проблеми и с почти едни и същи коне за това аз бих си взел 1.9тди, и никой не е казал да се гонят някви зверски к.с ами едни 20к.с са достатачни и за тях повярвай ми има ресурс коя и да е кола дори стария ми голф 3  :angry2:  Другото дечко вече не съм от давна макар че ми се ще.... и да имам да уча мн неща както и всеки един човек, но те със сигурност мога да кажа че не са от ТЕБ :) и земи изрази някакво мнение за конкретните питания в тия теми и спри да Хейтваш всичко българино !

 

И ми се струва че маи си за БГ МАМА форум там има подобни дискусий и спорове мисля, че ще се впишеш идеално в картинката   :badgrin:  :biggthumpup:

Редактирано от a4 1.8 turbo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как не позна поне едно. :) И за това се иска "талант"! :D

 

Аз пък ще позная,че пак ще ти трият постовете и то без да хвърлям боб.Ко ши кайш а? :closedeyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как не позна поне едно. :) И за това се иска "талант"! :D

Май  е познал, а ти си противоречиш

 

 

Олеле!!! Ти май сериозно бъркаш Overclocking с чип-тунинг  :biggthumpup:

 

 А хвани моля те попрочети някой чужд форум и си отвори очите!!!!

 

 

Явно имаш наблюдения след даване на такива съвети.

Към колегата пуснал темата > всяка кола имаща турбо и възможност за "чипване" се изполва тази и опция (огромен е процента на колегите, които са го направили и са доволни от ефекта).

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да купуваш кола за да и слагаш чип е най-безумната идея, която може да съществува!!!! 

Купи си кола с мощност от завода каквато ти трябва за да я караш по-дълго, а не да почваш с ремонтите след броени месеци! Качествен чип струва доста пари, които са хиляди пъти по-добре инвестирани в автомобил със съответната мощност от завода!

Я ни кажи сега кой е другия дизелов мотор слаган в А3 освен 1.9 дето няма да ти побелее главата от него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TDI след определена модел-година или след проведена акция за главата е ок.

Алтернативно - 1.6 TDI - до момента чета силно положителни мнения за него.

 

Бих взел 1.9 TDI или 1.6 TDI ако мощността ме урежда (а тя според мен е повече от адекватна за относително малкото и леко купе на А3).

В противен случай - 2.0 със специално внимание около проблема с главата.

 

Казах си мнението за чипа, опасявам се, че една немалка част от хората тук живеят с неща от миналото. Едно време чипването в някакви разумни граници не създаваше проблеми. На по-модерните/нови автомобили обаче резервите са толкова малки, че "разумните" граници на чип тунинг (освен ако не е съчетам със смяна на съединител, турбо и т.н.) са толкова тесни, че просто не си заслужава. А неразумния излиза през носа (опарили се има достатъчно, а тези, които още не са, не значи, че съвсем скоро няма). Но всеки сам си решава. 10 човека коткодякат в един глас, но никой не ми каза защо аджеба да купиш нещо, което да побългаряваш (инвестирайки пак допълнителни пари), вместо да купиш директно това, което ти трябва от завода, изчислено и направено за целта. А и пак казвам - Кулантността от Ауди отива на кино, при тоталка после всеки сам се спасява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На по-модерните/нови автомобили обаче резервите са толкова малки, че "разумните" граници на чип тунинг (освен ако не е съчетам със смяна на съединител, турбо и т.н.) са толкова тесни, че просто не си заслужава. 

 

Т.е. с "биг турбо" разширяваш границите:)

Вече започвам да се съмнявам, че имаш и книжка:).

 

ПП Остави автомобилната тематика, явно ти е чужда. Кажи по-добре  - какво значи "кулантност"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам за 2.0 тди чета че прави проблеми като че 1.9 тди е по безпроблемен , имах възможността преди време да карам а3 2 врати 2007 г 1.9 тди мисля че 105 коня доста добре изтегля всичко спира на 4000 оборота което е предостатъчно единствения минус е твърда возия като се има на предвид че се качих от 80 б3 на него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. с "биг турбо" разширяваш границите :)

Вече започвам да се съмнявам, че имаш и книжка :).

 

ПП Остави автомобилната тематика, явно ти е чужда. Кажи по-добре  - какво значи "кулантност"?

Интересно кога и къде съм писал подобно нещо? Или почваме да фантазираме глупости, за които да се хванем? Винаги се изразявам много точно, а ако нещо не разбираш - не се опитвай да тълкуваш както ти е удобно.

Съмненията си ги запази за себе си, така или иначе никога няма да разбереш, колкото и да те гризе.

А иначе: 

http://lmgtfy.com/?q=%D0%BA%D1%83%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, същия мотор 1,9 го има 131 коня а в Голф и Сеат има даже 150 коня. Защо според теб няма ресурс да се чипне, пък и той се чипва софтуеарно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога се изисква и елементарна обща култура...

 

 

Изплискал си от легена, в който се плакнеш, под формата на постове, с количествено изражение има нема 500 поста, само в тоя подфорум :) Мнения със стойност на отпадъчен продукт, след храносмилане.

Вземи смени водата вече, че ставаш като един друг герой, търгаш на дребно, казано с думи прости _излагаш се_ ама душманската 

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голем инжЕнер, големо чудо, кажи само тия измамници от АБТ, Хаман и т.н. тунинг фирми, как дося некой не ги е осъдил че така съсипват хубавите коли с тия дяволски чипове.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно кога и къде съм писал подобно нещо? 

 

прочетох тук, че препоръчваш смяна на турбо преди чип:

 

 На по-модерните/нови автомобили обаче резервите са толкова малки, че "разумните" граници на чип тунинг (освен ако не е съчетам със смяна на съединител, турбо и т.н.) са толкова тесни, че просто не си заслужава. 

 

и реших, че препоръчваш по-голямо турбо. Наистина не предполагах, че "разширяваш граници" с по-малко турбо  :respekt:

 

Понякога се изисква и елементарна обща култура...

Заеби общата кулутра, не сме бг-мама. Кажи какво значи тая думичка.....че и за общата ти култура ме налягат съмнения :)

 

Жалко за слабата модераторска намеса, .

Радвай се на тази слаба намеса. В БМВ форума примерно би получил перманентен бан за упорито писане на нелепости в технически теми.

 

 

 

Голем инжЕнер, големо чудо, кажи само тия измамници от АБТ, Хаман и т.н. тунинг фирми, как дося некой не ги е осъдил че така съсипват хубавите коли с тия дяволски чипове.....

 

Ако не бъркам, колегата ги уважава тези фирми. Не вярва само на разни български келеши  :hilezh:

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да кажеш някой от китайските препродавачи кои точно са? Примерно маднес, келеша, хеед и т.н. От тях ли са? Но пък не мога да подмина тоталното противоречие в което сам навлизаш, а именно как доказалите се тунери по света се справят с окъселия ресурс на модерните двигатели? Нали това е реалността според теб, те да не би да си разработват техни мотори с едновремешния ресурс и тайно да ги вграждат без клиентите да се усетят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Професионалистите са напълно наясно с границите.

2. Наясно са и къде какво е нужно да се смени за да понесе "хардуера" новия софтуер и това много често (отвори конкретните оферти на някои от тези фирми) върви към софтуерния ъпдейт и настройка! В моя случай за първо ниво при два от горните е нужна и смяна на съединител. Фабричният ще замине много скоро, неподходящо подбран такъв пък подлага скоростната на огромен риск.

3. Прави се чисто индивидуално, за конкретен автомобил спрямо неговия пробег и състояние, а не универсално за даден тип двигател, та даже и за няколко типа двигателя, както немалко правят.

4. Върви задължително с преди/по време и след дино, за да се анализира и докаже резултата, което не винаги е случая при самозванците

5. Върви със съответната гаранция върху щети от работата им за Х години/пробег, която никой самозванец не ти дава или ако - никога няма да удържи.

 

... и по горните причини струва в пъти повече, но има защо. 

Ако ще е гарга, ще е рошава. Останалото е еквивалентно на лепенки Ремус отзад, само дето идва и с негативи.

 

И отново идва въпросът, на който никой от вас още не е дал отговор: Why bother!? Освен ако човек не е силно привързан емоционално към автомобила си - спектъра двигатели при всеки производител предлага достатъчно избор между различни мощности, всички от завода със съответния подбор хардуер...

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...