ruslan Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Здравейте, колеги! Колата е Ауди 100, 92г., двигател АСЕ , 140 к.с. 16V.Имам монтирана обикновенна газова уредба Ланди, но е шунтирана и в момента не играе роля. Когато двигателят е студен, качвам се паля и тръгвам. Обаче, мине ли 90 С, изгася ли я и няма запалване. Трябва да падне под 90 С за да успее да запали. Закачихме манометър при механичната инжекция при загрял двигател, горивната помпа си вдига налягане, но не може да запали. Смених стартовата дюза която е в колектора, но същата работа. Преди този проблем, имаше доста интервенций по двигателя като: смяна на всички ремъци и ролки, веригата м/у двата вала, хидравлични повдигачи, маслообирачи, шлайфане на главата, смяна на гарнитурата на главата и още дребни нещица. Ако някой може да даде съвет, от какво се получава ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Вероятно не пали от богата смес. Причината може да е в течаща/и дюзи (сложи една добавка в бензина за почистване на дюзи) или от развален т-датчик на ЕКУ-то. Последния е монтиран отзад на главата до делкото и е „бял” на цвят. Замери го с мултицет при 90С загрял двигател каква стойност дава - трябва да показва 220-260 ома. Друг вариант е да ти смуче въздух покрай гофрирания маркуч на инжекциона или самата плочка на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruslan Публикувано 18 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Благодаря ти, за бързия отговор VBI. Дюзите ги почистваха с ултразвукова вана. За гофрирания маркуч на инжекциона или самата плочка на газта се съмнявам, тъй като ми прави мизериите само като мине над 90 С. Ще замеря т-датчика на 90 С и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 След почистването са протекли, свали ги и провери на место. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 (Редактирано) Извади дюзите,вземи една спринцовка,напълни я със спирт и впръскай спирта през мястото където влиза бензина,като уплътняваш добре спринцовката в самата дюза.Ако ти трябва голямо усилие и дюзата започне да свири и да пръска мъгла,значи е наред,ако ти трябва малко усилие и спирта да излиза като водоструйка,просто вече са омекнали пружинките и трябва да се подменят. Пробвай като палиш при загрял мотор да не изчакваш помпата да подкачи бензин, а по най бързия начин даваш контакт и стартирваш,като натискаш педала на газта поне в средно положение,виж поне дали ще припали.Извади си свещите и ги почисти добре,забърши лулите да не са омазнени,но много нежно и внимателно,за да не скъсаш гумените им уплътнения. Редактирано 29 Юли 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 (Редактирано) На моята бабичка и се появи подобен проблем. Топла пали по-трудно или от втория път. Проблема се появи след смяна на гарнитура на главата, ремъци, ролки и верига. Преди ремонта палеше само като ме види, че идвам с ключа.Предполагам, че е някоя дюза, както описа колегата integrale45.Може ли да кажете , какви са тези пружинки, които омекват и как се сменят (от къде се купуват)?Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 Дюзата не подлежи на ремонт,купуват се нови или добре раблотещи втора употреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Август 2013 Доклад Share Публикувано 5 Август 2013 Ако проблема се е появил след ремонта си провери зацепването на ангренажа и центровката на запалването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 11 Август 2013 Доклад Share Публикувано 11 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Проверено е колега VBI, но няма проблем там. Струва ми се, че като запали топла, някой цилиндър не сработва (даже съм сигурен). Редактирано 11 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Август 2013 Доклад Share Публикувано 11 Август 2013 (Редактирано) По-вероятно е да не затваря дюза тогава и да дави двигателя докато е топъл или скъсано уплътнение на дюза - нали сваляни. Друг вариант е да се е сцепил гофрирания маркуч при свалянето или да се е скъсал някой вакуум. Провери белия т-датчик за ЕКУ-то дали е в норма. Провери да не се скъсал някой от кабелите на старт-дюзата вътре в самия куплунг под гумения маншон. Редактирано 11 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ок, мерси за съветите - ще погледна тези неща и ще пиша, ако открия проблема! Редактирано 13 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruslan Публикувано 21 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Здравейте!Наложи ми се поредната интервенция по колата, и покрай нея смених датчика на ЕКУ-то (белият), но се оказа, че и така нареченият датчик за положението на длоселовата клапа нещо не работи (просто ЦК ключе). Смених го и него, и да чукна на дърво засега колата пали, ако не от първия път то от втория, без подаване на газ. Лошото е, че е за смяна и моторчето за празен ход, но засега ще чака. Благодаря за помощта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване